Lille Skrevet 8. mai 2002 #1 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg mener jeg har sett oppskrift på dette en gang...i stedet for å steke pannekaker på stekepannen, kan man lage en stor pannekake i langpannen. Er det noen som har oppskrift på dette? Jeg ser for meg at man trenger en tykkere røre for å kunne dele opp pannekaken etter at den er ferdig. Uff..det ble mye panner og kaker her, håper dere forstår hva jeg mener. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. mai 2002 #2 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg bruker vanlig eggerøre, men bruker et par ekstra egg og litt mer mel. Den bør nok være litt tykkere, men ikke mye. Men alt avhenger jo av hvor tynn røre du bruker til vanlig pannekake. _________________ Skravla "Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-05-08 22:12 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 9. mai 2002 #3 Del Skrevet 9. mai 2002 Här är ett bra "grundrecept". Lägg till 1 dl vetemjöl och 2-3 ägg om du vill ha mer smak. Löken kan du skippa om du inte vill ha den med! Lycka till! Ingredienser: 2 dl vetemjöl 1 tsk salt 5 dl mjölk 3 ägg 200 g tärnat rökt fläsk 1-2 lökar smör till formen Gör så här: 1. Blanda mjöl och salt i en bunke, tillsätt mjölken och blanda en jämn smet. Vispa sist i äggen. 2. Skär fläsket i tärningar och skiva löken. Bryn dem var för sig och lägg dem i en smord form eller ugnspanna. Hälli smeten och grädda i 250 grader i 30-40 minuter i ugnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mai 2002 Takk til dere begge, jeg skal teste i helgen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå