Gå til innhold

Se min kjole!!!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kjolen er jo bare nydelig da... Drømmekjolen..

Skrevet

Hehe, ja den er ikke verst den der....

Jeg har prøvd den, den er kjempefin....

Fri selv, da vel!!

Skrevet

Har du prøvd den????

Var den fin på eller????

Jeg lurer på å fri selv , men tør liksom ikke!

vi har jo bare vært sammen i snart 4 år. :D

Jeg er litt pysete!

Skrevet

bare fire år??? vi har vært sammen i to og et halvt, og jeg synes det er akkurat passe for oss....

Er det noen sånne minstekrav eller?? min. 7, 9 års forhold før man skrider til verket...

Skrevet

Gakk hen og prøv selv, den befinner seg på Kristins brudesalong på Lillestrøm.....

De trenger jo ikke vite at du ikke har helt konkrete planer ennå.....

Kjolen er dødsfin, men jeg syns ermene var ekle å ha på. Men fine, helt klart. Jeg kjøpte istedet denne som jeg gifter meg i om syv mnd.... :hoppe:

Skrevet

Jeg var ironisk!

Det er ingen nedre grense!

så lenge amn er gla i hverandre :hjertesmil: og ønsker å leve sammen så brude det ikke være noe som skulle sette en stopper for å gifte seg.

Skrevet

Den kjolen var nydelig Tex :D

Kanskje jeg skal gå og prøve den en dag!

Det var ett godt tips! Hmmm

Skrevet
Den kjolen var nydelig Tex :D

Thank you!!

(Tex har goood smak) :blunke:

Skrevet

Kjempe fiin kjole ja. Har tenkt på den selv, men får se om den passer til meg. Mange kjoler kan se fine ut på bilder, men blir noe annet når man prøver den selv.

Skrevet

Det er sant....bilder kan man justere på etterpå.....

Det blir litt verre å justere på kroppen etterpå.... :-?

Skrevet

Jeg har også prøvd den kjolen, men er enig med Tex om at det ble litt mye med armene. uten de blir kanskje kjolen for enkel.....

:lol:

Skrevet

Den kjolen er kjempenydelig. Jeg vurderte den en stund, men fant en jeg forelska meg mer i.

:D

Skrevet

Nå har jo ikke samboern min fridd enda...

Så det kan jo hende att innen den tid skjer at jeg finner en annen en jeg liker bedre! Men jeg synes det er pent når kjolen er litt enkel. Og litt sånn eventyr aktig. Marion aktig.....det er jo marion kjolen heter!

Litt vansklig å forklare kanskje....

:blunke:

Skrevet

Jeg var inne på bridesave...og der koster denne kjolen 473 $ det blir

ca 3400 norske!

I motsetning til mellom 8000-12000 her i norge!

Men frakt og sånne ting kommer jo i tillegg..

Skrevet

I tillegg til den prisen du nevner kommer frakt som ligger på 50-100 dollar (vanligvis) Pluss toll og moms av summen inkludert porto. Moms er 24% og tollen mener jeg er 11%

Mvh Liv

Skrevet

hvis jeg da har regna rett...( jeg er ikke god i matte :-? )

da blir det ca 5500 kr for å bestille en kjole der.

pluss da usikkerheten med at du ikke år prøvd den og kanskje den ikke passer!!!!!

Kan tenkes det er verdt det å kjøpe i norge , hvis du ender med at kjolen er helt feil!!!

:blunke:

Skrevet

Hvis det er litt kant i sømmen, er det mye en sydame her hjemme kan ordne på. Og det vil jo ikke koste deg de 5000 ekstra som det kanskje er i mellomlegg å betale en sydame. Jeg kjøpte min kjole for et år siden (1 1/2 år før bryllupet) og regner med at jeg må innom en sydame på vårparten for å fikse litt på den (les: legge den litt ut :oops: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...