AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #21 Skrevet 23. februar 2011 Til opplysning: hvis det er frivillig er det ikke tvang. Er det ikke tvang er det ikke sexy. Frykten skal virkelig lyse ut av øynene hennes i dødsangst. Det er da hun er som vakrest og skjønnest og mest sexy. akkurat det du skriver der, tenner meg faktisk. Men det med aids er å dra det altfor langt, og da blir det bare disgusting. TS 1
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2011 #22 Skrevet 23. februar 2011 Til opplysning: hvis det er frivillig er det ikke tvang. Er det ikke tvang er det ikke sexy. Frykten skal virkelig lyse ut av øynene hennes i dødsangst. Det er da hun er som vakrest og skjønnest og mest sexy. Og du ser ikke forskjellen på å ha fantasier om å påføre denne typen frykt, og å bli påført denne typen frykt? 1
Gjest Heloise Skrevet 23. februar 2011 #23 Skrevet 23. februar 2011 Og så kom fordømmingen og anklagene fordi det er skrevet av en mann og ikke en kvinne. Hvor ble det av at det ikke er noe galt med å tenne på det og at det er helt normalt? Voldtekt, misbruk, mishandel. Om du er seriøs, så er du ikke helt god. Skaff deg profesjonell hjelp. Jeg håper du holder deg til tankene. 2
Salamandria Skrevet 23. februar 2011 #24 Skrevet 23. februar 2011 det er jo stor forskjell på å ha et ønske om å bli gjort ting mot, enn å være den som ønsker å gjøre ting mot en annen person. 1
runekki Skrevet 23. februar 2011 #25 Skrevet 23. februar 2011 (endret) . Endret 7. mars 2011 av runekki
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #26 Skrevet 23. februar 2011 det er jo stor forskjell på å ha et ønske om å bli gjort ting mot, enn å være den som ønsker å gjøre ting mot en annen person. Ja. Helt enig. Det er feil av menn å ønske å gjøre noe som helst mot kvinner. Menn skal bare drømme om å ligge der mens de blir tilfredsstilt. Ironi. Get it? Ser du hvor feil din tanke ble nå? 2
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2011 #27 Skrevet 23. februar 2011 Ja. Helt enig. Det er feil av menn å ønske å gjøre noe som helst mot kvinner. Menn skal bare drømme om å ligge der mens de blir tilfredsstilt. Ironi. Get it? Ser du hvor feil din tanke ble nå? Det er du som av en eller annen grunn blander inn kjønn i dette. 2
Gjest Katten. Skrevet 23. februar 2011 #28 Skrevet 23. februar 2011 Det er en forskjell på tvang og "tvang". Det er også en forskjell på nei og "nei"! Man bør helst kjenne personen godt før man er helt sikker på hva som er hva. Voldtekt kan kobles opp til følelsen av å være hjelpeløs. Fullstendig i noen andres makt. At man kun eksisterer for den personens nytelse. Man trenger ikke voldta noen for å skape de følelsene, det er faktisk ganske enkelt å "fake". Ta tak i jentas hender og hold fast. Si noe a la: "Du sitter fast nå. Du er min. Du skal knulles, og ingenting du gjør kan hindre det." Om hun ler det bort, eller åpenbart ikke tror på deg, skal du bli "sint" over reaksjonen og du kan f.eks. hive henne i en posisjon du vil ha henne, fortsatt med et godt grep rundt hendene. Vær bestemt, ikke dett ut av "humøret", bli flau og lignende. "Du sitter helt fast. Det er overhodet ingenting du kan gjøre for å hindre meg i å knulle deg. Bare prøv." Mens hun kjemper for å komme seg fri, kan du ta hendene over hodet hennes, slik at du klarer å holde dem fast med en hånd. Bruk den andre til å rive av henne klærne. Så tvinger du deg saaaaakte inn i henne, og nyt hvor fantastisk våt og klar hun er. Bruk dette kun med jenter du vet tenner på det og som stoler 100% på deg. 1
FantasDick Skrevet 24. februar 2011 #29 Skrevet 24. februar 2011 Bortsett fra aids-delen ser jeg ikke noe problem i det du skrev der... Enig! Jeg synes egentlig det var litt vakkert skrevet jeg, helt til jeg kom til den aids-biten - det var bare wtf? --- Katten kan også skrive vakkert ser jeg.
Gjest HunterLady Skrevet 24. februar 2011 #30 Skrevet 24. februar 2011 Hvorfor er det ok for ei dame å drømme om å bli voldtatt men fy-fy hvis en fyr drømmer og fantaserer om å voldta, binde henne fast og se frykten i hennes øyne i det han legger seg oppå henne og presser seg inn i henne i mens han ser de nydelige tårene hennes renne nedover kinnene hennes mens han holder over munnen hennes så hun ikke kan skrike? Og nyter hvordan hun beveger seg heftig under han i det hun prøver å komme seg løs, og når hun sluttet så lener han seg frem og visker i øret hennes at, "jeg har aids", og får se skrekken og angsten lyse i øynene hennes igjen i det hun rister helt vilt for å komme løs. Jeg synes det er kjønnsdiskriminerende at det ses på som galt. Jeg var på samme spor som deg fram til AIDS biten. Bortsett fra det, så har jeg ingen problemer med at menn fantaserer om å voldta kvinner, så lenge de forstår at det er lek og ikke noe man har tenkt å gjøre sittende bak en busk og hopper på fremmede kvinner. Forskjellen på at kvinner tenker slike fantasier versus menn, er at dere er det sterke kjønn. Dere er fysisk sterkere enn oss og kan drepe oss lett om vi havner i slåsskamp. Derfor kan det raskt bli "feil" at det sterke kjønn fantaserer om å utnytte noe som allerede er svakere. Men anywhoooooo, jeg forstår disse maktfantasiene svært godt. 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. februar 2011 #31 Skrevet 24. februar 2011 Når jeg leser igjennom hva jeg har skrevet blir jeg både kvalm og kåt. Hva er i veien med meg? Ingenting..............kos deg 1
Gjest norah Skrevet 24. februar 2011 #32 Skrevet 24. februar 2011 Hvorfor er det ok for ei dame å drømme om å bli voldtatt men fy-fy hvis en fyr drømmer og fantaserer om å voldta, binde henne fast og se frykten i hennes øyne i det han legger seg oppå henne og presser seg inn i henne i mens han ser de nydelige tårene hennes renne nedover kinnene hennes mens han holder over munnen hennes så hun ikke kan skrike? Og nyter hvordan hun beveger seg heftig under han i det hun prøver å komme seg løs, og når hun sluttet så lener han seg frem og visker i øret hennes at, "jeg har aids", og får se skrekken og angsten lyse i øynene hennes igjen i det hun rister helt vilt for å komme løs. Jeg synes det er kjønnsdiskriminerende at det ses på som galt. Har et nært familiemedlem som opplevde akkurat dette - bortsett fra at vedkommende faktisk var smittet i realiteten. H*n synes ikke det var spesielt gøy nei, og jeg tror ikke noen fantaserer om at dette skal skje i virkeligheten. Det er en vesentlig forskjell på om dette faktisk skjer, og på om et par/flere på forhånd avtaler at det skal skje, og har lagd regler sammen som følges. Folk fantaserer om å dominere/bli dominert og kanskje delvis ydmyket i en seksuell setting - de fantaserer ikke om å faktisk bli voldtatt i virkeligheten. Vil også tro det er et element av nytelse i fantasien - og at man ser for seg at man faktisk liker det. Tror også de fleste menn i fantasien sin ser for seg at "offeret" egentlig liker det og får nytelse. Kan hende jeg tar feil, men.... Noen liker opplevelse av kontrollert smerte - er jo ingenting ekkelt med det. Og TS; du er hveken unormalt eller ekkel. Jeg har ikke slike fantasier selv, og synes tanken på reell voldtekt er helt grusomt - men dette har ingen sammenheng. Embrace it
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #33 Skrevet 24. februar 2011 Jøss, jeg blir veldig overrasket over alle de støttende kommentarene her må jeg si. Det får meg til å føle meg litt bedre TS
frøkna Skrevet 24. februar 2011 #34 Skrevet 24. februar 2011 Det er en forskjell på tvang og "tvang". Det er også en forskjell på nei og "nei"! Man bør helst kjenne personen godt før man er helt sikker på hva som er hva. Voldtekt kan kobles opp til følelsen av å være hjelpeløs. Fullstendig i noen andres makt. At man kun eksisterer for den personens nytelse. Man trenger ikke voldta noen for å skape de følelsene, det er faktisk ganske enkelt å "fake". Ta tak i jentas hender og hold fast. Si noe a la: "Du sitter fast nå. Du er min. Du skal knulles, og ingenting du gjør kan hindre det." Om hun ler det bort, eller åpenbart ikke tror på deg, skal du bli "sint" over reaksjonen og du kan f.eks. hive henne i en posisjon du vil ha henne, fortsatt med et godt grep rundt hendene. Vær bestemt, ikke dett ut av "humøret", bli flau og lignende. "Du sitter helt fast. Det er overhodet ingenting du kan gjøre for å hindre meg i å knulle deg. Bare prøv." Mens hun kjemper for å komme seg fri, kan du ta hendene over hodet hennes, slik at du klarer å holde dem fast med en hånd. Bruk den andre til å rive av henne klærne. Så tvinger du deg saaaaakte inn i henne, og nyt hvor fantastisk våt og klar hun er. Bruk dette kun med jenter du vet tenner på det og som stoler 100% på deg. ble litt tent av å lese innlegget:P 1
womenwomen Skrevet 25. februar 2011 #35 Skrevet 25. februar 2011 jeg har seksuelle fantasier som jeg sliter litt med å forholde meg til. Jeg tenner voldsomt på det når jeg er kåt, men når jeg tenker på det til vanlig blir jeg nesten kvalm. Jeg har ingen partner nå, og hvis jeg hadde det kunne jeg aldri fortalt det til han. Når jeg leker med meg selv liker jeg å tenke at jeg blir voldtatt, og gjerne bundet fast et sted så voldtektsmannen/mennene kan gjøre akkurat hva de vil med meg. Jeg tenner på seksuell vold. Jeg har en oppblåsbar dildo som jeg gjerne liker å putte inn før jeg har blitt våt, slik at det gjør vondt. Og pumper den opp til det gjør vondt, og så slipper ut luften, og pumper opp igjen. Jeg har aldri hatt orgasme, men føler meg tilfreds etter å ha holdt på en god stund. Gjerne en dildo i begge hull samtidig. Når jeg leser igjennom hva jeg har skrevet blir jeg både kvalm og kåt. Hva er i veien med meg? Huff - dette var nifs og uhyggelig lesing . Høres nesten ut som rene selvskadingen du holder på med . Høres rett og slett vondt ut . Jeg spør deg bare , har du blitt utsatt for mye vold som barn kanske , er det noe du har fortrengt og som kommer ut på denne måten ? Må jo være en grunn til å ha slike merkelig tenningsmønster . Jeg syns IKKE det høres helt normalt ut . 2
Gjest Katten. Skrevet 25. februar 2011 #36 Skrevet 25. februar 2011 Som vanlig kommer WW med fasiten. Om jeg husker rett, var det å bli dominert - på et generelt nivå - den øverste fantasien hos kvinner. Voldtektsfantasien kom kort etter. Dette er da tatt fra boken "My Secret Garden". 3
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #37 Skrevet 25. februar 2011 ble litt tent av å lese innlegget:P Mhm. Han beskriver det perfekt.
Gjest Seniorita Skrevet 25. februar 2011 #38 Skrevet 25. februar 2011 Det er en forskjell på tvang og "tvang". Det er også en forskjell på nei og "nei"! Man bør helst kjenne personen godt før man er helt sikker på hva som er hva. Voldtekt kan kobles opp til følelsen av å være hjelpeløs. Fullstendig i noen andres makt. At man kun eksisterer for den personens nytelse. Man trenger ikke voldta noen for å skape de følelsene, det er faktisk ganske enkelt å "fake". Ta tak i jentas hender og hold fast. Si noe a la: "Du sitter fast nå. Du er min. Du skal knulles, og ingenting du gjør kan hindre det." Om hun ler det bort, eller åpenbart ikke tror på deg, skal du bli "sint" over reaksjonen og du kan f.eks. hive henne i en posisjon du vil ha henne, fortsatt med et godt grep rundt hendene. Vær bestemt, ikke dett ut av "humøret", bli flau og lignende. "Du sitter helt fast. Det er overhodet ingenting du kan gjøre for å hindre meg i å knulle deg. Bare prøv." Mens hun kjemper for å komme seg fri, kan du ta hendene over hodet hennes, slik at du klarer å holde dem fast med en hånd. Bruk den andre til å rive av henne klærne. Så tvinger du deg saaaaakte inn i henne, og nyt hvor fantastisk våt og klar hun er. Bruk dette kun med jenter du vet tenner på det og som stoler 100% på deg. :hjerter:
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #39 Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor skal det nødvendigvis være noe galt med deg fordi du har slike fantasier?
Gjest Seniorita Skrevet 25. februar 2011 #40 Skrevet 25. februar 2011 Ikke kvalmt Jeg sitter selv og håper kjæresten kommer hjem og voldtar meg snart! +1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå