Gå til innhold

4 stjerners middag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neste ukes underholdere:

-Fridtjov Såheim: Skuespille som er kjent fra bl.a: En god nummer to, Varg Veum, Hawaii Oslo og Fritt vilt II. Gift med Henriette Steenstrup.

- Tom A. Haug: Skuespiller, kjent fra bl.a. Hotel Cæsar der han spilte Rolf Espevoll.

- Gard B. Eidsvold: Skuespiller og instruktør. Han vant Gullruten 2010 i klassen beste mannlige skuespiller for sin rolle i NRKs dramaserie God natt elskede. Bror til Eindride Eidsvold.

- Eindride Eidsvold: Skuespiller som er kjent fra bl.a. Hotel Cæsar der han spilte Christian Borchmann. Bror til Gard B. Eidsvold.

Se 4-stjernes middag på TvNorge mandag-fredag 19.30 :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest stillness
Skrevet

Ha ha..Var litt morsomt å se noen som ikke kunne lage mat :)

Men skjønner ikke hvorfor Anine Stang kaller seg vegetarianer når hun spiser fisk :klo: Hun er da vel heller pescetarianer..

• Liker 2
Skrevet

Maten i dag så utrolig god ut (og jeg som vanligvis ikke er så glad i lam engang :fnise: ). Tror jeg skal teste ut den sitronterten en dag!

Veldig Gutteklubben Grei denne uka, da. Merker at folkene der kjenner hverandre litt fra før av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett noen av de gutta før. Hvem er de egentlig?

Kjedelig og gadd ikke se på.

Denne sesongen har vært kjedelig synes jeg. Norge har vel ikke flere kjendiser å ta av? Da er det bedre å avslutte programmet synes jeg ;)

Skrevet

Synes det er veldig flotte gjester denne uka, jeg. Kanskje det endelig blir noen gode samtaler og litt mindre fjas enn det har vært før. Og maten idag så sykt god ut! Må teste både forrett og dessert selv, tror jeg :)

Skrevet (endret)

Charter-Svein er bare superherlig :bolledeig:

Endret av BippeStankelbein
  • Liker 1
Skrevet

Maten i dag så utrolig god ut (og jeg som vanligvis ikke er så glad i lam engang :fnise: ). Tror jeg skal teste ut den sitronterten en dag!

Det må være første gang, i denne sesongen, at maten så ut til å høre hjemme under '4-stjernes middag' :)

Men.. syns stemningen var litt laber, var ingen som lo i løpet av hele programmet :forvirret:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes linni er så søt digger hun etter 4 stjerners middag:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes linni er så søt digger hun etter 4 stjerners middag:)

Ja, hun er søt akkurat på samme måte som er 4-åring er søt. En voksen dame bør ikke oppføre seg som en 4-åring...

Skrevet

Jeg liker også Linni Meister godt jeg :) Lenge leve naive, snille mennesker som tør å fortsatt være litt barnslig.

Skrevet

Hun stråler når hun snakker og man blir i så godt humør av å se på henne. Hun er også veldig omtenksom og snill. Må man være dønn seriøs hele tiden? Vedder på at hun er en kjempe flink mor til den søte gutten sin.

Skrevet

Enig at Linni er søt.

Fy fader for en boooring gjeng det er denne uken!!!!gjesp......

• 3 uker senere...
Skrevet

Denne uken har vært morsom!

Og om jeg noen gang skal bytte ut mannen min med noen, så er Trond Moi er god kandidat til å erstatte ham :nigo:

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om ukens gjester? Jeg vet ikke helt hvorfor men hun Monica er så usjamerende altså. Ikke minst så virker hun helt blåst i hodet :daane: De andre virker helt greie, men Monica likte jeg ikke.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg så bare det programmet hvor Monica (ikke) laget maten sin helt selv. Det er vel bare stilen hennes som er litt "far out" for oss traustere nordmenn. Men brødpudding kunne jeg godt ha tenkt meg å smake på. :)

Endret av Margareth
Skrevet

Brødpudding er godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...