Gå til innhold

Hotell - Budapest

Anbefalte innlegg

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg skal reise til Budapest i juni - det blir bra. Men har kikket litt på hoteller, men det er så vanskelig.

Fant et hotell som har utsikt mot elven - Sofitel Budapest Chain Bridge

Eller La Prima Fashion Hotel, den andre bruen.

Eller et hotell som heter : Promenade City Hotel som ligger i handelsgaten.

Hvor området er det egentlig tryggest og finest å bo?

Eller har dere en anbefaling? Hvilke område er det best å bo? Kort vei til å besøke Buda, fjellet, serverdigheter og lett tilgjengelig med trikken/metro. Fin område. Ikke mye støy som "puber/fest".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal reise til Budapest i juni - det blir bra. Men har kikket litt på hoteller, men det er så vanskelig.

Fant et hotell som har utsikt mot elven - Sofitel Budapest Chain Bridge

Eller La Prima Fashion Hotel, den andre bruen.

Eller et hotell som heter : Promenade City Hotel som ligger i handelsgaten.

Hvor området er det egentlig tryggest og finest å bo?

Eller har dere en anbefaling? Hvilke område er det best å bo? Kort vei til å besøke Buda, fjellet, serverdigheter og lett tilgjengelig med trikken/metro. Fin område. Ikke mye støy som "puber/fest".

Tripadvisor.com er god hjelp når det gjelder hoteller. Mange tilbakemld fra gjester der.

Et annet tips er å kontakte budapest.no

De er svært behjelpelige, og finner hotell som passer dine ønsker.

Promenade City Hotel som du nevner, ligger meget bra i forhold til shopping, restauranter osv.

Har selv brukt de 2 ganger, og kan anbefale de.

Skrevet

Jeg var i Budapest for snart 2 år siden. Da bodde jeg på dette hotellet:

Atrium Fashion Hotel: http://www.atriumhotelbudapest.com/

Ikke langt unna noe. Kort vei til både shopping og transport.

Skrevet

Hei Jeg ville bodd i gågaten Vaci utna (mener å huske det var navnet på gaten). Ellers ligger jo Sofitel... kjempefint og er et flott hotell.

Gjest linneawarp
Skrevet

Da er det sikkert mer koselig å bo i gågaten, enn et hotell nær brua som heter Chain - og har utsikt mot elva? Jeg vil bo nærmest som mulig koselig gaten, men utsikt mot elven er ikke dumt også tenker jeg - men er litt usikker det med frokost åp hoteller. Er ikke så glad i Øst Europeisk mat - men håper det er lett å finne noe å spise :P

Skrevet

Da er det sikkert mer koselig å bo i gågaten, enn et hotell nær brua som heter Chain - og har utsikt mot elva? Jeg vil bo nærmest som mulig koselig gaten, men utsikt mot elven er ikke dumt også tenker jeg - men er litt usikker det med frokost åp hoteller. Er ikke så glad i Øst Europeisk mat - men håper det er lett å finne noe å spise :P

Ta med frokost. Det koster ikke allverdens og var ihvertfall veldig bra og holdt realtivt "norsk" standard der vi bodde sist. Det er deilig med en god start på dagen, så du slipper stresse for å finne en matbit.

Gågaten er ikke spesielt koselig, så hvis du er i det "hjørnet" er nok utsikt over Donau lurt å tenke på.

Sørg uansett for at hotellet ligger i gå-avstand til gågata.

Gjest linneawarp
Skrevet

Promenade hotell i Budapest - leste at det er harde senger der?

Vet ikke om det er bra for mennesker med ryggproblemer - leste at noen av dere har vært på Promenade, og synes dere det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...