^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Jeg skal altså lage Oreokake, der ett av fyll-lagene er sjokolademousse. Jeg har kjøpt pulver fra Freia hvor man bare iblander melk. På pakken står det at moussen bør spises samme dag. Jeg har tenkt å lage kaken i kveld og la den stå til i morgen kveld (i kjøleskap selvsagt). Vil moussen holde seg god så lenge? Det vil jo komme ett lag til oppå moussen, og jeg tenker at det er litt teit å lage en kake som bare varer samme dag som den blir laget.
Gjest Spinell Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Det er ikke fordi mousseen blir så lynkjapt sur at den bør spises samme dag, men fordi den blir litt mindre luftig. Oreokake holder seg helt greit et døgn (eller to) i kjøleskap.
Fantomina Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2011 Godt å vite. Takk for svar begge to.
Mangopai Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Jeg syns oreokaka er best tredje dagen... Bare synd den er så god andre dagen og at det ikke er så mye igjen til da
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2011 Du sier noe der. (Jeg har faktisk aldri smakt oreokake, men jeg antar at den er veeeldig god. )
Mangopai Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 Jeg trodde faktisk at den var oppskrytt helt til jeg laga den selv... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå