AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #21 Del Skrevet 24. februar 2011 Hehe, for de som prater om hetsing har jo ALDRI pratet stygt om noen KG... Dobbeltmoral. på KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #22 Del Skrevet 24. februar 2011 Dumme, dumme jente.... Håper hun en dag går på en smell, og lærer litt om livets realiteter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 24. februar 2011 #23 Del Skrevet 24. februar 2011 Heidi kopierer svenske Kissie. Altså hun provoserer og leker dum for å komme høyt på topplisten og få mange lesere. Skjønner? Det trodde jeg alle hadde skjønt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2011 #24 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvor er foreldrene til denne jenta? Vet de ikke hva dette kan ha å si for hennes fremtid som arbeidstaker og student, som person privat og for familien? Herrejesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2011 #25 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan "oppføre seg sånn"? Hva med dere som skriver så nedsettende om henne? Hvor hyggelig er det? Hun er jo bare barnet. La henne være. Både hun, Voe, Linnea og fotballfrue er så godt som offentlige personer. De bretter jo ut privatlivet sitt på en blogg som er tilgjengelig for så godt som alle, så selvfølgelig fører det til diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 24. februar 2011 #26 Del Skrevet 24. februar 2011 Heidi kopierer svenske Kissie. Altså hun provoserer og leker dum for å komme høyt på topplisten og få mange lesere. Skjønner? Det trodde jeg alle hadde skjønt. Merkelig trend dette her. Er det slik at disse fremstår som forbilder, man kan jo ihvertfall få inntrykk av det når slike blogger spretter frem som kjønnsvorter. Er det overflodssamfunnet eller foreldres ektreme overbeskyttelsestrang som forårsaker denne retarderingen? Ellers er det jo påfallende hvor ofte man leser følgede i slike blogger: 'Jeg er meg selv og bryr meg ikke om hva andre synes om meg, er meg selv 120%' osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2011 #27 Del Skrevet 24. februar 2011 Husk at jenta er veldig ung. Det kan nok ta litt over for noen når de får medieoppmerksomhet, og 17-åringer er jo også fortsatt svært unge. Så hjernen er automatisk omgjort til overkokte nudler helt til man fyller 18? http://heidialexandraolsen.blogg.no/1297026227_hahahhaha.html Jeg synes ikke det er noe uskyldig og sjarmerende i slike innlegg til tross for at hun er ung. Jenta eier jo ikke forståelse for hva det hun skriver på bloggen kan gjøre mot henne, uansett om det er kødd eller seriøst. Husk at det er flere som ser opp til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 24. februar 2011 #28 Del Skrevet 24. februar 2011 Både hun, Voe, Linnea og fotballfrue er så godt som offentlige personer. De bretter jo ut privatlivet sitt på en blogg som er tilgjengelig for så godt som alle, så selvfølgelig fører det til diskusjon. NETTOPP 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #29 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg syns Heidi Alexandra tidvis er ganske morsom jeg da. Det er underholdning og et fiktivt image.. Blogging handler jo ikke nødvendigvis om å fullstendig utlevere seg selv i en personlig dagbok. Det er jo saken om flinke piker-bloggen et eksempel på. En journalist eller whatever som lager en fiktiv sex-blogg, det er skrivekunst/forfatterskap/underholdning/markedsføring på en ny måte. Ikke vær så kritiske a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #30 Del Skrevet 24. februar 2011 Dette setter jo henne i et utrolig dårlig lys, kan ikke skjønne at det er noe å trakte etter. Selv for oppmerksomhet. Og selv for 17 åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2011 #31 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg syns Heidi Alexandra tidvis er ganske morsom jeg da. Det er underholdning og et fiktivt image.. Blogging handler jo ikke nødvendigvis om å fullstendig utlevere seg selv i en personlig dagbok. Det er jo saken om flinke piker-bloggen et eksempel på. En journalist eller whatever som lager en fiktiv sex-blogg, det er skrivekunst/forfatterskap/underholdning/markedsføring på en ny måte. Ikke vær så kritiske a! Fælt så mye folk forsvarer denne jenta. Tilfeldigvis noen av slektningene hennes som har rotet seg inn på denne tråden? Husk, dette er ikke et image hun vil ha om 5 - 10 år når hun skal søke på sin første jobb. Hvilke arbeidsgivere er det som ikke googler folk før jobbintervju, egentlig...? Det første jeg får opp når jeg googler Heidi Olsen er ikke direkte positivt. Lol for henne om hun søker etter en ledende stilling i et eller annet firma senere i livet. Fint for meg som har nettvett og ikke utgir meg som en komplett tulling på blogg.no eller har fyllebilder på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #32 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg tror ikke det er en kødd. Dessuten ser jeg ikke på henne som et "barn" som flere gjør her. Jeg bruker aldri lese blogger, fordi det er så uinteressant å lese om livene deres og deres meningsløst prat. "Idag spiste jeg kjøttkaker. Det var skikkelig godt asså!". Men da jeg kom inn på den bloggen til Heidi Alexandra blei jeg overrasket :s Dessuten hetser hun og mobber i sin blogg, så hvorfor ikke bare ha en diskusjon om henne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #33 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg tror ikke det er en kødd. Dessuten ser jeg ikke på henne som et "barn" som flere gjør her. Jeg bruker aldri lese blogger, fordi det er så uinteressant å lese om livene deres og deres meningsløst prat. "Idag spiste jeg kjøttkaker. Det var skikkelig godt asså!". Men da jeg kom inn på den bloggen til Heidi Alexandra blei jeg overrasket :s Dessuten hetser hun og mobber i sin blogg, så hvorfor ikke bare ha en diskusjon om henne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cosmos Skrevet 24. februar 2011 #34 Del Skrevet 24. februar 2011 Wow. Virkelig. WOW. Hun er ikke bare barnet. Deres som sier det er jo nødt til å være eldgamle. Javel. I min verden er 17 år veldig ungt. Hun er ikke myndig enda. Det er mulig du er voksen og oppegående og forstår konsekvensen av alt du foretar deg. Jeg tror faktisk ikke alle på 17 gjør det. Og det forundrer meg litt at du ikke ser det. Hun skulle antakelig hatt noen voksne rundt seg, som kunne fortalt henne at det kanskje var en idè å tone ned måten hun fremstiller seg selv på. Du skal ikke se bort ifra at det hadde gått seg til med litt veiledning, og med årene så kan det nok også hende at jenta forandrer seg. Jeg synes likevel ikke at det er hyggelig av dere å henge henne ut her på KG, slik dere gjør. La henne være i fred, og få gjøre som hun vil, istedenfor å lage en tråd for å hetse henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. februar 2011 #35 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg trodde hun var en slags kvinnelig Tommy, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. februar 2011 #36 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Fælt så mye folk forsvarer denne jenta. Tilfeldigvis noen av slektningene hennes som har rotet seg inn på denne tråden? Husk, dette er ikke et image hun vil ha om 5 - 10 år når hun skal søke på sin første jobb. Hvilke arbeidsgivere er det som ikke googler folk før jobbintervju, egentlig...? Det første jeg får opp når jeg googler Heidi Olsen er ikke direkte positivt. Lol for henne om hun søker etter en ledende stilling i et eller annet firma senere i livet. Fint for meg som har nettvett og ikke utgir meg som en komplett tulling på blogg.no eller har fyllebilder på FB Man trenger ikke å være i familie med henne bare fordi man forsvarer henne, Men det er jo ikke vårt problem at hun ikke får jobb i et seriøst firma osv. Synd for henne. Det er ikke meg det går utover så jeg gidder ikke å bruke masse tid og krefter på henne. Endret 24. februar 2011 av Jente1990:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. februar 2011 #37 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes likevel ikke at det er hyggelig av dere å henge henne ut her på KG, slik dere gjør. La henne være i fred, og få gjøre som hun vil, istedenfor å lage en tråd for å hetse henne. Dette er jeg litt enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #38 Del Skrevet 24. februar 2011 Fælt så mye folk forsvarer denne jenta. Tilfeldigvis noen av slektningene hennes som har rotet seg inn på denne tråden? Husk, dette er ikke et image hun vil ha om 5 - 10 år når hun skal søke på sin første jobb. Hvilke arbeidsgivere er det som ikke googler folk før jobbintervju, egentlig...? Det første jeg får opp når jeg googler Heidi Olsen er ikke direkte positivt. Lol for henne om hun søker etter en ledende stilling i et eller annet firma senere i livet. Fint for meg som har nettvett og ikke utgir meg som en komplett tulling på blogg.no eller har fyllebilder på FB Det var jeg som skrev innlegget du quota. Jeg er absolutt ikke i familie med henne, det nærmeste jeg kommer er at vi bor i samme by - men jeg har aldri sett henne. Jeg mener ikke å forsvare "meningene" hennes hvis det hun skriver virkelig er det hun mener. Og som en over her skriver, så driter jeg i hennes fremtidige karriere - det er ikke mitt problem. Hun er voksen nok til å forstå at det kan påvirke livet hennes negativt i fremtiden også. Jeg snakker om å se på det som _ren_ underholdning.. Av den grunn bør også foreldre være svært nøye på barns nettbruk, nettopp fordi internett er fritt og unge folk kan bli "smitta" av uheldige meninger, og det gjelder ikke bare fra blogg.no, men overalt på internett. Hvis man sjekker sol-diskusjonen for eksempel (som forøvrig ligger side om side med Sol barn og ung), så er det ikke vanskelig å bli uheldig påvirket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coarvi Skrevet 24. februar 2011 #39 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes det er mer skummelt/farlig at voksne mennesker ikke tør å kritisere jenta åpent bare fordi hun er et "barn." Man trenger ikke hetse henne nei, men å være negativ og kritisk til hva hun sier må da være fullstendig tillatt, ja faktisk å forvente, når man bretter ut livet sitt sånn. Hvis ingen kritiserer det åpent vil flere "barn" skjønne at å drite seg ut på nett er helt ok, fordi når man er "barn" skal man visst få lov til å være så dum man bare vil uten at noen sier stopp... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coarvi Skrevet 24. februar 2011 #40 Del Skrevet 24. februar 2011 La henne være i fred, og få gjøre som hun vil, istedenfor å lage en tråd for å hetse henne. Den innstillingen der er nettopp det jeg mener er skadelig for samfunnet. Skal vi ikke bry oss om mobbere? Om mennesker som oppfører seg helt idiotisk helt åpent? Skal vi bare være blinde og holde kjeft når vi ser noe som provoserer oss, når vi ser noen slenge ut sårende kommentarer til andre? Vil vi virkelig ha et sånt samfunn? Jeg er helt enig, å hetse henne er bare helt galt. Men det må være lov å diskutere det hun gjør i stedetfor å late som at bloggverden består av rosa skyer der alle er søte og snille og snakker om boblejakker. Den dagen vi holder kjeft hvis noe provoserer oss bare fordi det kommer fra et "barn," den dagen vil det gå til helvete med oss alle. "Barn" trenger rettledning de også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå