Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en ukes tid skal jeg til reading. Gleder meg og er spent på om det "fungerer"

Har du hatt en reading og kan du fortelle litt om det? Stemte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om en ukes tid skal jeg til reading. Gleder meg og er spent på om det "fungerer"

Har du hatt en reading og kan du fortelle litt om det? Stemte det?

hva er en reading???

Skrevet

hva er en reading???

En klarsynt som forteller deg hva hun/han ser om deg.

Skrevet

hvorfor er du interessert i dette? hva er en "klarsynt"? hvilke opplysninger kan en klarsynt person gi, som de som ikke er "klarsynte" kan gi?

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Var hos en for moro skyld for lenge, lenge siden.

Han sa til meg at jeg aldri kom til å få barn og at det var et valg jeg selv kom til å ta.

Jeg skrattet godt, for barn har jeg alltid ønsket meg, så sterkt at jeg nærmest gråt meg i søvn om kvelden fordi jeg ikke hadde barn enda.

Vel, 10 år senere sitter jeg her, barnløs og det er et valg jeg har tatt selv og jeg gjør det jeg kan for å unngå å få barn....til tross for at jeg veldig, veldig gjerne ville hatt barn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du vil bruke pengene dine på en åpenbar løgn, jeg kan ikke stoppe deg, men du kunne like godt brent de pengene, du vil jo ikke få noe igjen for pengene dine.

Lurer du på selve opplegget rundt readings osv. så er det jo allerede linket til f.eks Darren Brown, du kan googe P.T Barnhum osv.

Endret av Kim
Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Hvis du vil bruke pengene dine på en åpenbar løgn, jeg kan ikke stoppe deg, men du kunne like godt brent de pengene, du vil jo ikke få noe igjen for pengene dine.

Lurer du på selve opplegget rundt readings osv. så er det jo allerede linket til f.eks Darren Brown, du kan googe P.T Barnhum osv.

Mange får veldig mye ut av det.

Uansett om det er bare tull eller om de virkelig er klarsynte er en helt annen debatt.

Om personen som betaler for det går ut derifra med en positiv følelse, er ikke det da bra?

Jeg ser folk som har brukt masse penger på psykologer og annet uten å verken føle seg bedre eller bli friske, for å bruke sinnsykdommer som et eksempel, men som bruker penger på klarsynte og som går ut mer positive.

Eller snakk om sorgterapi. Om en sørgende mor som har mistet sitt barn går til en klarsynt og og føler en mer ro etterpå, hvorfor er det da galt å bruke penger på det?

Så om de er klarsynte eller ikke spiller liten rolle, så lenge de kan de den som betaler en god opplevelse.

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Gjest navnelapp
Skrevet

Og sånn er det basta bom, fordi DU sier det?

Men viss nokon kan sjå inn i framtida, kvifor er dei ikkje søkkrike då? Dei kan jo berre "sjå" lottotala? Og kvifor "såg" ingen flya som styrta inn i WTC, og kunne åtvare dei som var på jobb? Kvifor "såg" ingen at Alexander Kielland-plattformen kom til å gå rundt, og åtvarte dei som dro ut på jobb?

• Liker 2
Skrevet

Var hos en for moro skyld for lenge, lenge siden.

Han sa til meg at jeg aldri kom til å få barn og at det var et valg jeg selv kom til å ta.

Jeg skrattet godt, for barn har jeg alltid ønsket meg, så sterkt at jeg nærmest gråt meg i søvn om kvelden fordi jeg ikke hadde barn enda.

Vel, 10 år senere sitter jeg her, barnløs og det er et valg jeg har tatt selv og jeg gjør det jeg kan for å unngå å få barn....til tross for at jeg veldig, veldig gjerne ville hatt barn.

Takk for et seriøst svar. Grunnnen til at jeg vil prøve er at jeg har hørt mye positivt om hun jeg skal til. Det er uansett så mye annet en bruker pengene på, så hvorfor ikke prøve noe litt utenom det vanlige. Jeg håper jo på å bli positivt overrasket over hva hun treffer på.

Siden jeg ikke har gjort noe sånt før, så er det litt artig å høre fra noen som har prøvd.

Skrevet

Har ikke hatt en direkte reading. Men var en dame jeg traff som drev på med alternativ behandling, og jeg vurderte om jeg skulle gå til henne. Og hun kunne fortelle meg så mye om mitt liv, og alt stemte. Hun visste også ting om meg som ingen andre kan vite. Så det var helt utrolig.

• Liker 2
Skrevet

Men viss nokon kan sjå inn i framtida, kvifor er dei ikkje søkkrike då? Dei kan jo berre "sjå" lottotala? Og kvifor "såg" ingen flya som styrta inn i WTC, og kunne åtvare dei som var på jobb? Kvifor "såg" ingen at Alexander Kielland-plattformen kom til å gå rundt, og åtvarte dei som dro ut på jobb?

Det var noen som så 911 lenge før det skjedde, men ble ledd av. Tror du virkelig skeptikerene hadde trodd det og evakuert New York? Eller Alexander Kielland-plattformen?

Ringer du til politiet og forteller om en katastrofe, så tror de deg like lite som du tror på dette. Så da skjønner ikke jeg at en skeptiker etterlyser forutanelser på dette når du allikevel ikke hadde trodd det.

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Det var noen som så 911 lenge før det skjedde, men ble ledd av. Tror du virkelig skeptikerene hadde trodd det og evakuert New York? Eller Alexander Kielland-plattformen?

[citation needed]

Ringer du til politiet og forteller om en katastrofe, så tror de deg like lite som du tror på dette. Så da skjønner ikke jeg at en skeptiker etterlyser forutanelser på dette når du allikevel ikke hadde trodd det.

Skjer dette ofte? At ein ringer til politiet, og så skjer det ei katastrofe akkurat slik den som ringte beskreiv det? Viss det skjedde, ville ikkje den personen til slutt bli høyrt på? (Til dømes, viss det som skjer i serien Medium faktisk var sant)

Og kva med lottotala? Eller plutselege aksjesvingingar? Kvifor driv meklarselskapa og held seg med dyre analyseavdelingar når dei berre kunne leige inn ein "reader" eller to?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kan vel hende det var noen som gjorde. Men på grunn av sånne som deg så er det jo ingen som ville tatt dem på alvor uansett.

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

[citation needed]

Skjer dette ofte? At ein ringer til politiet, og så skjer det ei katastrofe akkurat slik den som ringte beskreiv det? Viss det skjedde, ville ikkje den personen til slutt bli høyrt på? (Til dømes, viss det som skjer i serien Medium faktisk var sant)

Og kva med lottotala? Eller plutselege aksjesvingingar? Kvifor driv meklarselskapa og held seg med dyre analyseavdelingar når dei berre kunne leige inn ein "reader" eller to?

Har du noen dokumentasjon på at politiet IKKE får slike telefoner?

Har du tenkt på at det er en grunn til at vi ikke skal få vite lottotallene? Tror du ikke det er begrensninger for hva en klarsynt "for lov" til å vite?

Du kan lese litt om 911 i Budskap av Bonnie McEneaney.

Her er det også samlet informasjon.

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Kven er det som legg begrensingar på kva ein klarsynt får lov til å vite? Klarsyntpolitiet? :fnise:

Ei venninne av meg sit faktisk på sentralbordet på oslo politikammer, og har gjort det i mange år. Ho kan forsikre deg om at ho aldri til dags dato har motteke ein konkret advarsel frå nokon synsk person som har beskrive ei komande hending på ein slik måte at det hadde vore mogeleg å agere på det.

• Liker 2
Skrevet

Kven er det som legg begrensingar på kva ein klarsynt får lov til å vite? Klarsyntpolitiet? :fnise:

Ei venninne av meg sit faktisk på sentralbordet på oslo politikammer, og har gjort det i mange år. Ho kan forsikre deg om at ho aldri til dags dato har motteke ein konkret advarsel frå nokon synsk person som har beskrive ei komande hending på ein slik måte at det hadde vore mogeleg å agere på det.

Hvem er det som bestemmer hvor lenge du får leve? Dødspolitiet?

Du snakker om EI sentralbordame på ET politikammer. Ikke så mye til kilde.

Du er for sneversynt å diskutere med og ser ikke utenfor din egen boble. Desverre for deg....

• Liker 3
Gjest navnelapp
Skrevet

Du snakker om EI sentralbordame på ET politikammer. Ikke så mye til kilde.

Du er for sneversynt å diskutere med og ser ikke utenfor din egen boble. Desverre for deg....

Vel, det er det største politikammeret i landet, og det har skjedd ein heil del dramatiske ting i byen i den tida ho har jobba der, dessverre så har politiet utelukkande fått beskjed ETTER at ting har hendt. For meg er det iallfall ein indikasjon i retning av at dei ikkje så ofte får meldingar frå klarsynte i forkant av hendingar.

Til resten: Whatever...

• Liker 1
Skrevet

Mange får veldig mye ut av det.

Uansett om det er bare tull eller om de virkelig er klarsynte er en helt annen debatt.

Om personen som betaler for det går ut derifra med en positiv følelse, er ikke det da bra?

Jeg ser folk som har brukt masse penger på psykologer og annet uten å verken føle seg bedre eller bli friske, for å bruke sinnsykdommer som et eksempel, men som bruker penger på klarsynte og som går ut mer positive.

Eller snakk om sorgterapi. Om en sørgende mor som har mistet sitt barn går til en klarsynt og og føler en mer ro etterpå, hvorfor er det da galt å bruke penger på det?

Så om de er klarsynte eller ikke spiller liten rolle, så lenge de kan de den som betaler en god opplevelse.

Dine argumenter er nettopp hvorfor slike medium er direkte skadelig. Har du hatt en traumatisk opplevelse som f.eks at du har mistet et barn, så er det siste du trenger en ufaglært sjarlatan til å tråkke på følelsene dine og ta penger for det.

Denne personen gir deg ikke terapuatisk behandling, men bruker billige triks for å loppe et sørgende menneske for penger.

Skrevet (endret)

Har du Bevis?

Endret av Kim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...