Gjest Simmy73 Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Kan knulle dama 4 ganger på rad å hun kommer mange ganger.. Dagen etter er hun øm og jeg lyst på mere!!! Mayday
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 og jeg liker å knulle meg selv med dildoen, samtidig som jeg har trykt inn en buttplug. mmmmmmm...!
womenwomen Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Kan knulle dama 4 ganger på rad å hun kommer mange ganger.. Dagen etter er hun øm og jeg lyst på mere!!! Mayday Jeg er også sexgal i perioder - og da må jeg ha sex hver dag flere gang for dagen når det står på som verst . Går rundt blank på øynene av kåthet og får ikke gjordt andre ting jeg burde ha gjordt : ) .Nesten litt Plagsomt av og til , er jo ikke noe jeg kan gjøre med . Og jeg er dame .
Gjest HunterLady Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Nei, du er veldig syk. Bør innlegges. Tullball!
womenwomen Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Nei, du er veldig syk. Bør innlegges. Tullball! Vi gale har det GODT ...he he : )
Gjest Katten. Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 Hvordan kan det ha seg at hele verden består av gale mennesker, og jeg er den eneste normale?
Tulling Skrevet 23. februar 2011 #8 Skrevet 23. februar 2011 Det er vel normalt at det er sånn i perioder i hvertfall ? Så lenge man ikke er så seksfiksert at det går ut over jobb og livet ellers så er vel alt greit Hvis hun er øm kan det hjelpe å kjøre på med litt ekstra glid i tillegg til det naturlige
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #9 Skrevet 23. februar 2011 Så lenge man ikke er så seksfiksert at det går ut over jobb og livet ellers så er vel alt greit Eller går ut over damen. Du sier at dagen etter er hun øm og du har lyst på mer. Er det vondt for henne da, men hun gjør det likevel, for din skyld? Hvis det er tilfelle må du selvfølgelig ikke forvente at hun ofrer seg og lider seg igjennom det bare for at du skal få tilfredsstilt dine lyster. Da får du heller ta deg en håndjager.
runekki Skrevet 23. februar 2011 #10 Skrevet 23. februar 2011 (endret) . Endret 26. februar 2011 av runekki
Gjest HunterLady Skrevet 23. februar 2011 #11 Skrevet 23. februar 2011 Hvordan kan det ha seg at hele verden består av gale mennesker, og jeg er den eneste normale? Signerer denne på det sterkeste.
Tulling Skrevet 23. februar 2011 #12 Skrevet 23. februar 2011 Eller går ut over damen. Du sier at dagen etter er hun øm og du har lyst på mer. Er det vondt for henne da, men hun gjør det likevel, for din skyld? Hvis det er tilfelle må du selvfølgelig ikke forvente at hun ofrer seg og lider seg igjennom det bare for at du skal få tilfredsstilt dine lyster. Da får du heller ta deg en håndjager. Det er ikke det han spør om, han spør om han er normal. Klart det er normalt å ville ha sex. Ingen som sier noe om å tvinge dama til noe hun ikke vil. Det er en helt annen ting.
Gjest MikeWaters Skrevet 23. februar 2011 #13 Skrevet 23. februar 2011 "honeymoon decease" Artig feilstaving, regner med at du mener disease, deceased betyr nemlig død. Noen mener jo at et bryllupp tar livet av forholdet, men...........
runekki Skrevet 23. februar 2011 #14 Skrevet 23. februar 2011 (endret) . Endret 26. februar 2011 av runekki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå