Gjest Diamant Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Noen som har noen tips til en sunn og god frokost med lite kalori innhold? Er så lei av min vanlige frokost som består av knekkebrød. Hadde vært fint om dere har noen forslag ? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 22. februar 2011 #2 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Jeg spiser havregrøt til frokost nu for tiden. Oppskrift: 1 dl melk(jeg bruker skummet melk) 1 dl vann 1 dl havregryn 1 ss rosiner 1 ts eplesyltetøy Bland sammen vannet, melken og hvregrynene, og kok opp. Ha i rosinene. Topp med eplesyltetøyet til slutt. Edit: En porsjon nneholder i underkant av 150 kalorier. Endret 22. februar 2011 av Monica1968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg spiser en god posjon havregrøt til frokost hver dag og da holder jeg meg god og mett i mange timer. Er posjon på 300 gram kokt på vann innholder 170 kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diamant Skrevet 22. februar 2011 #4 Del Skrevet 22. februar 2011 Takk for svar, da blir det havregrøt imorgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Belle Skrevet 23. februar 2011 #5 Del Skrevet 23. februar 2011 Min favorittfrokost: Frukt (f.eks litt apelsin og eple), yoghurt (jeg bruker naturell), cottage cheese og nøtter +evnt rosiner. Sikkert lurt å være litt måteholden med nøttene med tanke på kaloriene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 7. mars 2011 #6 Del Skrevet 7. mars 2011 Husk at frokost er det viktigste måltiden og skal gi deg god energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillekanin Skrevet 7. mars 2011 #7 Del Skrevet 7. mars 2011 Havregrøt med cottagecheese er kjempegodt! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 8. mars 2011 #8 Del Skrevet 8. mars 2011 Omelett med løk, paprika og soltørkede tomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Del Skrevet 8. mars 2011 havregrøt og cottage cheese, hva mener dere da, har dere cc oppi havregrøten eller?? Jeg har spist disse porsjonspakkene fra quaker til frokost, ikke mye mat og jeg blir litt sulten, kanskje det hjelper med cc oppi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 8. mars 2011 #10 Del Skrevet 8. mars 2011 Dette er det eneste jeg spiser til frokost for tiden- og det holder meg mett utover morgenen (viktig!): En skål med 4-korn (sunn og "ren" kornblanding uten tilsatt sukker), noen rosiner, en halv banan i skiver, med en lett-yoghurt og litt melk. Nam! Ellers er egg veldig mettende, synes jeg. Omelett eller kokt egg og skikkelig grovt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillekanin Skrevet 8. mars 2011 #11 Del Skrevet 8. mars 2011 "Bare" havregrøt blir litt lite for meg merker jeg:) Men jeg er skikkelig frokostmenneske og liker å spise skikkelig om morran. Jeg koker opp havregrøt på vanlig måte (jeg foretrekker å koke på vann), heller i en skål og rører inn et par skjeer CC. Må ha på kanel,sukrin og kanskje litt hakka mandler også Vaniljeessens er også kjempegodt i grøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mars 2011 #12 Del Skrevet 8. mars 2011 Eggerøre laget med cottage cheese, gressløk og gjerne litt løk, på en skikkelig grov skive med ruccola og tomat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 8. mars 2011 #13 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg spiser 2 grove skiver hver dag med egg og laks (eller annen fisk), kjøttpålegg, ost og masse grønnsaker samt et stort glass melk og et glass juice. Frokosten min består da av de 5 grunnleggende, fiber, kalsium, kjøtt, frukt og grønt. Jeg er mett til lunsj og føler meg tipp topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå