Gå til innhold

Bryllup i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i Kristiansand den 24.03.12 og ville da bare høre om noen har noen gode tips og råd ang. alt fra fotograf til brylupskake. Eller om noen har noen dårlige erfaringer med noe.

Kan være greit å dele erfaringer og råd :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne - Vi gifter oss en eller annen gang på sensommeren 2013 i Kristiansand :)

Skrevet

Har dere bestemt dere for lokale og kirke? Eller kanskje litt tidlig ennå :)

Skrevet

Har dere bestemt dere for lokale og kirke? Eller kanskje litt tidlig ennå :)

Haha, ingenting er for tidlig for oss... Vi har bestemt oss for å ha det i domkirka, og på stranpromenaden 31 :) Det er noen små detaljer vi må finne ut før vi er 100% sikre, men det er dette som er det store ønsket.

Vi skal ha barn i bryllupet så vi syns strandpromenaden 31 passer perefekt da ungene kan leke i hagen og inne i huset. Eneste er at jeg ikke liker stolene der :/ Men det er jo ikke akkurat avgjørende...

Hva med dere? :)

Skrevet

Jeg kan anbefale bryllupskake fra Café Dronningen på Hotell Norge. De var ikke så veldig dyre og fantastisk gode! Er bare å ringe ned og avtale prøvesmaking så får dere prøve de typene dere vil.

Vi hadde både vielse og festen på Myren Gård. Helt fantastisk.

Skrevet

Jeg synes brudebuketten jeg bestillte fra Camillas ble veldig fin :)

De pyntet også kirka, men det synes jeg ikke var så bra (litt lite, heldigvis hadde noen i familien sørget for mere blomster :) )

Jeg ordnet neglene hos Fix neglesalong og var kjempefornøyd :)

Skrevet

Jeg fikk brudebuketten min laget av Camilla hos Camillas blomsterdesign, og var kjempefornøyd med buketten! Hun er veldig flink!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal gifte oss i odderneskirke og skal ha festen på offisersmessa på gimle.

Hvor mye måtte dere gi for brudebukettene deres fra Camilla?

Og har dere noen forslag til fotografer som ikke er så alt for dyre?

Skal til København til høsten for å kjøpe brudekjole. Gleder meg.. :)

Skrevet

Vi skal gifte oss i odderneskirke og skal ha festen på offisersmessa på gimle.

Hvor mye måtte dere gi for brudebukettene deres fra Camilla?

:)

Husker ikke nøyaktig.. Tror den kom på ca 1800kr. Men jeg bad om en forholsvis liten bukett. Er visst ikke uvanlig at de koster opp mot 3000kr. Kommer ann på mengde og type blomster og ikke minst hvor lang tid det tar å lage den... Må innrømme jeg var sånn passe fornøyd med servicen men veldig fornøyd med buketten.

Skrevet

Oki, Var jo ikke så galt da..

Er det noen andre som har noen gode tips til noen gode blomsterdekoratører?

Kan jo være greit å sammenligne litt før man bestiller..

I dag booket vi kirken, så nå er det i boks :rodmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt kjempetrøbbel med Strandpromenaden 31... Det var booket og alt sånt, også ble han som var ansvarlig plutselig umulig å få tak i... Ringte og ringte, og han svarte aldri. La igjen beskjed også, men ikke noe svar å få. Var heller ingen andre på kontoret som visste noe, eller som kunne svare på spørsmål.

Plutselig får vi kontrakten i posten, og blir bedt om å betale og signere innen to uker. Hvis ikke mistet vi plassen.

Han hadde fremdeles ikke kontaktet oss, og vi hadde ikke fått sett innsiden av lokalet en gang... Vi ringer øyeblikkelig både den ansvarlige og til kontoret. Kontoret forteller oss at han har dratt på ferie i to uker...

Så jeg anbefaler deg å lete etter andre muligheter, det kan hende du treffer en smell med Strandpromenaden!

Vi har funnet et nytt sted...

• Liker 1
Skrevet

Mener ikke å være slem og ødelegge for deg, altså... Det er virkelig et drømmelokale, det er jo helt nydelig... På bildene jeg har sett, i hvert fall, og fra utsiden...!

Skjønner godt at dere vil ha det der, det var som sagt det vi ville vi også.

Gjest Syffe
Skrevet

Mener ikke å være slem og ødelegge for deg, altså... Det er virkelig et drømmelokale, det er jo helt nydelig... På bildene jeg har sett, i hvert fall, og fra utsiden...!

Skjønner godt at dere vil ha det der, det var som sagt det vi ville vi også.

Hmm, huffda. Dumt å høre at dere har hatt dårlige erfaringer med de. Jeg har fra før av sett etter andre steder. Grunnen til det er at stedet ikke er HELT vår stil. Det er jo perfekt ellers, og alt er fint og vel med det, men likevel greit å ha sett hvilke andre muligheter som fins. Problemet er at vi ikke finner så mange andre steder som vi liker, som er sentralt og som ikke er megadyrt (à la at vi må leige en hel gård o.l). Om du har tips så tar jeg gjerne imot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...