Gjest Turi Skrevet 27. oktober 2003 #21 Skrevet 27. oktober 2003 Briller er litt usxy ja, fordi man ikke ser dama mens man puler. Ta av brillene hennes da, så slipper hun å se deg
VesleBråka Skrevet 27. oktober 2003 #23 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg er helt uenig. Ønsker meg briller jeg, men trenger ikke Kjære sissan, tror du alle som jobber i brillebutikker trenger briller? Forbausende mange av dem som har briller, ikke sant? Mange bruker det som accessory (og salgsfremmende middel.. da ser de ut som om de vet ha de snakker om for en som skal kjøpe briller), for briller kan nemlig være et smykke, og det gjelder ikke bare solbriller. Kjøp deg et stilig par uten styrkeglass Har du ikke sett hvor høy brillefaktor det er i filmer for tiden? Det er jo Cartier- og Beausoleil innfatninger på alle kanter.
Maxine Grey Skrevet 27. oktober 2003 #24 Skrevet 27. oktober 2003 Og jeg må ha briller om jeg skal se de unge pene gutta!
Gunilla Skrevet 27. oktober 2003 #25 Skrevet 27. oktober 2003 Godt det er rom for ulike meninger. Noen av oss kan ikke bruke linser, og må bruke briller for å se. Jeg vil påstå at det er usexy og fomle vilt, myse masse, bomme på avstander... Jeg synes briller kan være veldig kledelig på mange. Det gjelder solbriller også! Noen briller fremhever et utseende (og andre ikke). Og sexy eller ikke?? Jo, jeg synes nok det, selv om jeg aldri har tenkt på det slik
Gjest sexysadie Skrevet 27. oktober 2003 #26 Skrevet 27. oktober 2003 Dette må være en person som har blitt dumpet på den mest umenneskelige måte av en sexy person med briller på.... Kan ikke se noe annet råd her jeg... '
Gjest Candyfloss Skrevet 27. oktober 2003 #27 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg bruker linser til hverdags, men tar noen ganger på briller for å se FINERE ut faktisk.. SLÅ DEN DU
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #28 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg bruker briller og ble bare enda mer sexy Når jeg ser meg selv i speilet, tenker jeg; hvem er denne sexye karen med briller :enig_animasjon: Mne jeg sender en liten :trøste: til deg for det
Gjest Embla s Skrevet 28. oktober 2003 #29 Skrevet 28. oktober 2003 John Carew brukte da briller en stund for å se mer smart og interessant ut Mange mennesker blir utrolig flotte og sexy med briller!
Ingeborg Skrevet 28. oktober 2003 #30 Skrevet 28. oktober 2003 Den "riktige" brillen kan være med på å gi karakter til et normalt, ikke så veldig oppsiktsvekkende ansikt. Ergo, briller kan i høyeste grad være sexy!
Quinden Skrevet 28. oktober 2003 #31 Skrevet 28. oktober 2003 Briller er litt usxy ja' date=' fordi man ikke ser dama mens man puler.[/quote'] Har du fått lov av mamman din til å være lenge oppe idag lille venn
@lfa Skrevet 28. oktober 2003 #32 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg sverger også til kontaktlinsene mine, men det er mest fordi jeg synes det ser litt merkelig ut når tykkelsen på brilleglassene blir større enn omkretsen...
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #33 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg trodde det viktigste var at en så bra, men det er vel ikke viktig så lenge en skal se sexy ut. Hva med de som ikke tåler linser? Blir sett på som nerder av slike som deg?
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #34 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg tenner på "intelligens" og tror alltid at de med briller har nevnte egenskap..... Synes også at mange kler briller veldig godt og ser nærmest "nakne" ut uten.
Skusla Skrevet 28. oktober 2003 #35 Skrevet 28. oktober 2003 Har du vært i en brilleforetning noen gang? Eller sett reklame for brilleforetninger? Synes det er masse lekre mennesker med stilige briller jeg! Og menn med briller kan være minst like sexy som menn uten briller etter min mening. Og kvinner like pene. Men det kommer fryktelig an på brillen og ansiktet da, dersom man bare plukker med seg det rimeligste, uten å prøve å finne noe som passer en, så ser det vel lett ut som veldig "brillete" ihvertfal". Kunne IKKE sagt meg mer enig..... Om du kjøper briller som passer ansiktet og som kler deg, så kan faktisk briller være sexy. Jeg har ett par fra Versace som er kjempe kule. Jeg trenger ikke bruke de hele tiden, men jeg syntes IKKE de er hverken stygge eller usexy.
Gjest lekebøll Skrevet 29. oktober 2003 #36 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg synes ikke Anastacia ser så usexy ut at det gjør noe.
Livets datter Skrevet 29. oktober 2003 #37 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kan ikke være mer uenig i hovedinnlegget. Jeg har nettopp skaffet meg nye briller, og føler virkelig at dette er en piff på utseendet. Morgener hvor jeg er litt ekstra trøtt og blek, hjelper det faktisk å sette på seg brillene. VIPS, så ser jeg litt ekstra "fiffig" ut. Jeg sammenligner briller med all mulig annen slags "pynt", som f.eks øredobber, sminke, hårstrikker, neglelakk osv. Det er en ting du legger til utseendet ditt for forandring/forbedring. Riktige briller på rett person kan være meeeget sexy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå