Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

aiaiai! Kan jeg bae spette den opp som vanlige tastature elle må en til epaasjon? Det funke bare hvis jeg hamrer løs som nå, og et e genser fo hvo mye den stakka lille tåle!

Jeg føle ikke jeg kan gjøe meg så fostått :(

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

aiaiai! Kan jeg bae spette den opp som vanlige tastature elle må en til epaasjon? Det funke bare hvis jeg hamrer løs som nå, og et e genser fo hvo mye den stakka lille tåle!

Jeg føle ikke jeg kan gjøe meg så fostått :(

Det er vel en viss risiko at garantien går i dass om du skrur på pcen selv. Det nytter ikke riste den ut, eller presse en tannkost eller noe lignende? Pirke ut med når og riste litt forsiktig?

Skrevet

Hårføner? Tanntråd? Støvsuger?

Skrevet

Du får også kjøpt sånne trykkblåser-spraybokser på Clas Ohlson.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lirka med en nål and look at me now! :D

Utolig hvor mye R en bruker i det norske språket gitt, det merker man i slike situasjoner...

Skrevet

Utolig hvor mye R en bruker i det norske språket gitt, det merker man i slike situasjoner...

Tror faktisk det er den bokstaven som brukes nest hyppigst, etter E som er den mest brukte.

*fullstendig OT tilleggsinformasjon i tråden* :ler:

Skrevet (endret)

Ja tanken slo meg og... jeg var chanceless! :ler:

Endret av cyanid
Skrevet

Jeg fikk hands down latterkrampe av å lese innlegget! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Du hadde ledd mer hvis du hadde sett meg i den skrivende stunden! ;D Måtte slå skikkelig hardt til på tastaturet for å forklare hvilken bokstav som mangla... i ettertid tenker jeg jo egentlig at:

1. Jeg kunne jo bare sagt mellom E og T

2. Dere hadde vel skjønt det uansett ;)

Åh jeg er så glad nå, Jeg kan skrive R og min kjære heter ikke oge lengre når jeg skal skrive navnet hans på datan ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...