AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Inspirert av en annen tråd om Hellstrøm på kjøkkenet - hvilken kokk ville du valgt dersom du kunne velge fritt en kokk for en dag som skulle lært deg ting på kjøkkenet? Selv tror jeg at jeg lett kunne slått ihjel noen timer med Andreas Viestad. Diskutert de beste metodene for å avlive kaniner eller måter å lage pancetta på. Tror forresten mannen min hadde valgt Nigella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2011 #2 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hvis det bare var for en dag, og jeg kunne fått se på og smake så mye jeg ville, hadde det blitt denne karen her: Eric Lanlard Jeg hadde gjerne tilbrakt en dag på hans etablissement og kost meg glugg ihjel, med klær som var veldig gode og romslige... Endret 24. februar 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Del Skrevet 24. februar 2011 Simone Beck ("Simca"). Hun skulle få lære meg alle grunnprinsippene i fransk matlaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. februar 2011 #4 Del Skrevet 24. februar 2011 Anthony Bourdain -rett og slett fordi han er så morsom ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 24. februar 2011 #5 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jamie Oliver, fordi han er så søt og chubby og fordi han virker så ekte. Maten er ikke overdådig heller, men han fokuserer på råvarene. Litt betatt Endret 24. februar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Del Skrevet 24. februar 2011 Jamie Oliver, uten tvil. Jeg ville virkelig bare nyte å være i hans selskap og selvfølgelig også plukket opp så mange gode tips som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 24. februar 2011 #7 Del Skrevet 24. februar 2011 Tricky! Jeg tror jeg ville valgt Rasmus Kofoed, som nettopp vant Bocuse d'or. Fordi jeg liker maten og matfilosofien hans, og fordi det generelt skjer så mye spennende med mat i Danmark for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. februar 2011 #8 Del Skrevet 24. februar 2011 Mannen min! Nei, vent... Han ER jo på kjøkkenet mitt! Heldige meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 24. februar 2011 #9 Del Skrevet 24. februar 2011 Ingrid Espelid Hovig eller Jamie Oliver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 24. februar 2011 #10 Del Skrevet 24. februar 2011 Tom Victor Gausdal. Og så ville jeg forsøkt å få ham til sengs etterpå. Hvis jeg skulle valgt utelukkende ut fra hva hun/han kunne lære meg om mat, måtte det blitt Hugh Fearnley-Whittingstall eller Yotam Ottolenghi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #11 Del Skrevet 24. februar 2011 Tom Victor Gausdal. Og så ville jeg forsøkt å få ham til sengs etterpå. Hvis jeg skulle valgt utelukkende ut fra hva hun/han kunne lære meg om mat, måtte det blitt Hugh Fearnley-Whittingstall eller Yotam Ottolenghi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 24. februar 2011 #12 Del Skrevet 24. februar 2011 Gordon uten tvil. Jeg er relativt habil på kjøkkenet selv, så jeg skulle nok funnet et annet bruksområde for han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 24. februar 2011 #13 Del Skrevet 24. februar 2011 Gordon uten tvil. Jeg er relativt habil på kjøkkenet selv, så jeg skulle nok funnet et annet bruksområde for han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #14 Del Skrevet 24. februar 2011 Hold grisesnakket deres for dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #15 Del Skrevet 24. februar 2011 Stiansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 24. februar 2011 #16 Del Skrevet 24. februar 2011 "Kokk" er hun vel ikke, men Nigella Lawson Eller evt. Manuela fra Passion4Baking-bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 24. februar 2011 #17 Del Skrevet 24. februar 2011 Alexander Nilson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 24. februar 2011 #18 Del Skrevet 24. februar 2011 Ole Martin Alfsen! Morsom og glimt i øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 24. februar 2011 #19 Del Skrevet 24. februar 2011 Ole Martin Alfsen! Morsom og glimt i øyet! Enig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2011 #20 Del Skrevet 25. februar 2011 Arne Brimi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå