Gjest Hulderjenta Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 Dette er en tråd hvor vi alle skal få dele litt lykke! Nå er det blitt ordentlig høst (vinter noen steder...), og det er mørkt og surt og kaldt, og man kan lett bli litt småtrist i humøret. Men stopp opp littegrann, tenk litt og skriv 5 ting om lykke - f.eks. noe som gjør deg glad, noe du liker, noe du setter pris på, noe du er stolt av - og del litt lykke med resten av KG-brukerne! Her er mine 5 punkt om lykke: * lange, gode samtaler (og andre ting... :oops: ) i natten med min kjære * varm kakao med krem etter en lang, deilig dag i stallen * lage og spise god mat sammen med gode venner * å glede meg til noe * å våkne en morgen og føle meg uthvilt, frisk og opplagt
Gjest Vega Skrevet 27. oktober 2003 #2 Skrevet 27. oktober 2003 1.Det er mandag og jeg er overhodet ikke fyllesjuk. 2. Det er storm ute og jeg er her inne... 3. Jeg sitter på Kg og har Internett og kan utsette alt som er s.k. viktig... 4. Jeg er definitivt født lat... 5. Og med grunnideen om at; "Alt ordner seg nok, bare vent skal du se..."
Gjest Cloe Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 Her er mine 5 punkt om lykke: * lange, gode samtaler (og andre ting... :oops: ) i natten med min kjære * varm kakao med krem etter en lang, deilig dag i stallen * lage og spise god mat sammen med gode venner * å glede meg til noe * å våkne en morgen og føle meg uthvilt, frisk og opplagt :o Det var omtrent det samme som jeg ville si! Bare bytte ut det med matlaginga til: * Kose meg lenge om morgenen i armkroken til mannen (og den kakaoen er deilig nå som det er så kaldt å være på stallen) Cloe
Livets datter Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Akkurat nå gir disse tingene meg lykke: * Å ha en å være glad i, og som er glad i meg tilbake * Å ha en romslig økonomi * Å følge min søsters svangerskap * I tilbringe tid med nevøen min (og resten av fam) * At jeg og mine har en god helse og er friske
Ruby Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 Her er tingene som jeg gleder meg over: * Jeg er gravid, og allerede halvveis.... * Jeg har verdens beste mann * At vi begge er friske og ved god helse * At det snart er JUL * Mørketiden med masse stearinlys Kunne ikke ha hatt det bedre i disse dager.....
Retz Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 * Å være hjemme alene * Å gnafse i meg 1/2 kg smågodt * Å utforske nye programmer på pc'n * Å åpne ei ny bok NB! Ikke pensum. * Å være så oppslukt i en aktivitet at jeg glemmer alt rundt meg
Fauna Svecica Skrevet 28. oktober 2003 #7 Skrevet 28. oktober 2003 Kvinnfolk er kompliserte. Jeg tror jeg holder meg unna.
MarianneE Skrevet 28. oktober 2003 #8 Skrevet 28. oktober 2003 *Våkne om morgen med en katt liggende oppå meg og maler. *Ingen regninger i posten idag * Pose vingummi bamser * Rød julebrus i butikken * Høsten! Jeg elsker høsten!
Nymfen Skrevet 28. oktober 2003 #9 Skrevet 28. oktober 2003 Den skjønne ungen min!! Å elske far&sønn så høyt.. Å bli elska så høyt tilbake Masse sjokolade Varm dyne om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå