Gjest Irritert Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Verste jeg har opplevd var engang i studenttiden. Rota med ei i "klassen" min og reiste endel til henne i helgene. En dag ringte det på og hu så i vinduet og sa; Det er morra mi og stefaren min. De må ikke se deg her inne!!! Du må gjemme deg i ett skap!????? Mista all respekten for den frøkna skal jeg hilse og si. På toppen av det hele skulle den feite stefaren hennes ta tak i meg, noe som resulterte i at jeg trøkka han ned i gulvet før jeg dro i sinne..forundelige verden..men hva foregår oppi huet på mennesker som forlanger at man skal gjemme seg inni ett skap????? Total mangel på respekt syns nå jeg..
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Ja, dette har med mangel på respekt å gjøre. Hun har tydeligvis dårlig respekt for sin mor og stefar. Kan ikke forstå hvorfor hun ikke kunne vise at hun har en venn hjemme hos seg.
Sunniva81 Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Hehe, dette var lenge siden? Du er vel ikke sint for det enda vel? Uansett, det var veldig merkelig ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå