Gå til innhold

Shoppe i Orlando?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :jepp:

Skal til Orland i juni og håper noen kan hjelpe meg med litt shoppingtips.

Vet at det er mange outlets der men er det da bare "merkeklær" til en billigere penge? Er ikke opptatt av merker i det hele tatt og lurer derfor på om "vanlige" klær, sko osv også er en del billigere enn her hjemme i Norge?

Endret av Solsikkene
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du! :)

Det meste av klær er billigere i Statene enn her. Det finnes flere såkalte factory outlets i Orlando-området, men min favoritt er en jeg ikke husker navnet på :roll: Sikkert noen andre her som kan hjelpe deg med navnet, den er stor og ligger rett ved I4 (største motorveien gjennom Orlando) ikke så langt fra Downtown Disney. Her er det masse kjente og ukjente merker.

Hvis du absolutt ikke skal ha merkeklær, foreslår jeg å ta en tur på Wal-Mart. Hvis du ikke er kjent med Wal-Mart, er dette en landsomfattende kjede lignende vår Obs!, bare ganger ti i størrelse og utvalg. Disse finnes overalt og syns godt i terrenget. De har mye bra i klær, sko og annet, og prisene er fantastiske. De har også gjort som H&M og fått kjente designere til å lage egne "lines" for dem, jeg har f.eks. et par sko fra Jimmy Choo (tror jeg det var) "for Wal-Mart". Target er noe lignende Wal-Mart som også har mye kult, men som det kanskje ikke er like mange av i Orlando-området (for Wal-Mart er virkelig overalt).

Styr unna Downtown Disney/Disney Village når det gjelder handling (men ålreite steder å se), de er relativt dyre, og mange av de samme produktene finner du f.eks. på Wal-Mart.

Lykke til med shoppingen, og god tur til et av mine favorittsteder å reise til :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Nå vet jeg mer hva jeg har og forholde meg til :takke: .

gleder oss veldig ja.Både store og små..

Takk igjen for svar :goodbye:

Skrevet

Ja, reis til Walmart! Reis innom Florida Mall( i orlando) også. Det er et stort shoppingsenter. De factory outlets'ene som er i orlando er på en måte ute så jeg tror det blir veeeeldig varmt å rusle rundt der midt på sommer'n. Dessuten var det ikke spesielt billig der synes jeg. God tur!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...