Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Komplett, leveringstid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang leveringstid pleier komplett å ha? Alt var på lager og det ble sendt som servicepakke. (Bestilte på søndag.) Når kan jeg forvente at pakken kommer? Innen ni dager?

Skrevet

Altså, er det sendt, så er det vel ikke Komplett, men Posten du lurer på hvor lang leveringstid de har (ettersom du nevner servicepakke).

Alt fra 1 til 5 dager tipper jeg, spørs hvor du bor i landet.

Skrevet

Jeg vet ikke om pakken er sendt eller ikke. Bestilte sammen med en annen, og jeg får ikke tak i ham for å sjekke det. Pleier de å sende varene fra seg ganske kjapt?

Skrevet

Noen som vet?

Skrevet

Komplett er kjappe og pleier å få varene fort avgårde.

Bestilte du søndag tipper jeg det gikk ut mandag. De har hentebu også og da pleier varene å være ferdig pakket etter få timer så det går raskt.

Skrevet

Jeg har ringt inn og bestilt varer, og da har de sendt samme dag. Siden jeg har betalt ekstra for expresspakke, ble det begge gangene levert dagen etter.

Skrevet

Godt å høre. :) Takk!

Skrevet

Bestilte med servicepakke, bestilte kl 16 mandag ettermiddag og fikk hentemelding på tlf onsdag kl 20....

Fornøyd med leveringstiden jeg ;)

Skrevet

Har opplevd å få det jeg har bestilt etter 23 timer. Da ble jeg mildt sagt imponert. Ellers er det vel vanlig med 2-5 dager derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...