AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Har for en stund tilbake kjøpt meg ps3 , men lurer nå på hvilke flere spill jeg skal kjøpe! Noen som har no bra spill å anbefale? Liker mye forskjellig som feks red dead redemption, lego spill (type indiana jones), dead II rights og slike spill... Helst kom med noe annet enn bil spill, og sports spill
Gjest pellepirat Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Uncharted 1&2 er å anbefale. Killzone3 kom i dag, det har jeg selv lyst å prøve ut. Ellers er min favoritt så langt i karrieren Heavy Rain. Gleder meg til nytt spill i samme sjanger/oppgbygning/grafikk. Ser også frem til LA Noire, som kommer i mai
Lykkelitenen Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Nå kommer dragon age 2, bør få det med deg
intellekt Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 (endret) www.spill.no www.gamer.no Her kan du lete frem til spill selv, da finner du sannsynligvis noe du liker! Er forøvrig enig med pellepirat: Heavy Rain bør prøves. Ser også frem til L.A. Noire! Edit: Gleder meg også til denne: http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=1209 Endret 23. februar 2011 av intellekt
antibac Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 Heavy Rain er et must, det er også Uncharted-spillene. Mass Effect 2 er også helt fantastisk. Jeg gleder meg som de andre også til LA Noire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå