AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Har blitt bedd på en fest i nærmeste fremtid av en kompis jeg ikke har snakket med på lenge. Er ganske sikker på at grunnen til dette er at kompisen hans er interessert i meg. Blir litt nervøs fordi det er et slags "set up", men er faktisk ganske keen på kompisen, så dette kan blir spennende....hehe Det jeg lurer på er egentlig hvordan jeg kan få han på kroken? hehe. Han virker som en ordentlig fyr som er bra kjærestemateriale, så vil liksom fremstå slik selv. Er imidlertid redd for at det kan føre til at jeg blir for tilbakeholden, og at han dermed mister interessen..har en tendens til det dessverre.. Skal jeg bare prate med han og vise meg fra min beste side? Er jo mye alkohol i bildet, så hva skal jeg gjøre dersom han prøver å kysse meg?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Skal jeg bare prate med han og vise meg fra min beste side? Er jo mye alkohol i bildet, så hva skal jeg gjøre dersom han prøver å kysse meg? Høres ut som en bra plan. Prøver han å kysse deg og ikke er sørpe full så er det vel bare go for it. Er han døddrukken så er det vel bedre å bare si: nei takk, vi sparer den til du blir edru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå