Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har noen gode tips for hvordan man kan fremheve kinnbeina på en mest mulig naturlig måte? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved skyggelegging :) Det kan enten gjøres ved at du bruker en foundation som er mørkere enn din hudtone, eller et produkt som er beregnet for nettopp dette. Jeg er stor fan av MAC sin harmony matte powder, og jeg bruker denne fremfor en mørkere foundation :) Synes jeg får et bedre resultat da. Husk å blende ordentlig ut, slik at overgangen blir mest mulig myk og naturlig.

Lykke til :)

• Liker 3
Skrevet

Bruker bare rouge jeg, i en svak rosatone. Det ser veldig naturlig ut.

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar, jeg får vel bare prøve meg frem litt! ;)

Skrevet

Et annet godt tips er å legge litt highlighter på kinnbeina, på området over der du legger blushen. Da treffer lyset kinnbeina og fremhever de på en natulrlig måte:)

Skrevet

...hvordan fremg\hever man dem på en unaturlig måte? :klo:

Skrevet

Smøre hvit maling der man normalt skal ha et lysreflekterende produkt. :ler:

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men HVOR skal man legge produktet man bruker? Oppå, under, over..? :sjenert:

Skrevet

Legg prouktet på kinnbeina, altså på det høyeste området. Pleier å legge på området under øyes ytterste punkt(gusom forklaring, men..), kjenn etter med fingrene hvor beinet går og legg litt der :)

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men HVOR skal man legge produktet man bruker? Oppå, under, over..? :sjenert:

Kanskje dette kan gi deg en idé: Hvordan legge hightlight/lowlight.

For min egen del synes jeg det kan bli litt mye med highlighter i pannen og på nesa også (blir uansett litt blankere der), men jeg legger øverst på kinnbena og under øyenbrynet, samt rett over overleppen som vist på bildet.

Skrevet

Er det noen her inne som har noen gode tips for hvordan man kan fremheve kinnbeina på en mest mulig naturlig måte? :sjenert:

Jeg pleier og ta litt matt solpudder under kinnbena, så en blush og deretter litt highlight over kinnbena. Pleier ikke ta for mye på, så det ser veldig naturlig ut. Fått høre flere ganger at folk misunner kinnbena mine, selvom jeg i utgangspunktet ikke har noen :P

Skrevet

For oss som er helt i det blå, men har veldig lyst på kinnbein-kan noen gi en forklaring på hva highlights og lowlights er og gjerne komme med merker de syntes er bra (+ navn på produktet)?

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er 19, bmi på 19 (dvs normalvektig), har virkelig ingen former i ansikt (bare bollekinn) og har rund stor nese. Bred kjeve. I dagens samfunn også kalt ''mindre attraktiv'' (neida..).

Føler jeg har prøvet utrolig mye forskjellig av produkter og metoder, men uansett ser bare disse ''optiske illusjoner'' så gjennomskuelige og fake ut på meg. Nesten som å male en svart stripe på en hvit vegg, det er ikke noe former å forholde seg til..

Vet ikke hvor jeg skal med dette innlegget, men noen som har tips? Kan jeg slanke meg tynnere i ansikt (dvs bort bollekinn)?

Er det noen hårfrisyrer som kan fremheve kinnben, og gi smalere ansikt?

Skal til storby senere i vår og vurderer i den anledning å ta restylane, da jeg har sjekket at det er billigere enn i Norge, men føler det er å gå litt langt..

Anonymous poster hash: 45007...2b9
Skrevet

Solpudder skal ikke på kinnbeinet, det skal under. Legger du det på kinnbeinet får du motsatt effekt. Sug inn kinnene og børst på litt i søkkene. Legg rouge på eplekinnet to fingerbredder fra nesa. Legg highlighter øverst på kinnbeinet på det høyeste punktet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier og ta litt matt solpudder under kinnbena, så en blush og deretter litt highlight over kinnbena. Pleier ikke ta for mye på, så det ser veldig naturlig ut. Fått høre flere ganger at folk misunner kinnbena mine, selvom jeg i utgangspunktet ikke har noen :P

Dette. Solpudderet bør ha en kaldest mulig tone. Lancome selger rouge med både solpudder, rouge og highlighter.

Eventuelt kun solpudder under kinnbena, eller en frisk rouge (foran på kinnene og litt under kinnben)

http://www.lancome.co.uk/_en/_gb/makeup/complexion/blush-and-enhancer/blush-subtil-palette-03101z.aspx

Anonymous poster hash: e6114...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...