cyanid Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 aiaiai! Kan jeg bae spette den opp som vanlige tastature elle må en til epaasjon? Det funke bare hvis jeg hamrer løs som nå, og et e genser fo hvo mye den stakka lille tåle! Jeg føle ikke jeg kan gjøe meg så fostått 3
Hanselot Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 aiaiai! Kan jeg bae spette den opp som vanlige tastature elle må en til epaasjon? Det funke bare hvis jeg hamrer løs som nå, og et e genser fo hvo mye den stakka lille tåle! Jeg føle ikke jeg kan gjøe meg så fostått Det er vel en viss risiko at garantien går i dass om du skrur på pcen selv. Det nytter ikke riste den ut, eller presse en tannkost eller noe lignende? Pirke ut med når og riste litt forsiktig?
Pinkyh Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Du får også kjøpt sånne trykkblåser-spraybokser på Clas Ohlson. 1
cyanid Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2011 Jeg lirka med en nål and look at me now! :D Utolig hvor mye R en bruker i det norske språket gitt, det merker man i slike situasjoner...
Cata Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Utolig hvor mye R en bruker i det norske språket gitt, det merker man i slike situasjoner... Tror faktisk det er den bokstaven som brukes nest hyppigst, etter E som er den mest brukte. *fullstendig OT tilleggsinformasjon i tråden*
cyanid Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Ja tanken slo meg og... jeg var chanceless! Endret 27. februar 2011 av cyanid
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Jeg fikk hands down latterkrampe av å lese innlegget! 1
cyanid Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2011 Du hadde ledd mer hvis du hadde sett meg i den skrivende stunden! ;D Måtte slå skikkelig hardt til på tastaturet for å forklare hvilken bokstav som mangla... i ettertid tenker jeg jo egentlig at: 1. Jeg kunne jo bare sagt mellom E og T 2. Dere hadde vel skjønt det uansett Åh jeg er så glad nå, Jeg kan skrive R og min kjære heter ikke oge lengre når jeg skal skrive navnet hans på datan ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå