Gå til innhold

Orogami-blomster i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er virkelig på G her akkurat nå. Men ja. Forloveden min har fryktelig lyst til at vi skal ha orogami-blomster i bryllupet vårt. Hva hadde dere tenkt om dere kom i et bryllup der det var orogami-blomster i stedet for skikkelige blomster? Og da snakker vi ordentlig lagd orogami-blomster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig spesielt ut. Jeg har aldri sett origamiblomster i et bryllup.

Var det eventuelt ment å brukes som borddekorasjoner?

Har du en link til noen dere ville kjøpe dem fra så det går an å se dem? Kanskje det kan bli riktig så stilig? :vetikke:

Skrevet

Det høres veldig spesielt ut. Jeg har aldri sett origamiblomster i et bryllup.

Var det eventuelt ment å brukes som borddekorasjoner?

Har du en link til noen dere ville kjøpe dem fra så det går an å se dem? Kanskje det kan bli riktig så stilig? :vetikke:

Jeg lager de selv og det blir à la dette. Men i grunn så ble han nedstemt av mine to stemmer... :fnise: Jeg tente litt på tanken i begynnelsen, men tror det vil bli veldig "tacky". Han ville ha de som både knappehullsblomster og i det hele tatt, men da måtte jeg nesten skjære gjennom. Men det hadde absolutt vært spesielt.

Gjest Nanette
Skrevet

Men de kan være fine på invitasjonene kanskje? :blomst:

Skrevet

Er du sprø, gud nei....

Skrevet

Hei Syffe.

Jeg er ikke Ab over her men Ab som spurte etter link.

Du har allerede brukt dine to stemmer og lagt ned veto, så saken er tydeligvis ute av verden.

Kjæresten din ville kanskje vise deg hvor fine han synes blomstene du lager er, og derfor foreslo han å bruke dem? :)

Mulighetene for å bruke dem i en fremtidig barnedåp er kanskje en ide, de var jo fine da.

Jeg ønsker deg lykke til med bryllupet og et godt liv videre. :jepp:

Skrevet

Hei Syffe.

Jeg er ikke Ab over her men Ab som spurte etter link.

Du har allerede brukt dine to stemmer og lagt ned veto, så saken er tydeligvis ute av verden.

Kjæresten din ville kanskje vise deg hvor fine han synes blomstene du lager er, og derfor foreslo han å bruke dem? :)

Mulighetene for å bruke dem i en fremtidig barnedåp er kanskje en ide, de var jo fine da.

Jeg ønsker deg lykke til med bryllupet og et godt liv videre. :jepp:

Takk! Ja, jeg foreslo at vi heller kunne ta frem igjen ideen ved en barnedåp eller bursdag eller noe sånt (da passer det kanskje litt bedre enn i et bryllup) og det var han visst fornøyd med ;)

Skrevet

Jeg synes det var en kul idé jeg! Litt utenom det vanlige. Hadde gått an å kombinere dem med ekte blomster.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syns det hadde vært knallstilig!

Jeg skal gifte meg i slutten av måneden og har på ingen måte tenkt å spy ut penger på blomster.

Skrevet

Det hadde vært utrolig stilig, så lenge det var litt klasse over brettingen :)

AnonymBruker
Skrevet

Kunne nok blitt spesielt det! :)

Kanskje tilogmed i kombinasjon med ekte blomster :jepp:

Gjest Syffe
Skrevet

Kunne nok blitt spesielt det! :)

Kanskje tilogmed i kombinasjon med ekte blomster :jepp:

Jeg foreslo at vi kunne kombinere med ekte blomster. Da slipper vi å bruke så mye penger på blomster, men samtidig kan vi fylle ut med orogami-blomster. Og så hadde det jo blitt veldig spesielt, ja. Men min kommende ektemann ville ha enten eller og han er ikke til å rikke på slikt. Men jeg har planer om å prøve det en dag bare for å se hvordan det hadde blitt!

Skrevet

Jeg synes det hørtes vanvittig kult ut!

Gjest Ruccola
Skrevet

Ser for meg en bukett med hvite blomster, og med knallfargede papirblomster som fokuspunkt innimellom! Sikkert kjempestiligt! :jepp:

Knappehullsblomst også er sikkert tøft, og kanskje praktisk også siden ekte blomster ofte mister "hodet" fordi man kommer borti :)

Skrevet

Synes det høres stilig ut jeg, har man lyst har man lov! ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det hørtes ut som en fin ide :) Man kan jo lage det i hvilke størrelser og farger og papirkvaliteter som helst, og ulike brettinger også. Mulig det er vanskelig å få det til å se bra ut som eneste blomstervalg, hvis man ellers har tenkt et "tradisjonelt" dekorasjonsopplegg, men hvis man klarte å gjennomføre det tror jeg det hadde blitt skikkelig kult. Er ikke nødvendigvis så veldig minneverdig med røde eller kaldrosa roser over hele fjøla...

Å kombinere papir- og virkelige blomster hadde nok blitt fint, synd forloveden din ikke er med på et kompromiss der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...