Gå til innhold

4 stjerners middag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når kommer neste ladning med nye middagsspisere da? Jeg er ikke så vant til dette programmet at jeg har sett noen startdag, men de har helt sikkert sine faste dagers sendetid? Noen som vet?

Hver mandag er det ny ladning med "kjendiser". Går fra mandag til torsdag kl. 1930! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har pause denne uken. Pga VM kanskje? Hvertfall bra å kunne se VM-kveld uten å måtte svitsje innom tvnorge hele tiden ;)

Skrevet

Ok. Takk. Prøver til neste mandag igjen da kanskje? Hvor lenge varer VM forresten? :klo:

Skrevet

Vm varer til søndag :hoppe:

Skrevet

Aha. Det vil altså si at det slutter til søndag! :danse:

Skrevet

Kan nesten ikke tenke meg noe verre å ha en så kresen middagsgjest som Lillian. Hun oppfører seg som en bortskjemt unge på 8 år ved å sitte å pirke i maten og så vidt smake på maten. Det går ann å oppføre seg litt her. For en diva!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært storfan av 4 stjerners middag de forrige sesongene (mye pga Ole Martin :hjerte: ), men denne gangen er det TV4 og "Halv åtta hos mig" som går av med seieren. ELSKER "fortellerstemmen" og deltakerne er som regel fargerike og mange av dem gode på å lage mat. Anbefales!

• Liker 1
Skrevet

Anne B Ragde + Unni Lindell i samme uke - det her kan bli slitsomt tror jeg....

Men jeg liker så godt han kokken :rodmer:

• Liker 2
Skrevet (endret)

De er helt klart litt forskjellige som mennesker, men det at de er i noen lunde lik alder er nok et pluss, så vet de fleste hva de samtaler om. Ragde ble jeg stressa av, men hun lånte jo kjøkken så da forstår en litt bedre...tror jeg. Maten var midt på treet, men stemningen var ikke allverden å skrive hjem om. Kommer alikevel til å følge med og se om det utvikler seg i en bedre retning fremover. :)...og kokken virker som en real fyr han. Liker kommentarene som ikke tar hensyn til hvem som har begått småbrølerne under matlagingen.

Endret av Margareth
Skrevet

Han blonde med krøller irriterer meg. Skal jo klage på alt! :klo:

Gjest Applestore
Skrevet

Han blonde med krøller irriterer meg. Skal jo klage på alt! :klo:

Enig, alt er galt :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes denne ukens gjester var kjedelige.

Og han blonde med krøller er så furten! Så negativ!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne dikt er noe av det kjipeste som finnes!

AnonymBruker
Skrevet

Blir litt for pretensiøst for meg, men den diktlesinga osv. Og Torgrim Eggen - veldig glad i bøkene hans, men for en ekkel og UFORDRAGELIG type!?

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke å si veldig negative ting om folk, men jeg har tenkt en del i den retningen om "han der": Eggen minner meg rett og slett om en fisefin kverulant av et kvinnfolk! Mulig at han har en bedre side ved seg, men det synes ikke på skjermen i alle fall. :tristbla:

Jeg fant heller ikke tonen med de resterende. "Elling"-fyren er jo en søt og sikkert hyggelig nok kar han, men jeg får ikke helt taket på ham. Ragde er en sånn type (ganske slitsom) full-fart-fremover-i-alle-retninger-kvinnfolk, og Unni er veldig utstudert kjølig og reservert.

Syns kanskje at folk generelt burde ha holdt seg til retter som de har lang erfaring med, og som de vet at de er gode på. Jeg syns at mat taper seg når det skal legges sånn vekt på at det skal se fem-stjerners ut. Det er viktigere at det ser normalt godt ut, og smaker himmelsk. Og det skal være porsjoner som en blir mett av. Ikke småplukk. Det er min mening så langt. I kveld er det siste måltidet med denne gjengen, og jeg skal se. :)

Skrevet

Hvilke kjendiser er det neste uke?

Skrevet

Eneste jeg fikk med meg er Rachel Nordtømme.

Skrevet

- Tidligere alpinist Andrine Flemmen

- Friidrettsløper Rachel Nordtømme

- Ishockeyspiller Anders Myrvold

- Rapper Erik Mortvedt

Skrevet

- Tidligere alpinist Andrine Flemmen

- Friidrettsløper Rachel Nordtømme

- Ishockeyspiller Anders Myrvold

- Rapper Erik Mortvedt

Synes Rachel Nordtømme er overalt for tiden.. :klo: Men kan bli spennende.. eller..

• Liker 1
Skrevet

Tror ingen av dem vil spille den irriterende rollen denne uka hvertfall. Forrige runde var det Lillian Müller, og denne uka var det Torgrim Eggen :( Skulle jo klage på og kritisere alt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...