Gå til innhold

Møte fra en anne side.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i utlandstjeneste og har gjor det i tre år. Jeg kommer for andre gang hjem i mai. Jeg ser så mye stygt og er med på å bære bort folk som ikke en gang har nådd kjønnsmoden alder. Og jeg skal lveve med det senere.

Jeg har nok noen år igjen før jeg blir instruktør et sted vestpå.

Gleder meg til å se famile. Venner igjen. Gleder meg ikke til de lange blikkene. De som sier fortell meg alt,da. Har ingen kjæreste og alt blir dermed litt kortog kult.Ølen som skåles og den fulleste som spør hvor kult det er. Drepte jeg noen nå også. Jeg gleder meg til noen måneder hjemme. Midt i sommer-Oslo. Rekker 17.05. Ikke mistforstå. Jeg gleder meg.

Men jeg finner meg i å kanskje glede meg aller mest til å se det jeg ikke er vant til. Jenter som vandrer på Karl Johan i kjoler og solbriller. Eller jeans som er brettet opp med tynne strømper og ballerinsko.

Alt det fine jeg ikke ser til vanlig. Søte jenteansikt som smiler hvis jeg kommer gående i uniformen og bagen. Også selv når jeg går uten. Jeg er sjenert. Jeg vil dra tilbake i august. en dag vil jeg dra hjem for siste gang.

Men norske jenter i Oslo-sol, kledd så pent og feminint, holder liv i drømmen om en fin tur hjem.

Takk:) Det var bare det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) You made my day

Skrevet

Håper du aldri mister lysten til, og gleden over og komme hjem.

Ta vare på deg selv :)

Skrevet

Det var hyggelig å høre.

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...