AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 jeg har seksuelle fantasier som jeg sliter litt med å forholde meg til. Jeg tenner voldsomt på det når jeg er kåt, men når jeg tenker på det til vanlig blir jeg nesten kvalm. Jeg har ingen partner nå, og hvis jeg hadde det kunne jeg aldri fortalt det til han. Når jeg leker med meg selv liker jeg å tenke at jeg blir voldtatt, og gjerne bundet fast et sted så voldtektsmannen/mennene kan gjøre akkurat hva de vil med meg. Jeg tenner på seksuell vold. Jeg har en oppblåsbar dildo som jeg gjerne liker å putte inn før jeg har blitt våt, slik at det gjør vondt. Og pumper den opp til det gjør vondt, og så slipper ut luften, og pumper opp igjen. Jeg har aldri hatt orgasme, men føler meg tilfreds etter å ha holdt på en god stund. Gjerne en dildo i begge hull samtidig. Når jeg leser igjennom hva jeg har skrevet blir jeg både kvalm og kåt. Hva er i veien med meg?
Gjest HunterLady Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 INGENTING GALT MED DEG, KJÆRE MEDSØSTER! Høres frisk ut. 6
-Vixen- Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Næmmen, det er da ikke noe galt med deg?? Kan forstå at du tenker at "oi, det jeg nettopp tenkte på mens jeg lekte meg, det var sykt det!" i og med at du fantaserer om en form for voldtekt/tvang- men det er ganske vanlig! Men i stedet for å tenke slik (for ingen vil egenlig bli voldtatt på ordentlig, det er jo grusomt), kan du tenke mer at du har lyst til at noen skal dominere deg? Sjefe og bestemme, mens du må underkaste deg? Aner ikke om det føles bedre for deg å tenke slik til vanlig, men det kan funke hvis du skal prøve å forklare en fremtidig kjæreste hva du ønsker at han skal prøve på deg 3
cyanid Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Ikke kvalmt Jeg sitter selv og håper kjæresten kommer hjem og voldtar meg snart! 2
Gjest SnakeOil Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Ikke noe gæærnt med dette vel, virker bare som at du er submissive...kanskje sm'er ..?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 godt å høre at dere ikke reagerte så voldsomt da. Jeg var litt redd for det. Men det spørs om jeg noen gang hadde turt å innrømme noe sånt for noen, det føles liksom så skittent. Men det er veldig hot å drive på med alene TS
Gjest padawan Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 etter å ha lest igjennom innlegget ditt var SM/underkastelse noe av det første jeg tenkte på. såvidt jeg husker så har du en organisasjon som heter SMIL som er for "slike" hvis jeg kan bruke et slikt utrykk.
Gjest Heloise Skrevet 23. februar 2011 #9 Skrevet 23. februar 2011 TS : Høres veldig normalt ut spør du meg. Du er ikke alene! Men jeg delte den fantasien med min kjære jeg, og han ble ikke sjokkert, heller positivt "overrasket"... 2
cyanid Skrevet 23. februar 2011 #10 Skrevet 23. februar 2011 godt å høre at dere ikke reagerte så voldsomt da. Jeg var litt redd for det. Men det spørs om jeg noen gang hadde turt å innrømme noe sånt for noen, det føles liksom så skittent. Men det er veldig hot å drive på med alene TS Absolutt ikke noe å være flau over Kjæresten min hadde ikke vært borti sånt før han ble sammen med meg, men han syntes bare det var gøy! Det er veldig sjeldent vi har oss uten at det blir røff sex hvor jeg blir holdt fast i håndleddene/tatt kvelertak på, og jeg blir så glad! Tror det er ganske mange menn som liker å ha full kontroll, så dette trenger du ikke stresse med når det kommer til det å gå inn i et nytt forhold.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #12 Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor er det ok for ei dame å drømme om å bli voldtatt men fy-fy hvis en fyr drømmer og fantaserer om å voldta, binde henne fast og se frykten i hennes øyne i det han legger seg oppå henne og presser seg inn i henne i mens han ser de nydelige tårene hennes renne nedover kinnene hennes mens han holder over munnen hennes så hun ikke kan skrike? Og nyter hvordan hun beveger seg heftig under han i det hun prøver å komme seg løs, og når hun sluttet så lener han seg frem og visker i øret hennes at, "jeg har aids", og får se skrekken og angsten lyse i øynene hennes igjen i det hun rister helt vilt for å komme løs. Jeg synes det er kjønnsdiskriminerende at det ses på som galt. 1
Gjest padawan Skrevet 23. februar 2011 #13 Skrevet 23. februar 2011 er du teit eller? det er da forskjell på en seksuell fantasi og å tvinge et annet menneske til sex.
cyanid Skrevet 23. februar 2011 #14 Skrevet 23. februar 2011 Bortsett fra aids-delen ser jeg ikke noe problem i det du skrev der... 2
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2011 #16 Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor er det ok for ei dame å drømme om å bli voldtatt men fy-fy hvis en fyr drømmer og fantaserer om å voldta, binde henne fast og se frykten i hennes øyne i det han legger seg oppå henne og presser seg inn i henne i mens han ser de nydelige tårene hennes renne nedover kinnene hennes mens han holder over munnen hennes så hun ikke kan skrike? Og nyter hvordan hun beveger seg heftig under han i det hun prøver å komme seg løs, og når hun sluttet så lener han seg frem og visker i øret hennes at, "jeg har aids", og får se skrekken og angsten lyse i øynene hennes igjen i det hun rister helt vilt for å komme løs. Jeg synes det er kjønnsdiskriminerende at det ses på som galt. Som andre her har pekt ut, AIDS biten gjør det rimelig usmakelig, og bryter med tanken på at det er frivi llig tvang. Men, det som ikke har blitt påpekt her er at det er forskjell på å fantasere om å utøve en voldtekt, og å bli voldtatt. Jeg har fantasier i begge retninger, men de som omhandler å binde fast en stor sterk mann, og tre en dildo langt inn i han mens han kjemper for å komme løs er ikke noe jeg er betydelig mer forsiktig med hvor jeg snakker om.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #17 Skrevet 23. februar 2011 Og så kom fordømmingen og anklagene fordi det er skrevet av en mann og ikke en kvinne. Hvor ble det av at det ikke er noe galt med å tenne på det og at det er helt normalt?
runekki Skrevet 23. februar 2011 #18 Skrevet 23. februar 2011 (endret) . Endret 7. mars 2011 av runekki
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #19 Skrevet 23. februar 2011 Til opplysning: hvis det er frivillig er det ikke tvang. Er det ikke tvang er det ikke sexy. Frykten skal virkelig lyse ut av øynene hennes i dødsangst. Det er da hun er som vakrest og skjønnest og mest sexy.
runekki Skrevet 23. februar 2011 #20 Skrevet 23. februar 2011 (endret) . Endret 7. mars 2011 av runekki 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå