Gå til innhold

Life as a barbie

Kiwipie

Anbefalte innlegg

http://heidialexandraolsen.blogg.no/

Det er ubegripelig at det finner personer som dette! Har ikke kommet over på noen som er så empatiløs, lite sympatisk og mangel på medlitenhet. Ikke minst dum og aregoistisk.

Finnes ikke et positivt ord det der..

Bare se på alt hun skriver. Hjerneskada personer burde ikke få leve, alle som får unger under 25 år er dum og idioter. Hun skjønner ikke hvorfor Norge hjelper fattige og hva vitsen med å bygge opp en landsby og hjemmet deres når dem sikkert ikke vil bo der alikavel. Hun synes at alle i Norge burde få hjelp først istede for dem. At det er utrulig kjedelig å lese nyheter om katastrofer, fordi det er blitt så dagligdags og hva vitsen er med å skrive om det. Dette er bare noe utav det..

Å en av de verste : Mobbe personer som ikke bruker sminke! *sjokkert*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo gjennomført idiot da, vedder på at hu gjør mye av det bare for å få oppmerksomhet til det grisesminka trynet sitt. Ellers hadde hu vel fått juling for lengst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ganske old news. trodde de fleste var ferdig med å snakke om henne nå? Tipper alt hun skriver kun er for å provosere. Tror ikke hun er så blåst i virkeligheten ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo gjennomført idiot da, vedder på at hu gjør mye av det bare for å få oppmerksomhet til det grisesminka trynet sitt.

Helt enig. Jeg tror hun prøver å være lik Linnea Myhre, skrive blogg på samme måte, men hun er jo ikke i nærheten engang.

Kjenner jeg blir flau på hennes vegne.

Hvor er foreldrene? :riste:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er vel det man kaller en ekte wannabe. ( I svært, svært, svært negativ forstand).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at jenta er veldig ung. Det kan nok ta litt over for noen når de får medieoppmerksomhet, og 17-åringer er jo også fortsatt svært unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at jenta er veldig ung. Det kan nok ta litt over for noen når de får medieoppmerksomhet, og 17-åringer er jo også fortsatt svært unge.

det er ingen unnskyldning for å oppføre seg sånn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://heidialexandraolsen.blogg.no/

Det er ubegripelig at det finner personer som dette! Har ikke kommet over på noen som er så empatiløs, lite sympatisk og mangel på medlitenhet. Ikke minst dum og aregoistisk.

Finnes ikke et positivt ord det der..

Bare se på alt hun skriver. Hjerneskada personer burde ikke få leve, alle som får unger under 25 år er dum og idioter. Hun skjønner ikke hvorfor Norge hjelper fattige og hva vitsen med å bygge opp en landsby og hjemmet deres når dem sikkert ikke vil bo der alikavel. Hun synes at alle i Norge burde få hjelp først istede for dem. At det er utrulig kjedelig å lese nyheter om katastrofer, fordi det er blitt så dagligdags og hva vitsen er med å skrive om det. Dette er bare noe utav det..

Å en av de verste : Mobbe personer som ikke bruker sminke! *sjokkert*.

Ja, jenten skriver mye umodent. Er du noe bedre som henger henne ut?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Som sagt trodde jeg folk var ferdig meg å snakke om henne. Synes det er litt latterlig å henge henne ut på nette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk man har en rett til å diskutere folk som villig driter seg ut i samfunnet. Syns ikke dette var henging ut - hun henger jo seg selv ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk man har en rett til å diskutere folk som villig driter seg ut i samfunnet. Syns ikke dette var henging ut - hun henger jo seg selv ut.

Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å snakke om en 17 år gammel jente ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å snakke om en 17 år gammel jente ?

Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å snakke om verdens dummeste mennesker, eller ski-VM og avføring? Dette er et diskusjonsforum, kjære. Folk må få snakke om det de vil.

Dere snakker jo som om at det å være 17 er VELDIG ungt. Akkurat som man ikke vet hva man gjør når man er 17. Herregud. Det er ikke mange år siden jeg var 17 år, og jeg hadde en hjerne da også.

Endret av antibac
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen unnskyldning for å oppføre seg sånn

Hvordan "oppføre seg sånn"?

Hva med dere som skriver så nedsettende om henne? Hvor hyggelig er det?

Hun er jo bare barnet. La henne være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange driver med drittslenging, ikke diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare barnet. La henne være.

Wow. Virkelig. WOW. Hun er ikke bare barnet. Deres som sier det er jo nødt til å være eldgamle.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å snakke om verdens dummeste mennesker, eller ski-VM og avføring? Dette er et diskusjonsforum, kjære. Folk må få snakke om det de vil.

Dere snakker jo som om at det å være 17 er VELDIG ungt. Akkurat som man ikke vet hva man gjør når man er 17. Herregud. Det er ikke mange år siden jeg var 17 år, og jeg hadde en hjerne da også.

Som the kitten sier så driver mange med drittslenging og ikke en diskusjon kjære. La jenta gjøre som ho vil og la ho være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for de som prater om hetsing har jo ALDRI pratet stygt om noen KG...

Dobbeltmoral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...