AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Noen som har vært i Memphis, Tennessee her? Jeg vet lite/ingenting om byen, og vil gjerne vite litt. Hva kan man gjøre der? Har aldri vært i USA heller.
Mischa Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Jeg har vært der, men var der med familien så diltet stort sett bare etter Memphis gjorde nok ikke noe kjempeinntrykk på meg! Men for musikkelskere så er det jo livlige barer, flere museum og mye musikkhistorie generelt! Men jeg spiste verdens beste spareribs i en smal bakgate bak en bortgjemt dør, i en mørk kjeller Det glemmer jeg aldri!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Jeg var der, og DIGGET byen! Vi var også selvfølgelig på Graceland, Elvis sitt hus. I gatene i selve byen, var det mye live musikk, og folk som danset overalt til denne musikken. I gatene, i parkene. Tror ikke det var en festival eller noe, hadde inntrykk av at det bare var slik der. Det er mange år siden nå, altså. Men jeg skulle GJERNE dratt tilbake. Nå er jeg over gjennomsnittet musikk-interessert, da, og det gjorde nok at jeg har så mange gode minner derfra.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 http://www.bealestreet.com/wordpress/ :-)
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Takk for svar! Er interessert i gatefoto, så det med så mye liv i gatene er kult. Er også over gjennomsnittet musikkinteressert. Hva med shoppingmuligheter, steder rundt det er verdt å besøke, etc? Reiser med bare gutter, men ønsker å være litt jente også... Og sånn generelt; hvordan er prisnivået der? Og været/temperatur i april?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå