Gå til innhold

olabukse med sleng-bein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en olabukse uten å prøve den, og viser seg at den har litt sleng-bein. Er det helt ut? Syntes det ser litt rart ut, jeg har ellers kun helt tettsittende olabukser..

Ser litt ut som bukse nr 4 her:

http://www.ginatricot.com/no/kolleksjon/ccollection-p0.html#category_100085

Bare at den har bittelitt mer sleng, sitter ikke SÅ tett på kroppen heller (men sitter tett).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener jeans med bootcut? Er pent det, faktisk det som er mest flatterende på flertallet av kvinner.

Skrevet

Bootcut er på vei inn igjen, så sånn sett kan du trygt bruke den nye jeansen.

Om du liker bootcut ellers, og om du kler det er noe annet. Jeg vile for øvrig hatt mine bootcutjeans sittende veldig tette på min kropp.

Skrevet

Mine gamle Miss Sixty Tommy bukser kommer til heder og verdighet igjen! :)

Ikke for det; de har i grunnen vært i jevnlig bruk hele tiden.

Skrevet

Jeg skjønte ikke hvilket bilde du mente var et eksempel på buksen, men jeg har ikke sett noen med noe annet enn smale legger på veeeeeeldig lenge. Noen av kjedebutikkene prøvde jo å få det inn igjen for et par år siden, men det funket ikke i det hele tatt. Kan du legge ut et bilde av hvordan buksene så ut sånn ca?

Skrevet

Jeg syns bukser med litt sleng er kult, jeg. Skjønner ikke hvorfor alt må være så på moten for at man skal kunne bruke de. Syns DU buksene er fine da, TS?

Skrevet

hehe du kan jo alltids sjekke på innpris.no så koster det hvertfall "ingenting" om det skulle være et bomkjøp. Jeg er enig med Lady Stardust. Synes du de er fine på deg selv?

Skrevet

Mine gamle Miss Sixty Tommy bukser kommer til heder og verdighet igjen! :)

Ikke for det; de har i grunnen vært i jevnlig bruk hele tiden.

Miss Sixty-bukser? Kjære deg, de er fortsatt veldig 2002. Invester i en oppdatert versjon.

Skrevet

2002?!?! det var vel veldig snilt sagt :)

Skrevet

Vel, jeg liker det ikke, men jeg har også en tendens til å bli sittende fast i det jeg er vent til. Altså er det mulig jeg begynner å like det om det kommer inn igjen.

Skrevet

Miss Sixty-bukser? Kjære deg, de er fortsatt veldig 2002. Invester i en oppdatert versjon.

Jaha? Og hvorfor det?

Mine er ikke 2002, men 1998, selv om det egentlig er totalt uinteressant. Buksene funker like godt idag, og ser dessuten bra ut: etter både min, og slik jeg opplever det, mange andres smak.

Dessuten AnonymBruker; Miss Sixty er fremdeles en stor produsent av jeans. Populære på kontinentet, i UK og USA, men Norge har meldt seg ut. En litt morsom ting; Miss Sixty kom i 2003 med en modell som het J-Lot. Jeans med jeggings fasong og glidelås i bena. Litt forut for sin tid kan man si.

Det går godt an å se bra ut i klær som er mere enn 3 måneder gamle, skjønner du ;) Hvis man kan bruke klær over tid så er det investering. Dersom de utrangeres etter kort tid fordi merket på baklomma ikke er riktig så kan det vel knapt kalles det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...