Gå til innhold

Kjærlighetskrise

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirretmor
Skrevet

Er alenemor på 23 år som bor i Norge sammen med min datter på 2 år. Jeg har fått meg en kjæreste i et annet land, og han har nå bedt meg om å flytte. Han bor lengst ned i Sverige, og jeg bor i Trondheim. Min datters far soner en lang straff i fengsel, og dem ser hverandre 1-2 ganger i mnd.

Jeg trenger nå hjelp og synspunkter til hva jeg skal gjøre. Er det galt av meg og flytte? Datteren min vil ikke ha mulighet til å besøke sin søster fra farens tidligere forhold, hun må også lære seg et nytt språk. Og det er veldig mye som jeg er usikker på rundt dette.

Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg flyttet med engang uten tvil. Men ting er litt annerledes da det er barn i bildet. Kan noen hjelpe meg med noen synspunkter på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ber deg om å flytte, men er dette noe du virkelig vil? Du er like ung som meg, så dere kan ikke ha vært sammen så fryktelig lenge? Og er det helt uaktuelt å vente litt, eller at han flytter til Trondheim?

Dette ville jeg tenkt nøye over. Og jeg ville i hvert fall ikke flyttet bare fordi han vil at du skal flytte. Det skal være noe du vil og. Om du først skal flytte er det jo viktig for både deg og barnet at dette er seriøst.

Gjest Forvirretmor
Skrevet

Vi har vært sammen i litt over 1 år, og er veldig seriøst. Jeg vil veldig gjerne flytte. Og det trenger ikke skje med engang. Men vi prøver bare og finne ut hva som skjer i fremtiden. Det er umulig for han å flytte pga mye jeg ikke vil gå inn på her. Men jeg tenker mest på konskvensene om jeg flytter, det at min datter ikke får det "søsken-forholdet" med sin søster, og at hun ikke får sett sin far like ofte, osv...

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...