Gå til innhold

Gudinne 2000

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare informere dere om at Gudinne 2000 har fått nye websider.

G2000 er først og fremst en gruppe mennesker som deler troen på Gudinnen, og som ønsker å dele opplevelser, erfaring og kunnskap med hverandre. Vi fungerer som et kontaktnett der man kan møte likesinnede, og kommer sammen til jevnlige feiringer av syklusene og de gamle høytidene som Samhain, Beltane, jevndøgnene og vervene.

Blandt oss finner du mennesker fra mange forskjellige retninger. Paganister og spirituelle grupper som deler dette synet. Wicca, neo-paganister, åsatruere, tradisjonelle hekser, sjamaner, kabbalister, magikere eller nyskjerrige som leter. Felles for disse gruppene er at de hyller livets mangfold, naturen og syklusene.

Deler av innlegget er slettet.

Det er ikke lov til å legge inn e-postadresser (om du vil være tilgjengelig, opprett en profil).

Reklamere for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter eller firmabruker i forumet). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur.

Kg sitt regelverk finner du her: http://forum.kvinneguiden.no/faq.php

Remyline -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk med i Gudinne 2000. :)

Jeg synes Gudinne 2000 sine hjemmesider er fine, men de har en del skrive-/språkfeil som kanskje burde rettes opp etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei M!

Meldte meg akkurat inn i forumet for å følge med litt.

Er kjempenysgjerrig på wicca, og lyst til å vite mer. Ikke delta så mye, bare lære, hvis du skjønner. Skjer det noe i nærheten av meg som jeg kan være med på? (Gardermoen-omegn)

Mvh,

Bjørnsdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke Gudinne2000 en Wicca-gruppe. I så fall har ikke jeg noe der å gjøre, for jeg er ikke en wiccaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Etter å ha lest på sidene deres så jeg at de skal/har opprette(t) en wiccagruppe. Mange andre trosretninger er også representert. Ta en kikk så ser du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...