Gå til innhold

Orgasmetrøbbel

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg lurte på om det finnes noen mennesker som bare ikke kan få orgasme? jeg er jente på straks 25 år, som har hatt ca 15 partnere, noen ONS, noen vanlige kjærester, og noen jeg virkelig har vært glad i, og sist men ikke minst, 1 person som jeg var sammen med i mange år som fortsatt er min stoooore kjærlighet. men alikevell, jeg har aldri aldri aldri nesten nærmet meg å få orgasme. verken alene eller sammen med noen. jeg poengterte at en av disse er min store kjærlighet gjennom mange år,så jeg var 100%trygg på han, og jeg var heller ikke redd for å si hvordan jeg ville ha det i senga. uansett hvor erfarne og flinke partnerne mine har vært, går det ikke.

nå har jeg vært singel i 3 år, og avviser alt og alle som interesserer seg for meg, fordi jeg har mistet alt som heter sexuell lyst. har rett og slett ikke noe behov! er det noen der ute son kjenner seg igjen? jeg er vel kanskje ikke ute etter noen tips til hvordan jeg kan klare å få det til, fordi jeg har gitt opp. og ja, jeg har lest alt av tips av sexologer og prøvd det ut. men det hadde vært godt å vite at jeg ikke er den eneste? eller er jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er definitivt ikke den eneste. Jeg har to venninner som absolutt ikke klarer å få orgasme, selv om jeg har gitt de alle tipsene i boka, og de har prøvd alt.

Jeg får orgasme noen ganger kun vaginalt, men som regel må jeg hjelpe til selv.

Men det som disse to venninnene mine sier er at de trenger ikke å få orgasme, for å ha sex, fordi akten i seg selv er så deilig. Og det er jeg helt enig i. Er sjelden jeg har sex for å få orgasme, for det er så innmari deilig kun med penetreringen.

Hvis du henger deg opp i å få orgasme hver gang, kanskje du ikke klarer å nyte selve sexen. La sex være målet og ikke orgasme, da vil du kanskje få en nytelse på en annen måte.

Sex er digg! Lykke til!

Hilsen jente 24

Skrevet

Du er definitivt ikke den eneste. Jeg har to venninner som absolutt ikke klarer å få orgasme, selv om jeg har gitt de alle tipsene i boka, og de har prøvd alt.

Jeg får orgasme noen ganger kun vaginalt, men som regel må jeg hjelpe til selv.

Men det som disse to venninnene mine sier er at de trenger ikke å få orgasme, for å ha sex, fordi akten i seg selv er så deilig. Og det er jeg helt enig i. Er sjelden jeg har sex for å få orgasme, for det er så innmari deilig kun med penetreringen.

Hvis du henger deg opp i å få orgasme hver gang, kanskje du ikke klarer å nyte selve sexen. La sex være målet og ikke orgasme, da vil du kanskje få en nytelse på en annen måte.

Sex er digg! Lykke til!

Hilsen jente 24

hehe, det er sant det, sex er digg :o) tusen takk for svar! men kan føle det blir litt turn off, som jeg har en partner som for eks nærmer seg orgasme, og spør om kanskje jeg nærmerer meg snart, da kan jeg jo ikke svare ; eeeh, nei, du, du kan bare komme du..ikke vent på meg. jeg får nemlig ikke orgasme jeg!

men det er sant som du sier, fokuserer man for mye på det, så funker det i hvertfall ikke!

Skrevet

hehe, det er sant det, sex er digg :o) tusen takk for svar! men kan føle det blir litt turn off, som jeg har en partner som for eks nærmer seg orgasme, og spør om kanskje jeg nærmerer meg snart, da kan jeg jo ikke svare ; eeeh, nei, du, du kan bare komme du..ikke vent på meg. jeg får nemlig ikke orgasme jeg!

men det er sant som du sier, fokuserer man for mye på det, så funker det i hvertfall ikke!

Hvorfor kan du ikke si "nei, bare kom du"? Hva er galt med det?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke si "nei, bare kom du"? Hva er galt med det?

det er sant det.... men tenker at mange gutter også er opptatte av at jenta skal komme.. og hvis man er i ett fast forhold så kan man jo ikke legge skjul på at man aldri kommer.

Gjest forrige gjest
Skrevet

det er sant det.... men tenker at mange gutter også er opptatte av at jenta skal komme.. og hvis man er i ett fast forhold så kan man jo ikke legge skjul på at man aldri kommer.

Jeg hadde sex i 7 år før jeg hadde orgasme med partner for første gang. Jeg satte pris på at mennene prøvde å gi meg nytelse, men jeg fikk bare ikke orgasme og var ærlig om det. Gikk fint det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...