Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i en litt vanskelig knipe akkurat nå..

Jeg er i utlandet på skole, (6mnd), og har møtt en fyr på fest. Han er kjempegrei og koslig, men ganske innpåsliten og sånn. Etter å ha møtt hverandre to ganger på fest der vi kyssa og klinte den andre gangen sa han at han elsker meg. jeg var dum nok til å svare tilbake at jeg elsket han også. Han har til og meg stått på busstoppen når jeg har gått av bare for å se meg og kysse meg. men så tenkte jeg veldig mye på situasjonen jeg var oppi, fordi hjemme har jeg en annen gutt som jeg liker veldig mye, som jeg har kjent i flere år, og jeg vet han liker meg også. Problemet med han hjemme er at han er bare ute etter sex. Han har to ganger fått meg til å reise ut til han på natten for at jeg skal stå naken foran han, og den ene gangen greide han det. Etter det har vi ikke truffet hverandre uten at foreldrene våre har vert der også, men han fikk meg igjen til å stå naken foran han, bare denne gangen foran webb.

Jeg prøvde å forklare han i utlandet om han hjemme, men han forstår ikke problemet. Han sier: jeg er her, du er her, han er i norge og kan ikke se oss.

det var mye frem og tilbake, jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg såg han ble lei seg, så jeg måtte rett og slett bare gi opp, og sa OK til at vi kunne vere "sammen" på lørdager når vi er ute.

Han hjemme har nå sett bilder på facebook av meg og han sammen, og blitt kjempesur på meg. Han sier ikke mye om det, men spørr om jeg lurer på noe for så at jeg skal spørre om han lurer på noe.

nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. jeg vil jo ikke ha han her i utlandet, han er liksom ikke min type, og jeg orker ikke siden jeg skal jo reise hjem om et par mnd. han hjemme har jeg likt i 2-3 år, men uten at vi har kommet noe lengre liksom. vi er liksom klar for et steg videre på ulik tid.

noen råd, tips, tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at ingen av de er rett for deg.

• Liker 1
Skrevet

sv: har tenkt tanken jeg også. Men han som er i norge er jeg så utrolig glad i og greier rett og slett ikke gi slipp på.. :/

Skrevet

Når du lar han i norge behandle deg som en dritt uten selvrespekt vil du jo aldri få han. Han kan jo bare bruke deg som sex leketøy. Kanskje du skulle fortelle han at du har møtt en annen, da kommer dere begge kanskje vekk fra hverandre

Skrevet

Dump begge og finn en mann du liker som vil ha deg og :)

Skrevet

Ingen av disse høres noe særlig ut. Dropp han du er med nå, og han i Norge kommer du over med tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...