Gå til innhold

Jenter, finner dere typen deres forførende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg har et spørsmål til dere som er i et forhold angående forføring, og det vil være fint om svarene har bare med emnet å gjøre.

Blir dere opphisset (aroused på engelsk) av han dere er sammen med? Og med dette peker jeg ikke bare på nakenhet.

For eksempel; når du ligger sammen med typen din i senga eller på sofaen, og han ligger bak deg og begynner å presse seg selv mot deg rundt rumpa område mens han har en boner (”dry hump”), kan det bli litt forførende?

Og hva med å klemme eller kysse? Hvis typen din kysser deg i nakken eller de andre intime sonene, blir du lett kått av det?

Grunnen til dette spørsmålet er at jeg bor sammen med kjæresten min, og det ser ut som hun blir ikke kåt av hva som helst jeg prøver.

Jeg kan stå helt naken før henne, og det vil ikke føre til noe i det hele tatt. Og om jeg klemmer, kysser, presser meg selv nedentil henne, hva som helst, det fører ikke til at det blir forførende.

Den enigste som faktisk gjør hun kåt er å ta på henne nedentil. Jeg har spurt henne før om det er forførende å se meg naken eller om jeg er ”klar for å kjøre” nedentil og jeg presse meg selv mot henne om hun blir kåt av det, men hun sa nei.

Med dette vil jeg bare finne ut om det er flere andre jenter som ikke blir lett kåt.

Dem som jeg var sammen med før ble skikkelig kåt når det gjelder nakenhet og ”dry humping” osv.

Det er ikke noe særlig spesielt om samboeren din ikke finne deg forførende... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jo det gjør jeg. Men jeg opplever faktisk at i mitt forhold så er det han som ikke lar seg forføre, uansett hvor mye jeg går naken foran han og sprader og prøver meg på ham. Han må rett og slett være i "det" humøret for å bli kåt av at jeg gjør sånne ting, mens jeg gjerne blir kåt bare han kommer i samme rom som meg.

Folk er nok bare forskjellige, men jeg veldig godt hvordan du har det!

Skrevet

Åja!

han gjør meg opphissa uten at han vet om det engang:) det vil si, han trenger ikke prøve å gjøre noe spesielt.. bare synet, lukten og den minste tanke på han i nærheten av meg er helt vilt opphissende. om han ligger bak meg når vi feks ser film, har jeg det så godt at jeg fnise som en liten jente:)

Skrevet

Blir veldig opphisset hvis kjæresten min kysser meg i nakken, på magen og nedover. Når han ligger inntil meg og presser seg mot rumpa mi. kiler meg på ryggen, rumpe og lår. Å kysse, klemme å bli tatt på av min elskede synes jeg er utrolig opphissende. :Nikke: Og så er jeg utrollig glad i han da :hjerter:

Gjest Raindrops
Skrevet

Blir dere opphisset (aroused på engelsk) av han dere er sammen med? Og med dette peker jeg ikke bare på nakenhet.

For eksempel; når du ligger sammen med typen din i senga eller på sofaen, og han ligger bak deg og begynner å presse seg selv mot deg rundt rumpa område mens han har en boner (”dry hump”), kan det bli litt forførende?

Og hva med å klemme eller kysse? Hvis typen din kysser deg i nakken eller de andre intime sonene, blir du lett kått av det?

Ja. Det skal egentlig ikke så mye til når det kommer til berøring :sjenert: Dry-hump situasjonen du beskriver er ikke bare litt forførende, jeg elsker å kjenne at han er hard.

Skrevet (endret)

Ja, men så er jeg veldig lettlurt ;)

Men, har jo vært i andre samtaler hvor kvinner sier at dette med å våkne opp til en ereksjon er det verste de vet....jeg stiller meg jo helt uforstående til det, og mitt generelle inntrykk er at flertallet liker alt slikt.

Er gått ti år nå, og er fortsatt ikke lei av å se på samboeren.

Men det kan jo ha en relasjon til at de fleste kvinner(og homofile menn) tydeligvis liker å se på ham også, da.. :popcorn:

Men, folk er forskjellige....hvis hun er med når det først er igang ville jeg slappet helt av. Selv om jeg nok ville tvilt litt på om vedkommende egentlig var tiltrukket av meg, kanskje uten grunn.

Hun går jo glipp av mye moro da... "kyssing i nakken og andre intime steder".. :daane:

Endret av norah
Skrevet

Hei jenter.

Jeg har et spørsmål til dere som er i et forhold angående forføring, og det vil være fint om svarene har bare med emnet å gjøre.

Grunnen til dette spørsmålet er at jeg bor sammen med kjæresten min, og det ser ut som hun blir ikke kåt av hva som helst jeg prøver.

Jeg kan stå helt naken før henne, og det vil ikke føre til noe i det hele tatt. Og om jeg klemmer, kysser, presser meg selv nedentil henne, hva som helst, det fører ikke til at det blir forførende.

Den enigste som faktisk gjør hun kåt er å ta på henne nedentil. Jeg har spurt henne før om det er forførende å se meg naken eller om jeg er ”klar for å kjøre” nedentil og jeg presse meg selv mot henne om hun blir kåt av det, men hun sa nei.

Med dette vil jeg bare finne ut om det er flere andre jenter som ikke blir lett kåt.

Dem som jeg var sammen med før ble skikkelig kåt når det gjelder nakenhet og ”dry humping” osv.

Det er ikke noe særlig spesielt om samboeren din ikke finne deg forførende... :sukk:

Syns dama di tenner utrolig tregt på deg . Unormalt tregt .

Jeg blir opphisset av alle de tingene du nevner veldig fort , og blir klissvåt av det etter kort kort tid .

Det er opphissende nok for meg å ha han liggende tett inntil meg selv med klær på og uten noen boner . Tenner veldig på nærkontakt og lukten av han , uansett om han er kåt eller ikke . Så blir JEG KÅT av det .

Bruker selv å opsøke han og bare legge meg tett inntil han i sofa evt i sengen , når jeg vil ha sex og er kåt . For han skjønner at jeg er kåt når jeg gjør det .

Så da får jeg som oftest sex også .Med mindre han er veldig trøtt og sliten da . Da orker jeg ikke plage han . Tar jo hensyn vet du : )

Nå snakker jeg om erfaringer fra mine forhold og jeg er i begynnelsen av 30 årene .

Dama de tenner tregt . Noen er trege med å tenne - men det kan skyldes eks hormon prevensjon som p-piller osv

Skrevet

Men, har jo vært i andre samtaler hvor kvinner sier at dette med å våkne opp til en ereksjon er det verste de vet.

Fordi det føles ut som en anklage, som at han krever sex?

Skrevet

Ja, jeg blir så lett kåt av typen jeg, att han trenger nesten ikke å gjøre noe. Men sånn og kjenne att han er stiv, inntil meg, gjør meg helt gal. Bare tanken på han får meg kåt.

Skrevet

Blir tent av mannen uansett jeg, han trenger ikke se på meg, røre meg...er klar til å hoppe på han når som helst.

Skrevet

Ja jeg elsker å se på kjæresten naken og blir helt skjelven når han gnir seg oppetter meg. Spesielt hvis han kysser meg i nakken, da er jeg solgt! :rodmer: Gniing og kyssing fungerer selv når han har klær på, så ja jeg tenner virkelig på mannebeinet mitt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...