Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #1 Del Skrevet 8. mai 2002 Dyresex stadig vanligere i Sør Afrika. Dyrerettsaktivister uroer seg stadig mer over den økende utbredelsen av dyresex i Sør Afrika. For å unngå AIDS, er negre i Sør Afrika i ferd med å utvikle en kultur der spedbarn knulles, men det stopper ikke der. Også geiter er i ferd med å bli ettertraktet. Den Sør Afrikanske TV-kanalen SABC sendte for to uker siden et intervju med en ung neger som bekreftet at han og hans kamerater hadde sex med ei geit opp til fire ganger i uken da det var den eneste formen for "sikker sex": "Vi kjenner til AIDS og vi er veldig redde for det. Det er derfor vi har sex med disse geitene. Geiter har ikke AIDS. Vi ser folk som dør i byen hver dag. Det er fordi de har lugget med noen andre, og blitt infisert. Geiter kan ikke få disse infeksjonene. Vi vil derfor har sex med dem. Det er selvsagt at om jeg ikke er syk, så finns det ingenting jeg kan overføre til geitene eller geitene til meg. Vi kommer ikke til å bli HIV-positive ettersom geitene ikke får AIDS. Vi deler ofte på samme geit og får ikke hverandres sykdommer." SABC intervjuet også en rekke geitefarmere i området som meddeler at ingen lenger vil kjøpe deres geiter ettersom de stadig vekk blir utsatt for dyresex av negrer: "Siden vi fikk rede på at disse ryktene stemte, vil ikke folk lenger assosieres med geitene. Ingen vil ha noen ting å gjøre med deres kjøtt og melk. Jeg kommer til å måtte avlive mine geiter" Som en bekreftelse på ovenstående brakte også Nettavisen meldingen. Er det Sørafrikas nye sex-symbol som er avbildet? Se under. ------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- SIKKER SEX: Har geitesex for å unngå AIDS Av: Pål Øverseth Nisja 05. apr 16:08 Afrikanske gutter har sex med geiter for å unngå å bli smittet av HIV. Dyresexpraksisen skader geitesalget i distriktet hvor det skjer. For komplett artikkel se: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=99&item=208068 Forever his own ¨ Nikky sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 8. mai 2002 #2 Del Skrevet 8. mai 2002 Høres helt vilt ut, og utrolig sykt!! Men stemmer det? At geiter ikke kan overføre hiv-viruset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 8. mai 2002 #3 Del Skrevet 8. mai 2002 Er det mulig??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 8. mai 2002 #4 Del Skrevet 8. mai 2002 Sieg heil, eller hva? (!) Dette smaker nazipropaganda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #5 Del Skrevet 8. mai 2002 Helt enig, Leia! Hva i all verden mener du med dette innlegget, "Anonym"?? Er det for å fortelle hvor primitive og dumme "disse negrene" er?? Jeg tror du har onde intensjoner... Lisa-Beth03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 8. mai 2002 #6 Del Skrevet 8. mai 2002 Stakkars geiter da ! Om dette virkelig er sant. Altså; man er jo ikke helt unormal om man gjør det! Men en geit?!?! Har de ikke tilgang til kondom/piller i Afrika? De burde vert gratis !! Uansett hvor man bor!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 9. mai 2002 #7 Del Skrevet 9. mai 2002 Perverse folk finnes over alt. Håper en elefant tar dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine Skrevet 9. mai 2002 #8 Del Skrevet 9. mai 2002 Er dette mulig??? FYSJ!! Hvor ekkel går det ann å bli?? Tenk på de stakkars geitene som blir "gruppe-voldtatt" av disse sør-afrikanske mennene! Jeg blir KVALM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. mai 2002 #9 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg tror vi setter stopper for drøftinger rundt dyresex i Afrika her... Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg