Gå til innhold

Hun skal jo bare lære at hun elsker meg!!!`

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Hun skal jo bare lære at hun elsker meg!!!`

Denne setnigen uttalte en av mine perifere bekjendte i helgen og jeg stivnet momentant og begyndte å fryse....

Hans kjæreste har gått fra ham, han er ensom, hans mor døde nylig og han føler seg GUD alene- forståelig nok, men etter min mening så er det her noe man ikke ytrer hvis man er sånn noenlunde bra i første etasje....

Jeg spurte: Hva har du tenkt å gjøre? Han visste d ikke, men han har bombadert sin X med brev, telefoner, uanmeldte besøk tårer i stride strømmer og trusler som : Jeg kommer til å begå selvmord....

Psyikisk terror på ett temmelig lavt plan.

Jeg kjenner ikke jenta og håper for hennes del at hun har styrke og mot til å la ham drepe seg som han truer med....

Dette minnet ,eg bare om ett tidligere forhold hvor jeg i takt med kinnhestene fikk vite at d var presis ham; jeg elsket og at d måtte jeg bare lære og d ikke var noen vits i å stikke av fordi vi var bundet sammen,, OG like presis; JEg dør hvis du går ifra meg.

Til slutt ble dèn visa: Du dør hvis du går ifra meg......

Da jeg kom hjem gikk jeg rett til sengs; lå bare å skalv under dyna fordi da om all fandenskapen tilbake;selv om jeg nedkjempet den mannen spøker idiotien som jeg fant meg i for lenge i sinnets mørke kroker og kommer frem når jeg mindst har bruk for det....

D var redselsfullt å oppleve at d renner rundt flere av samme kaliber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å - det er mange av dette kaliberet der ute, har vi ikke alle møtt en? Forutsetningen for å klare seg som par mener jeg er at man først må trives med å være alene.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Slik var eksen min også. (Dersom man kan kalle det eks. Vi var sammen i ni - ti månder da jeg var 17...)

Han hylte og gråt og bannet og steikte. Kalte meg ludder og alt mulig, men kunne ikke leve uten meg....

Han fortalte ikke familien at det var slutt, så broren hans kjeftet meg opp for å være utro, hehe.

Han møtte opp på uanmeldt besøk og ringte i vilden sky.

Jeg flyttet jeg. Han drev på i mange år når jeg var hjemme i feriene.

MEN han tok jo ikke livet av seg, han lever i beste velgående.

Noen reagerer slik på kjærlighetssorg. Har hatt noen kompiser opp igjennom årene som har vært slike nut case tilfeller når damen har slått opp.

Skrevet

En venninne av meg har levd med en sånn i over 20 år, hun prøvde å gjøre det slutt da hun var 20, nå er hun 40 og det har vært et helvete, husbråk, knekte fingre, ødelagt selvtillit, politi og barnevern involvert. Men går hun, hun gjorde det 14 dager, da SMS'ene haglet inn og nautet flyttet tilbake, nå kuet mer enn noengang.... jeg blir så forbanna på det, men han har overtaket og hun har gitt opp sier hun. De er skumle disse idiotene... :evil:

Skrevet

Dette er jo fryktelig, men hverdagen for like mange menn som kvinner - de trenger jo hjelp.. Men hvem makter engasjere seg i å hjelpe så forvirrede persomer når ikke en gang psykriatrien gjør det?

Nei takk og lov for at de fleste er sterke nok til å stå imot og fortsette gå...

- skjønner godt dette fikk deg til å reagere og huske, men husk da også at du kom deg ut av det og at du er unik!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er fælt når En person holder på slik - men det finnes også hele familier som holder på slik. Ikke bare blandt utlendinger dette foregår!

Gjest sexysadie
Skrevet

nu var d en helt ordinær hvit nordmann jeg skrev om da.....

Gjest Anonymous
Skrevet
nu var d en helt ordinær hvit nordmann jeg skrev om da.....

Men er det mange "hvite norske" familier som holder på slik da? Man hører vel som oftest om utlendinger der hele familier blir "vanæret".

Det er uansett ikke bra når man bruker andres samvittighet/lojalitet til å bryte de ned...så jeg er fullstendig enig med deg.

PS: Du kan tro det var kjekt å få høre at jeg hadde hele svigerfamiliens helse og omdømme på min samvitighet....

Gjest sexysadie
Skrevet

d er litt for mange nordmenn som også driver på dette viset; d kommer vel av at også vi har en patriarkalsk kultur når d kommer til stykket.Forskjellen er bare at vi "norske kvinner" faktisk har "metoder" for å bli kvitt plageåndene våre for godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

d er litt for mange nordmenn som også driver på dette viset; d kommer vel av at også vi har en patriarkalsk kultur når d kommer til stykket.Forskjellen er bare at vi "norske kvinner" faktisk har "metoder" for å bli kvitt plageåndene våre for godt.

:Nikke:

Akkurat like utbredt blant norske som utlendinger. Men jeg syns det virker som om det blir mer oppmersomhet rundt det de gangene det skjer hos utlendinger, en når det skjer hos norske. Kjenner veldig mange som har vært i denne situasjonen, og de har ikke vært sammen med utlendinger.

Skrevet

Gjesten ovenfor var forresten meg :oops:

Gjest sexysadie
Skrevet

D er likevel en viss forskjell

Nordmenne blir fordømt i nærmiljøet; i visse muslimske miljøer blir de menn som gjenoppretter æren og har kontroll over sin kvinne hyllet som helter.

Gjest sexysadie
Skrevet

vigfa

Har du ikke glemt hva du skulle si her?

Skrevet

vigfa

Har du ikke glemt hva du skulle si her?

Hmmm... dataen, eller hjernen min, er litt uberegnelig for tiden. Skulle si at du hadde rett i det siste utsagnet.

Gjest sexysadie
Skrevet

Du må ikke fyre opp Sexy Sadie`s ego...(ler)

Skrevet
Du må ikke fyre opp Sexy Sadie`s ego...(ler)

Nå skulle vi hatt en sånn "Blåse-på-ilden" smiley her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...