AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 hvis du er jente: har du sett deg selv i et speil, hvordan det ser ut i den stillingen der du hviler på albuene og har rumpa opp???? :gjeiper:
HopelessFear Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Rart. Så det i gjenskinnet av tven en gang. Det var bare rart og sært. I tillegg var det rett framfor, så det var ikke den beste vinkelen kan en nå si.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Rart. Så det i gjenskinnet av tven en gang. Det var bare rart og sært. I tillegg var det rett framfor, så det var ikke den beste vinkelen kan en nå si. var det under sex eller i forbindelse med onani?
HopelessFear Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 var det under sex eller i forbindelse med onani? emh... vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Jeg skulle bare ligge å se bra ut og gi ham full innsyn mens han dro seg i kølla. Så egentlig var det en form for onani, men også ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor lurer du? Ser det SÅ teit ut når vi står slik?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor lurer du? Ser det SÅ teit ut når vi står slik? det ser bra ut. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 det ser bra ut. :gjeiper: nb: kan jo også være at du har sett deg selv i den stillingen på video-opptak, hvis han filmet deg mens du gjorde det...
Gjest HunterLady Skrevet 23. februar 2011 #8 Skrevet 23. februar 2011 Mange ganger. Speilet er min beste venn Skulle ønske vi hadde speil i taket på soverommet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå