Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maskinene en kan bestille togbilletter på var ute av drift igår, og derfor ble alle henvist til skranken(togstasjonen bygges om). Jeg sa når jeg skulle ha billett, og damen ordnet. Da jeg hadde betalt og fikk billetten, la jeg merke til at hun hadde tatt 22.3 isteden for 23.3, begge med avgang 13:11. Rett og slett en feil. Jeg gjorde hun obs på dette med engang, og ba om at hun fikk byttet. Men neida, minipris refunderes ikke. Hun beklagde og beklagde, men billetten kunne altså ikke refunderes.

Har jeg ingen rettigheter når hun gjorde feilen, og attpåtil sa seg enig i at hun hadde gjort en feil? 499,- for en togbillett jeg ikke trenger er jo morsomt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er hun som gjorde feilen mener jeg absolutt ikke at dette er holdbart. Her ville jeg ringt eller sendt en klage til NSB. Fatter ikke at det går an å være så firkantet fra hennes side. Som kundebehandler selv hadde det ikke vært tvil om at jeg hadde gitt en ny og riktig billett.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått ny billett uten å betale noe mer når jeg ringte inn og fortalte at jeg hadde bestilt billett på feil dato pga. at internettsiden deres er misvisende. Ringte med en gang jeg hadde trykket bestill og såg feilen, og da var det intet problem for dem å bytte miniprisbiletten til dagen etter.

Skrevet

Selvfølgelig skulle du fått ny billett!

Dette har jo ingenting med refusjon å gjøre, men derimot at du skulle fått det du ba om og betalte for. At vedkommende i skranken gjorde en feil, er ikke noe du skal belastes for.

• Liker 2
Gjest Lillekanin
Skrevet

For noe tull! Jeg bestilte feil billett på nsb en gang (tok feil dato), og det var jo MIN feil. Ringte NSB med en gang og fikk pengene tilbake på sekundet og fikk bestilt nye etterpå. Når det er i tillegg ho som har gjort feilen har du ditt på det rene. Lag et helvete, det er du som har retten på din side!

Skrevet

Jeg hadde nektet å gått før jeg hadde fått ny billett med riktig dato.

Det er ikke ditt problem at hun har gjort en feil. Evt. hadde jeg prøvd å få snakket med en av kollegaene/sjefen hennes.

• Liker 1
Skrevet

Hold på ditt og forlang å få ny billett. Her er det hun som har driti seg ut og det skal ikke du betale 500,- for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...