Brukernavn Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Er det noen som har tips til hvordan forhindre at ALT setter seg til klær? Enkelte stoff er jo helt håpløse. Er det noe forebyggende jeg kan gjøre i forbindelse med vask/tørk som gjør at det kan bli litt bedre?
Brukernavn Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 Tørketrommel Og jeg som trodde det ble verre av det Der ser du hvor mye jeg kan Tørketrommel skal utprøves! Takk Flere tips?
Gjest Spinell Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Skyllemiddel gjør klærne mindre statiske (eneste grunn til at jeg bruker skyllemiddel av og til).
Brukernavn Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2011 Skyllemiddel gjør klærne mindre statiske (eneste grunn til at jeg bruker skyllemiddel av og til). Er det noe merker skyllemiddel som er bedre enn andre i så måte?
Gjest Spinell Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Jeg har ikke sammenliknet, men på enkelte skyllemidler står det "antistatisk effekt" på flasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå