Gjest imli Skrevet 24. februar 2011 #161 Skrevet 24. februar 2011 Jeg er TS OK. Det svaret var som sagt til Asterix, ikkje til deg.
pøbelsara Skrevet 24. februar 2011 #162 Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes det er galskap å planlegge å få barn som 18-åring. Jeg synes du er alt for ung. Jeg synes du burde satse på å få deg en utdannning de nærmeste årene, for så å få barn. Uansett hvor voksen du føler deg nå, kommer du til å endre deg veldig mye i årene som kommer. Hvorfor har du det så travelt? Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du spør på et forum hvis du allerede har bestemt deg. 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 24. februar 2011 #163 Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes det er galskap å planlegge å få barn som 18-åring. Jeg synes du er alt for ung. Jeg synes du burde satse på å få deg en utdannning de nærmeste årene, for så å få barn. Uansett hvor voksen du føler deg nå, kommer du til å endre deg veldig mye i årene som kommer. Hvorfor har du det så travelt? Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du spør på et forum hvis du allerede har bestemt deg. Tror ikke hun var ute etter råd egentlig. Tror hun la det ut bare for å provosere og fordi hun visste at folk kom til å si akkurat dette.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #164 Skrevet 25. februar 2011 Selvfølgelig finnes det unntak, men TS spurte jo rett ut hva vi synes om 18 åringer som planlegger å få barn. Det er klart vi stort sett synes det er et latterlig påfunn. Du kan ikke virkelig komme her å kjefte på oss fordi vi svarer på hovedinnlegget, det blir for dumt. Jeg kjefter ikke på at noen som svarer på hovedinnlegget. Men jeg synes det begynner å gå for langt når man svarer på et innlegg ved å skrive "fatter ikke hvor mange dumme ungjenter det er her i landet". DET er unødvendig og litt usakelig spør du meg. Hvis DU følte det truffet, var det kanskje en grunn til det.
Gjesten Skrevet 25. februar 2011 #165 Skrevet 25. februar 2011 Jeg kjefter ikke på at noen som svarer på hovedinnlegget. Men jeg synes det begynner å gå for langt når man svarer på et innlegg ved å skrive "fatter ikke hvor mange dumme ungjenter det er her i landet". DET er unødvendig og litt usakelig spør du meg. Hvis DU følte det truffet, var det kanskje en grunn til det. Jeg følte meg truffet fordi du skrev et generelt innlegg uten noen spesifikasjon om at det bare gjaldt de som skrev sånt som "fatter ikke hvor mange dumme ungjenter det er her i landet". Hvis du bare ville svare noen enkelte, burde du spesifisert det.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. februar 2011 #166 Skrevet 25. februar 2011 Jeg kjefter ikke på at noen som svarer på hovedinnlegget. Men jeg synes det begynner å gå for langt når man svarer på et innlegg ved å skrive "fatter ikke hvor mange dumme ungjenter det er her i landet". DET er unødvendig og litt usakelig spør du meg. Hvis DU følte det truffet, var det kanskje en grunn til det. Det er kanskje slemt å si, men ikke usaklig.
Gjest anygirl Skrevet 25. februar 2011 #167 Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes det er ufattelig egoistisk. Hva har dere å tilby dette barnet? Er dere klare for å sette absolutt alt annet til side for å ta vare på et lite barn? Det viktigste spm er vel uansett (ettersom jeg regner med at det er du som er 18): "Kan du klare deg hvis det blir slutt mellom dere?" Jeg synes du er INNMARI FREKK! Hun kan klare seg like godt som alle andre kvinnfolk å spesielt på din alder. Iogmeg at du skriver at det er egoistisk, det sier seg litt om hvor mye mer moden hun kan være i forhold til deg! TENK PÅ DET! dust.. TS, stå på ! Om det føles som den rette tiden, det er stabilt, økonomien er der. Så synes jeg du bare skal "peise på" på godt nord norsk Men jeg annbefaler å vente.. Men det er ditt valg, å ikke la deg bli trekt ned i skjiten av de andre sure kjerringene her på Kvinneguiden...
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #168 Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes du er INNMARI FREKK! Hun kan klare seg like godt som alle andre kvinnfolk å spesielt på din alder. Iogmeg at du skriver at det er egoistisk, det sier seg litt om hvor mye mer moden hun kan være i forhold til deg! TENK PÅ DET! dust.. TS, stå på ! Om det føles som den rette tiden, det er stabilt, økonomien er der. Så synes jeg du bare skal "peise på" på godt nord norsk Men jeg annbefaler å vente.. Men det er ditt valg, å ikke la deg bli trekt ned i skjiten av de andre sure kjerringene her på Kvinneguiden... Nå er dette faktisk en tråd hvor trådstarter spør om hva dere (folk på KG regner jeg med) synes om å planlegge å få barn når man er 18.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. februar 2011 #169 Skrevet 25. februar 2011 Spør man hva folk synes, så må man regne med å få svar - også i mer negativ retning.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #170 Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes du er INNMARI FREKK! Hun kan klare seg like godt som alle andre kvinnfolk å spesielt på din alder. Iogmeg at du skriver at det er egoistisk, det sier seg litt om hvor mye mer moden hun kan være i forhold til deg! TENK PÅ DET! dust.. TS, stå på ! Om det føles som den rette tiden, det er stabilt, økonomien er der. Så synes jeg du bare skal "peise på" på godt nord norsk Men jeg annbefaler å vente.. Men det er ditt valg, å ikke la deg bli trekt ned i skjiten av de andre sure kjerringene her på Kvinneguiden... Nå er jeg som skrev det innlegget kun 21, og har ingen barn så jeg tror verken jeg er et kvinnfolk eller i den aldersgruppen du sikter til Ts spør hva folk mener, jeg svarer. Ingen trenger å være enige, det er det som er så fint med dette forumet, men jeg gidder heller ikke støtte små jenter på knappe 18 år som har fått det for seg at det er ufattelig smart å få barn når man fortsatt er er tenåring. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå