Leanne Skrevet 23. februar 2011 #1 Del Skrevet 23. februar 2011 Har tenkt å ta med jenta mi på kino i morgen eller på fredag, og kose oss litt ekstra i vinterferien.. Ser på programmet at både disney filmen to på rømmen går når, og Jørgen + Anne = sant.. Noen som har sett Jørgen + Anne filmen, er den ok for 1. klassinger? Jeg har den siste tiden sett flere filmer med ekte skuespillere sammen med henne hjemme på dvd, Kamilla og Tyven 1 og 2, Rasmus på loffen etc.. Disse filmene likte hun.. Men hun er jo også veldig glad i Disney og prinsesser da.... Hva tror dere? Noen som har sett begge filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hu Skrevet 23. februar 2011 #2 Del Skrevet 23. februar 2011 har bare sett to på rømmen. Men den anbefales virkelig. Den er veldig morsom. Vi koste oss alle tre ( 4 år, 9 år og 30 år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har ikke sett filmen, men Jørgen+Anne=sant handler om tenåringsgraviditet så jeg hadde nok ikke tatt med en førsteklassing på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #4 Del Skrevet 23. februar 2011 sia Jørgen + Anne ikkje har hatt premiere enno er det litt vanskeleg å skulle sett begge. Har du lest boka den baserar seg på, hadde du skjønt at filmen ikkje er for 1. klassingar, men 4.-5. klasse og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har ikke sett filmen, men Jørgen+Anne=sant handler om tenåringsgraviditet så jeg hadde nok ikke tatt med en førsteklassing på den. sia Jørgen + Anne ikkje har hatt premiere enno er det litt vanskeleg å skulle sett begge. Har du lest boka den baserar seg på, hadde du skjønt at filmen ikkje er for 1. klassingar, men 4.-5. klasse og oppover. Takk for tilbakemeldinger Da blir det nok to på rømmen Har lest boka Jørgen + Anne, men det var jo mens jeg selv gikk på barneskolen så husket ikke helt innholdet i den - bare at jeg likte den... Men en film med tenåringsgraviditet er vel ikke helt passende for en førsteklassing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elf Skrevet 23. februar 2011 #6 Del Skrevet 23. februar 2011 Dere er sikre på at dere ikke blander da? Jørgen + Anne er lik sant er vel mer første kjæreste,og sjalusi,at hun klipper håret av rivalen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #7 Del Skrevet 23. februar 2011 Men hva er aldersgrensa på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2011 #8 Del Skrevet 23. februar 2011 Eh … det er ikke noe svangerskap i J+A=S! Tror en tidligere gjest blander med boka "Annas barn". Men uansett, det er nok Disneyfilmen som passer best for en førsteklassing. Kos dere på kino! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 23. februar 2011 #9 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har ikke sett filmen, men Jørgen+Anne=sant handler om tenåringsgraviditet så jeg hadde nok ikke tatt med en førsteklassing på den. Dette er jo bare tull. Hovedpersonen i filmen er 9.5 år, og den handler om den første forelskelsen. Husker jeg leste filler av den boken da jeg var på den alderen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 23. februar 2011 #10 Del Skrevet 23. februar 2011 Men hva er aldersgrensa på dem? 7 år. Leste selv boken på barneskolen, og likte den godt. Husker ingenting om tenåringsgraviditet, så om det var det i boken, kan det umulig ha gjort særlig inntrykk på meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 23. februar 2011 #11 Del Skrevet 23. februar 2011 Seriøst er Jørgen + Anne = sant blitt film? Jeg leste den boka sikker 47 ganger når jeg var liten. Jeg har faktisk min egen lille film i hodet. Kanskje jeg skal la være å se den da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #12 Del Skrevet 23. februar 2011 Men de som går i første blir vel 7 i løpet av året? Så kan ikke da helt se problemet med at en i første ser den. Nå googlet jeg og så at j+a handler om 9-åringer. Det er vel ikke tenåringsgraviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elf Skrevet 23. februar 2011 #13 Del Skrevet 23. februar 2011 Jaaa,var det jeg og syns var rart! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) googlet litt og fant traileren her Tror nok filmen kanskje kan bli litt voldsom for datteren min på kino.. Men kan tenke meg å leie/kjøpe den og se den hjemme på dvd når den kommer ut.. Kan være greit å ha mulighet til å kunne snakke litt sammen og forklare underveis, og det blir vel litt dumt på kino.. Endret 23. februar 2011 av Leanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jgjest Skrevet 23. februar 2011 #15 Del Skrevet 23. februar 2011 To på rømmen er veldig koselig , jeg og kjæresten min var sammen med dattera hans på 6 år. hun og vi elsket den filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #16 Del Skrevet 23. februar 2011 Har filmen hatt premiere? Får intrykk her at den har premiere på fredag og lste også på filmweb at den har premie den 25, men hørte om noen som sier de har sett filmen alt, både i går og i helga og på et annet forum var det noen som sa at de så den før jul til og med. Hvordan er det mulig? Ble litt småforvirra her nå. Har de vært på noe førpremiere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra S Skrevet 24. februar 2011 #17 Del Skrevet 24. februar 2011 Jørgen + Anne = Sant er ikke en barnefilm, vil jeg si. Det er barne skuespillere, men er nok ikke for små barn. Det er veldig mye banning i filmen og litt vold pluss diverse annet. Tror de har ordnet en film med en liten vri, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #18 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har ikke sett filmen, men Jørgen+Anne=sant handler om tenåringsgraviditet så jeg hadde nok ikke tatt med en førsteklassing på den. Hææ? Jenta er jo bare 9,5 år i filmen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #19 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg så traileren nå nettopp og der er det ei jente på sykehus med en liten nyfødt en i armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #20 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg så traileren nå nettopp og der er det ei jente på sykehus med en liten nyfødt en i armene. Fordi Anne (regner jeg med) så for seg at den andre jenta skulle bli sammen med Jørgen og gifte seg og få barn med henne. Det var altså bare i fantasien hennes. Tror jeg ihvertfall - har ikke sett filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå