Gå til innhold

4 stjerners middag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Rachel Nordtømme er overalt for tiden.. :klo: Men kan bli spennende.. eller..

Helt enig!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg koste meg skikkelig med denne ukens 4 stjerners middag. Lenge siden sist!

Gøy når det er med folk som faktisk er interesserte i mat og kan lage det.

Og Torgrim Eggen elsket jeg, simpelthen! Ærlighet varer lengst. :tommelsmil::rulle: Han var jo høflig mot de andre sånn i plenum, da. Og jeg har totalt sansen for kompromissløsheten hans.

AnonymBruker
Skrevet

... og neste uke skal jeg nå ikke se på - avdankede idrettsutøvere er jo de kjedeligste kokkene man kan tenke seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett Torgrim Eggens "kveld" idag, ble mitt inntrykk av ham bare forsterket. Så ufattelig nedlatende. Ikke synes jeg verken menyen eller ferdighetene hans var så fantastiske heller...

Men en helt annen ting - huset til Unni Lindell! Til å DØ for!!!!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Unni Lindell virker jo bare helt fantastisk! Ringer til kjøttdiskgutten på Meny og "Hallo det er Unni med lammelåret!" og gjemmer jukset sitt i en kakeboks og herjer på. Torgrim Eggen virket litt ufordragelig.

• Liker 2
Skrevet

Og Torgrim Eggen elsket jeg, simpelthen! Ærlighet varer lengst. Han var jo høflig mot de andre sånn i plenum, da. Og jeg har totalt sansen for kompromissløsheten hans.

:klo: Hmm...ærlighet forbinder jeg med å si det som det er når en blir spurt, og ikke vente til alle de impliserte har gått, for så å si det en egentlig mener til det norske folk. Ærlighet er å kalle en spade for en spade - der og da. ;)
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:klo: Hmm...ærlighet forbinder jeg med å si det som det er når en blir spurt, og ikke vente til alle de impliserte har gått, for så å si det en egentlig mener til det norske folk. Ærlighet er å kalle en spade for en spade - der og da. ;)

Jo, jeg skjønner at jeg formulerte meg litt selvmotsigende der.

Men altså: Hele programkonseptet avhenger jo at av deltakerne ikke sier rett ut hva de synes om maten rundt bordet, men sparer det til intervjuene etterpå. Det er en viktig underholdningseffekt for oss seere i spriket mellom det som sies rundt bordet og det som sies "i hemmelighet" til oss. Og selvsagt pga konkurranseelementet - poenggiving skal være hemmelig, og spenningen skal bevares til slutt.

Dessuten er det jo sånn at også de kritikken går utover i intervjuene kan se den på TV tilslutt, sånn som oss. :lol: Det er dermed å si hva man mener direkte til dem også, bare med en forsinkelse.

Og dessuten: Alle sparer jo sine negative innspill til de intervjuene på bakrommet, ikke bare Torgrim Eggen. Selv om noen prøver åpenbart å vri seg litt unna og være påtatt høflige likevel, og kledelig beskjedne på egne vegne. Men ikke Torgrim, nei! :rulle: Han slo hardt og brutalt ned på alt han mente kunne kritiseres iflg sine standarder, uten omsvøp, og kalte virkelig en spade for en spade. Og ikke bare når han var misfornøyd, men også når han var begeistret - han hadde jo bedt Unni Lindell lage kake til bryllupet sitt fordi han ble så imponert over marsipankaken hennes. Jeg synes hele tilnærmingen hans var befriende, rett og slett. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er vi i gang med ny uke :hoppe:

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere?

Jeg synes kanskje at stemningen virket litt hektisk. Og jeg trodde at Rachel var mer pratsom.

Men denne uken blir nok bedre enn forrige!

Skrevet

Gudbedre, som Rachel fniste....

AnonymBruker
Skrevet

Og Andrine prata... Og prata og prata... Og prata litt til

Gjest Harriet
Skrevet

Unni Lindell virker jo bare helt fantastisk! Ringer til kjøttdiskgutten på Meny og "Hallo det er Unni med lammelåret!" og gjemmer jukset sitt i en kakeboks og herjer på. Torgrim Eggen virket litt ufordragelig.

Enig - hun var helt fantastisk, jeg lo for meg selv der jeg satt og så på.

Men så elsker jeg Torgrim Eggen også .. liker både mannen og bøkene hans.

• Liker 2
Skrevet

Hjalp nok på snakketøyet med champis, coroña og tequila-race innabords ;)

Skrevet

Gårsdagens mat-opplevelse falt ikke helt i min smak. Blir litt nedtur når alt er kjøpt ferdig, sånn omtrent. Kjente jentene av utseende (så vidt) og guttene var fremmede. Det blir kanskje litt sånn at "her må det drikkes for å bryte isen"? Vi får se... :)

AnonymBruker
Skrevet

Denne uken synes jeg er rar.

-Han Anders virker litt koko, hehe

-Rachel sier ingenting

-Andrine er litt ivrig (hun må jo nesten det, da de andre ikke gjør noe)

-Erik, hm, vet ikke jeg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett alle episodene denne uka, men litt for mye "maten er god, det smakte godt". Unnskylder dem litt fordi de virker litt unge i forhold til tidligere deltagere, men underholdningen falt ikke i smak for min del. Men hvem slår Ragde og Lindell egentlig...

Synes Lillan Müller burde fått være en av deltagerne denne uka, hun klaget på nesten alt og gjorde et stort nummer av å prate om sitt eget kosthold. Det ville sørget for underholdning om ikke annet.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. litt tørt og kjedelig idag for meg. Var mer fart over dette før. Men maten så riktig god ut, tunfisken og hovedretten, desserten også. Nice :)

Det er merkelig hvordan det er noen grupper som virkelig "klikker" mens andre bare virker *awkward* og gleder seg til å få det ferdig. Lurer litt på hva disse som setter sammen gruppene tenker med noen ganger... :klo:

De bruker også mye tid på å spørre de hva de tror den og den skal servere og HVORFOR... javel? Og så får de vite hva det er to sekunder etterpå, og da skal de fortelle hva de syntes om det... Blir litt kjedelig å sitte å høre på det.. Jaja, syntes nå jeg.

Men er gøy å se hvordan de ulike takler stresset, hvordan noen ikke bryr seg mens andre virkelig prøver å få det til.

Skrevet

Merkelig sammensetning av folk, ja. De finner liksom ikke helt flyten i samværet. Ser heller frem mot neste mandag jeg, selv om jeg ikke aner hvem som skal spise sammen da. :)

Skrevet

Må si jeg fikk en litt anderledes inntrykk av Rachel Nordtømme etter å ha sett på ukes 3 episoder. Hun virket så sjenert, fniser til alt og sier ikke akkurat så veldig mye.. Så blir jo litt interessant å se hvordan dagens episode blir, når hun skal være vert :sjenert:

Håper nestes uke blir bedre :).. men etter å ha sett at Chater-Svein skal være med, så tipper jeg at jeg tar feil.

Er absolutt ikke noe fan av den person. Husker når han var med i Celebert Selskap på tv3 :rolleyes:

De tre andre er: Annie Stang, Anita Valen og Torgrim Holte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...