AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvilken buss tar man fra Bergen sentrum/Møhlenpris for å komme til Vestkanten kjøpesenter? Når jeg søker på ruteplanleggeren til skyss, får jeg kun opp reisealternativer med flere bussbytter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 22. februar 2011 #2 Del Skrevet 22. februar 2011 rute 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 22. februar 2011 #3 Del Skrevet 22. februar 2011 Bussrute bla deg fremover til 32 fra Bergen Busstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 22. februar 2011 #4 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg tror 40/41/42 også. Fra Olav Kyrres Gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #5 Del Skrevet 22. februar 2011 Tusen takk! Jeg trodde jeg skulle ta buss fra Industrihuset, jeg! Hvilket av stoppene er det som er Vannkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 22. februar 2011 #6 Del Skrevet 22. februar 2011 Tusen takk! Jeg trodde jeg skulle ta buss fra Industrihuset, jeg! Hvilket av stoppene er det som er Vannkanten? Loddefjord terminal heter stoppet, Vannkanten ligger på andre siden av vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå