Gå til innhold

Briller er usexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes briller er forferdelig usexy og nerdete. Beklager generaliseringen, men det er min mening, og den gjelder like mye som andres mening om saken. :blunke:

Jeg synes briller ser så "påkledd" ut, og et ansikt uten briller er nakent og ærlig (sexy) for meg.

Kontaktlinser er helt ok, for de ser man ikke.

Ærlig talt- hadde f.eks Catherine Zeta Jones sett sexy ut med briller på catwalken? I think not!

Briller er noe man gjemmer seg bak! = USEXY!

Hilsen linsa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Briller er noe som gjør at jeg ser lenger enn 20 cm.

Skrevet

Før syns jeg d var litt turn-off, men nå syns jeg mange menn er like sexy m briller.....Konf. Morten Harket!

Selv vil jeg ikke bruke briller for enhver pris, men sverger til linser......... :ler:

Gjest Embla s
Skrevet
Ærlig talt- hadde f.eks Catherine Zeta Jones sett sexy ut med briller på catwalken? I think not!

Hun hadde vel ikke sett direkte usexy ut med briller heller vel?!

Skrevet

:roll:

Briller er noe man bruker for å se bedre!

Skrevet

Hun hadde vel ikke sett direkte usexy ut med briller heller vel?!

Det har du nå helt rett i!!! Den dama blir vel ikke usexy uansett hva hun finner på å stille i.........

Skrevet

Det var da også noe å bry seg om... :o :o

Gud bedre

Skrevet
Jeg synes briller er forferdelig usexy og nerdete. Beklager generaliseringen, men det er min mening, og den gjelder like mye som andres mening om saken. :blunke:

Jeg synes briller ser så "påkledd" ut, og et ansikt uten briller er nakent og ærlig (sexy) for meg.

Kontaktlinser er helt ok, for de ser man ikke.

Hilsen linsa

Jøss... Var det godt å få det ut ?

Har en med briller fornærma deg nå eller ?

Jeeeezzzz.. :hakeslepp:

Hilsen brillebruker..... :sjarmor:

P.S : Går Catherine Zeta Jones så mye på catwalken ? Trodde hun var mest i filmbransjen....(?)

P.S igjen : Briller er også mote og om du ser deg litt rundt, så er det en del modeller avbildet med - ja, nettopp - briller.... :kul:

Skrevet

Har du vært i en brilleforetning noen gang?

Eller sett reklame for brilleforetninger?

Synes det er masse lekre mennesker med stilige briller jeg!

Og menn med briller kan være minst like sexy som menn uten briller etter min mening. Og kvinner like pene.

Men det kommer fryktelig an på brillen og ansiktet da, dersom man bare plukker med seg det rimeligste, uten å prøve å finne noe som passer en, så ser det vel lett ut som veldig "brillete" ihvertfal".

Mine briller er forresten stilige!! Bjørn Borg merke og passer meg godt utseendemessig. Men får de aldri tilpasset skikkelig, så jeg tar de lett av når jeg ikke trenger de til noe.

Skrevet

Lurer litt på hvor mange brilletyper du har sett jeg...

Syns det blir litt (veldig) feil å dra alle briller over en kam her, for det finnes faktisk MANGE former,farger & innfatninger og boltre seg i, alle trenger ikke gå rundt med hornbriller vettu...

Skrevet
feil å dra alle briller over en kam her,

:hoho::hoho::hoho:

Er dette en ny type briller m litt pikant hårvekst, øyevipper kanskje........

Sorry! Den var dum.......... :oops: :roll:

Skrevet

Jeg er helt uenig. Ønsker meg briller jeg, men trenger ikke :(

Se her f.eks.

www.samaeyewear.net/

www.brilleland.no/Syn/no/Briller/Brilleinnfatninger/

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Jeg synes briller er forferdelig usexy og nerdete.

Du skal få lov å ha din mening, men hallo...?!? Hva var egentlig poenget med å lage et sånnt innlegg...?

Klem fra Brille-Huldra - stolt brillebruker, og verken nerdete eller usexy :blunke: :briller:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg synes også briller kan være sexy. Før ble det sett på ofte som litt nerdete, men det har forandret seg. Nå kan man se kjente stjerne med briller, det gjorde man ikke før.

Syns det er supert at det er blitt sånn. Noen er faktisk avhengig av briller.

Men for min del trives jeg best med linser

Skrevet

Hvis man får et par briller som kler ansiktsformen, så kan det faktisk være ganske så flott.

Nemlig!

Skrevet

Briller er litt usxy ja, fordi man ikke ser dama mens man puler.

Skrevet
Briller er litt usxy ja, fordi man ikke ser dama mens man puler.

:roll:

Skrevet

Mange er råpene med briller og så blir de helt "tomme" uten.. Nå er det jo faktisk sånn at mange som ikke trenger det bruker briller bare fordi de synes det er pent!

Men klart, bestefar sine er det jo noen år siden var på moten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...