AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #61 Skrevet 17. mars 2011 Var det ikke litt rart at man bare kunne se Rakel lage litt av forretten og absolutt ingenting av hovedretten og desserten ? Spørs om hun lagde det selv.....
Despicable Me Skrevet 18. mars 2011 #62 Skrevet 18. mars 2011 Var det ikke litt rart at man bare kunne se Rakel lage litt av forretten og absolutt ingenting av hovedretten og desserten ? Spørs om hun lagde det selv..... Reagerte på det jeg også, men tror som du sier, at hun kanskje ikke laget det selv.. laget kun det vi så selv, ikke noe av det andre. Hun fikk vel tilbud om å være med, kun fordi hun er Rachel
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #63 Skrevet 18. mars 2011 Synes denne sesongen av 4 stjerners middag har tapt seg. Nå har de liksom ikke flere kjendisere i ta av, så må nøye seg med Å-kjendisene (hvertfall noen i hver middagsgruppe).
Scorpina Skrevet 18. mars 2011 #64 Skrevet 18. mars 2011 Reagerte på det jeg også, men tror som du sier, at hun kanskje ikke laget det selv.. laget kun det vi så selv, ikke noe av det andre. Hun fikk vel tilbud om å være med, kun fordi hun er Rachel Du skal ikke se bort fra det nei...
Despicable Me Skrevet 18. mars 2011 #65 Skrevet 18. mars 2011 Virket nesten som at Ole-Martin hadde lyst til å rive av seg håret, om han hadde hatt noe da, når han satt å kommenterte matlagingen til Rachel
smalls Skrevet 18. mars 2011 #66 Skrevet 18. mars 2011 Rachel er vel overalt pga hun er dama til Petter Northug. Jeg viste ikke hun var såå sjenert. Kanskje fordi det var et kamrateam rundt henne? Jeg vet ikke men hun sa ikke så mye. Er litt skuffet over denne sesongen. Føler ikke så mange av de klikker hvis dere skjønner. Blir litt akward å se på. De har vel ikke så mange å velge mellom lengre.
Despicable Me Skrevet 18. mars 2011 #67 Skrevet 18. mars 2011 Rachel er vel overalt pga hun er dama til Petter Northug. Jeg viste ikke hun var såå sjenert. Kanskje fordi det var et kamrateam rundt henne? Jeg vet ikke men hun sa ikke så mye. Er litt skuffet over denne sesongen. Føler ikke så mange av de klikker hvis dere skjønner. Blir litt akward å se på. De har vel ikke så mange å velge mellom lengre. Blir flau på demmes vegner, når det blit så stille. Men tipper neste uke blir voldsomt, siden Chater-Svein er med
smalls Skrevet 18. mars 2011 #68 Skrevet 18. mars 2011 Blir flau på demmes vegner, når det blit så stille. Men tipper neste uke blir voldsomt, siden Chater-Svein er med Åh gud nei ikke han. Vet ikke om jeg orker å se på hvis han er med. Han er bare to much!
Despicable Me Skrevet 18. mars 2011 #69 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Åh gud nei ikke han. Vet ikke om jeg orker å se på hvis han er med. Han er bare to much! You don't say Har du sett når han var med i Celebert selskap på tv3? Endret 18. mars 2011 av NoFame
Cherish Skrevet 18. mars 2011 #70 Skrevet 18. mars 2011 Synes denne sesongen av 4 stjerners middag har tapt seg. Nå har de liksom ikke flere kjendisere i ta av, så må nøye seg med Å-kjendisene (hvertfall noen i hver middagsgruppe). Flere av kjendisene som er med denne sesongen, var jo også med i forrige.. Synes det blir litt for teit. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #71 Skrevet 18. mars 2011 Flere av kjendisene som er med denne sesongen, var jo også med i forrige.. Synes det blir litt for teit. Noen var med i tv3`s Celebert selskap, og skal nå være med i 4 stjerners middag på TVnorge.
Despicable Me Skrevet 18. mars 2011 #72 Skrevet 18. mars 2011 Hadde vært morsomt å sett noen som absolutt ikke kan/sikkelig dårlig på å lage mat. Litt mer action hadde gjort seg, er så kjedelig når alt bare glir normalt :gjeiper:
Despicable Me Skrevet 19. mars 2011 #73 Skrevet 19. mars 2011 Hmm, er det bare meg, eller virket det som om at Rachel flørtet med både Kriss og Anders? Virket vertfall slik på slutten av den episoden når Rachel var vertinne (det med Andres). Blikkene hun og Anders hadde mot hverandre.. Og Kriss var jo bare der en dag, så det sier seg selv, hva jeg mener :gjeiper:
Gjest Linda sofie Skrevet 20. mars 2011 #74 Skrevet 20. mars 2011 Ble litt småskuffet over Rachel. Jeg syne hun var veldig sjenert og stille. Også fnisa hun så mye. Hun fnisa jo mye mer enn det hun pratet. Hun kom med noen innspill her og der, men som regel bare satt hun der
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #75 Skrevet 21. mars 2011 Sakset fra nett: Syklisten Anita Valen inviterer denne uken en krevende skare til sommermiddag i 4-stjerners middag. Her er ukens middagsgjester: * Hypnotisøren Torgrim Holte, kjent fra TV 2-programmene Hjelp, jeg er hypnotisert og som hypnose-stjerne i Midtøsten. Hans forhold til mat beskriver han som traumatisk, og innrømmer at han som barn kun spiste brødskive med fårepølse. Klarer Anita å omvende ham? * Svein Østvik, bedre kjent som Charter-Svein. Han er jo ikke kjent for manglende evne til å kose seg: - Restauranter skal være øl og prat, maten tar vi på vei hjem, konstaterer han. Blir det stemning nok for charter-kongen hos Anita Valen? * Musikeren Anine Stang, som begynte som musikal-artist, og har avansert videre til både plateslipp og deltagelse i Korslaget i fjor. Hun stiller litt strengere krav til maten enn de andre gjestene. - Jeg er sjokoman, men jeg er veldig glad i å spise sunn mat, som gir god næring. Jeg er opptatt av kosthold. Sunn mat, god stemning og retter som tilfredsstiller mannen som ikke liker noe. Mange krav- klarer Anita å innfri? Anita Valen, kjent for sitt spektakulære sykkel-comeback etter 14 år med karrieren på hylla, har selv bare ett mål for kvelden: - De skal sitte på rævva og bare nyte. Se 4-stjerners middag mandag til torsdag klokken 19.30 på TVNorge.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #76 Skrevet 21. mars 2011 Hvor er dagens vertinne fra? Hun snakker så spess. Håper ikke Svein blir for slitsom.
Despicable Me Skrevet 21. mars 2011 #77 Skrevet 21. mars 2011 Hvor er dagens vertinne fra? Hun snakker så spess. Håper ikke Svein blir for slitsom. Hun er fra Porsgrunn, men har bodd veldig mange år i utlandet. Så det er vel grunn til den spesiell dialekten Kjenner jeg blir litt provosert av de som ikke lager maten selv, ikke laget noen ting. Er artigere når maten er litt dårlig, ulykker på kjøkkene o.l. Men det kommer vel når det er Svein sin tur :gjeiper: 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #78 Skrevet 22. mars 2011 Anita og jeg fant ikke helt tonen liksom. Å få andre til å lage masse fancy mat som en ikke kan lage selv, bare for at det skal se verdensvant ut, er ikke bra. Hadde blitt bedre om hun laget noe hun kan, samme hvor enkelt det hadde blitt. Å by på seg selv er vel en del av dette matlagingsprogrammet, er det ikke? Er Anita ei som pleier å kjøpe tjenester som hun byr andre på? Blir en litt slapp når en har mye penger? Ikke vet jeg. 2
Trillrund Skrevet 23. mars 2011 #79 Skrevet 23. mars 2011 Hvem bryr seg om en liten baksmell på skatten, når man kan forlenge livet lenge med å se Charter-Svein i fri dressur.... Herregud, som jeg har ledd i kveld. Har faktisk sett episoden 2 ganger. Helt konge! Tror ikke opptaket vil bli slettet med det første.... 1
Despicable Me Skrevet 24. mars 2011 #80 Skrevet 24. mars 2011 Hvem bryr seg om en liten baksmell på skatten, når man kan forlenge livet lenge med å se Charter-Svein i fri dressur.... Herregud, som jeg har ledd i kveld. Har faktisk sett episoden 2 ganger. Helt konge! Tror ikke opptaket vil bli slettet med det første.... Haha, så enig, så enig Neste gang jeg lager mat som ikke funker, skal jeg også ringe mine gjester og be dem ta med gatekjøkkenmat :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå