AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har en veldig fin ring som dessverre er litt for stor. Den er flask som bare det, billig var den og, så jeg gidder ikke å bruke masse penger på å få den tatt inn hos gullsmed. Derfor lurer jeg på om noen kan noen kjærrigråd eller har noen tips til hvordan jeg kan krympe den, eventuelt hva jeg kan gjøre for å få den til å sitte på fingeren? Takker for alle forslag
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Vent til sommeren før du går med den, da er hendene varmere og fingrene blir bittelitt tykkere? Jeg legger merke til at min ring er trangere når hendene er varme, og det sa de hos gullsmeden da jeg kjøpte den også. Ikke verdens beste råd kanskje, men det eneste jeg har.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Vent til sommeren før du går med den, da er hendene varmere og fingrene blir bittelitt tykkere? Jeg legger merke til at min ring er trangere når hendene er varme, og det sa de hos gullsmeden da jeg kjøpte den også. Ikke verdens beste råd kanskje, men det eneste jeg har. Hehe takk for svar! Det er sant at fingrene hovner opp litt om sommeren (det gjør for så vidt føttene også - kanskje du har merket at skoene er litt trangere om sommeren? ), men jeg kribler litt etter å bruke den, for den er så fin! Dessuten tror jeg ikke fingrene mine hovner opp såå mye når det blir varmt, ringen er et godt hakk for stor
minipia Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Surr litt tråd eller hyssing rundt den delen av ringen som er inn mot håndflaten, evt. noen runder med tape.
Gjest Heloise Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Jeg bruker en liten bit plaster surret rundt ringen på undersiden, på mine ringer som er for store. Det er litt plagsomt i begynnelsen men man blir vant med det. Da sitter de i alle fall
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Tusen takk for tips! Jeg skal jammen surre litt hyssing eller plaster rundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå