Gå til innhold

Farger for bleke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv er jeg ganske så blek til tider, og sliter da med noe å ha på meg, er det noen som vet hvilke og hvordan fareger vi som er litt bleke kler?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ganske blek. Bruker veldig mye forskjellig, men synes selv at blått og oransje kler meg godt. Men jeg har helt mørkt hår, kan jo ha noe med det å gjøre også...

Skrevet

Jeg er også ganske blek. Bruker veldig mye forskjellig, men synes selv at blått og oransje kler meg godt. Men jeg har helt mørkt hår, kan jo ha noe med det å gjøre også...

selv har jeg brunt hår og brune øyne. oransje er jeg ikke så glad i, men hvordan blåfarger bruker du? :)

Skrevet

Tja... Hva heter den fargen tro? Veldig klar blå er det jeg stort sett bruker, ikke for mørk og ikke for lys. Når jeg bruker oransj så er det knæsjfarge, men ikke appelsinoransje lixom, ikke sånn oransje som er i brunfargeskalaen heller.. Var ganske mye av den oransjefargen jeg bruker i fjor. Bruker forresten også en del fucsia. Pleier å deponere på klærne forresten, for i prøverommet ser jo alt vakkert ut omtrent, ikke alt som er like pent i vanlig lys...

Gjest idakaroline
Skrevet (endret)

Jeg er også blek, veldig blek faktisk. Jeg vet jeg har kald hudtone i tillegg, så jeg vet at jeg ser best ut i kalde farger. Jeg får høre at blått er veldig fint til meg. Jeg går som oftest med klær i grått og svart og noen ganger blått. Hender at jeg gir blaffen og bruker akkurat den og den fargen fordi at jeg liker den og fordi at den passer til humøret mitt også.

Selvom du er blek, så har du en hudtone. Når du finner ut av hva den er, vil du fort oppdage hvilke farger du kler.

Endret av idakaroline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...