AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Sjekk HC sin blogg http://www.hildechristina.com/, hun har igjen skrevet om Blivakker.no. Nyttig lesing
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Tja, synes det blir det samme svada oppatt og oppatt. Ikke så mye nytt fra HC der. Det skinner litt igjennom at hun ikke liker Blivakker, og da skal helst ikke andre like de heller. Portoen i Norge er dyr, ikke så mye å gjøre med det, sjekk rundt om på andre tseder hva de tar i frakt, porto og ekspedisjon
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Både jeg og, og flere jeg kjenner har kjøpt produkter som har vært dåelige, gammle og luktt ille fra blivakker, og jeg er ingen tillhneger av denne bloggen. Men ja, de selger gamle produkter!
Mubba Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er veldig fornøyd med Blivakker! Har ikke noe negativt å si, annet enn dyr frakt, men det er dyr frakt i Norge. Mange supergode tilbud og da pleier jeg handle mye på en gang for å spare fraktkostnader.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er veldig fornøyd med Blivakker! Har ikke noe negativt å si, annet enn dyr frakt, men det er dyr frakt i Norge. Mange supergode tilbud og da pleier jeg handle mye på en gang for å spare fraktkostnader. Men, pga den dyre frakten er det jo bedre å kjøpe fra utlandet.. der sender de jo ofte gratis til norge, og det er super gode priser. fleree sider som tilbakebetale rom du må betale toll.
Mubba Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Men, pga den dyre frakten er det jo bedre å kjøpe fra utlandet.. der sender de jo ofte gratis til norge, og det er super gode priser. fleree sider som tilbakebetale rom du må betale toll. Det er sant og det gjør jeg også, men hårsprayer må bestilles fra Norge. Jeg har hvertfall ikke funnet en utenlands nettside som frakter hårspray til Norge, bare "pumpespray".
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Det er sant og det gjør jeg også, men hårsprayer må bestilles fra Norge. Jeg har hvertfall ikke funnet en utenlands nettside som frakter hårspray til Norge, bare "pumpespray". Ja, det skal sikkert litt til før hårsprayer blir dårlig og.. Var veldig fan av siden før, men etter flere dårlige opplevelser med både producter og service sp boikotter værtfall jeg..
FruFryd Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Men, pga den dyre frakten er det jo bedre å kjøpe fra utlandet.. der sender de jo ofte gratis til norge, og det er super gode priser. fleree sider som tilbakebetale rom du må betale toll. Det er moms og ikke toll en evetuelt må betale. Og det er ikke så mange som tilbakebetaler det heller, det er vel bare Feelunique som gjør det hver gang. Strawberrynet sier selv at de ikke garanterer det. Ser ut som det er de som ikke liker Blivakker som alltid er uheldig med varene sine fra der... Det er vel ikke verre en at om en får gamle ubruklige produkter, så får en kontakte de. Kommunikasjon er en fin ting. Ser at de som skriver at de har vært i kontakt med Blivakker ang dårlige varer har fått ordent opp uten problem. At en liten blogger her i Norge har bestemt seg for å ikke like Blivakker er jo greit nok, henne om det. Når en ser på innleggene om saken så kan jeg ærlig talt ikke se at det er så mye galt. Kanskje fordi jeg er voksen og kan lese selv, og gjøre meg opp mine egne meninger Jeg har forresten aldri handlet hos Blivakker Kommer nok ikke til å gjøre det heller, men det er fordi jeg finner det jeg skal ha på "mine" steder.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Det er moms og ikke toll en evetuelt må betale. Og det er ikke så mange som tilbakebetaler det heller, det er vel bare Feelunique som gjør det hver gang. Strawberrynet sier selv at de ikke garanterer det. Ser ut som det er de som ikke liker Blivakker som alltid er uheldig med varene sine fra der... Det er vel ikke verre en at om en får gamle ubruklige produkter, så får en kontakte de. Kommunikasjon er en fin ting. Ser at de som skriver at de har vært i kontakt med Blivakker ang dårlige varer har fått ordent opp uten problem. At en liten blogger her i Norge har bestemt seg for å ikke like Blivakker er jo greit nok, henne om det. Når en ser på innleggene om saken så kan jeg ærlig talt ikke se at det er så mye galt. Kanskje fordi jeg er voksen og kan lese selv, og gjøre meg opp mine egne meninger Jeg har forresten aldri handlet hos Blivakker Kommer nok ikke til å gjøre det heller, men det er fordi jeg finner det jeg skal ha på "mine" steder. Strawberrynett kjøper jeg ikke fra, da de og har rykte for å sende dårlige varer.. Man ja, feelunique ellers er det flere som setter ned verdien, eller merker med gift. Ellers har man jo alltids andre norske nettsteder.. Jeg har prøvd å kontakte blivakker, men servicen der er helelr ikke å skryte av for å si det sånn!! Dessuten sånn som blivakker kjøper bloggere for å få god omtale og reklame(ja reklamen er i og for seg greit, men at de kjøper meninger..) dert liker jeg absolutt ikke!!
FruFryd Skrevet 22. februar 2011 #10 Skrevet 22. februar 2011 Strawberrynett kjøper jeg ikke fra, da de og har rykte for å sende dårlige varer.. Man ja, feelunique ellers er det flere som setter ned verdien, eller merker med gift. Ellers har man jo alltids andre norske nettsteder.. Jeg har prøvd å kontakte blivakker, men servicen der er helelr ikke å skryte av for å si det sånn!! Dessuten sånn som blivakker kjøper bloggere for å få god omtale og reklame(ja reklamen er i og for seg greit, men at de kjøper meninger..) dert liker jeg absolutt ikke!! Og dette måtte du huke av anonym for å skrive. Det sier litt om hvor seriøs en er når en må huke av anonym på et forum der en er anonym i utgangspunktet. En må da kunne stå for hva en mener med et nick. Eller, klart om en er den eneste som har klaget til Blivakker så kan en selvsagt bli gjenkjent Håper du har fakta for at de kjøper meninger, det er fremdeles ulovligt i dette landet å komme med slike uttalelser uten å kunne bevise det...men er kanskje der anonymiteten kommer inn.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #11 Skrevet 22. februar 2011 Håper du har fakta for at de kjøper meninger, det er fremdeles ulovligt i dette landet å komme med slike uttalelser uten å kunne bevise det...men er kanskje der anonymiteten kommer inn. Ulovlig? Link gjerne regelverket. 1
FruFryd Skrevet 23. februar 2011 #12 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ulovlig? Link gjerne regelverket. Tror du at du kan komme med slike uttalelser, om at et firma kjøper bloggere uten å ha bevis for det? Da kan du vel skrive en mail til Blivakker med eget navn og adresse og påstå det samme, og si du ikke liker det. Eller kontakte aviser og si det samme der, meg eget navn. DET er jeg nokså sikker på at du ikke tør, når du ikke engang på et anonymt forum kan bruke ditt eget nick. Regelverk? Jeg har ikke behov for å lete opp lover for noe jeg vet. Tror du ikke på meg, så send en mail til Blivakker og test ut det du skriver her Endret 23. februar 2011 av FruFryd
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #13 Skrevet 23. februar 2011 Tror du at du kan komme med slike uttalelser, om at et firma kjøper bloggere uten å ha bevis for det? Da kan du vel skrive en mail til Blivakker med eget navn og adresse og påstå det samme, og si du ikke liker det. Eller kontakte aviser og si det samme der, meg eget navn. DET er jeg nokså sikker på at du ikke tør, når du ikke engang på et anonymt forum kan bruke ditt eget nick. Regelverk? Jeg har ikke behov for å lete opp lover for noe jeg vet. Tror du ikke på meg, så send en mail til Blivakker og test ut det du skriver her Jeg var bare en annen nyskjerrig AB som ikke hadde skrevet noe tidligere i tråden, men man har da lov til å tro det man vil.
Sunniva81 Skrevet 23. februar 2011 #14 Skrevet 23. februar 2011 Har aldri bestilt fra BliVakker.no, kun fra FU og er så utolig fornøyd med både service, frakt, pris og hele pakka at jeg fortsetter der. Derfor kan jeg ikke uttale meg om verken produktene er gamle eller frakt/momskostnader. Men siden frister meg bare rett og slett ikke
Cæm Skrevet 23. februar 2011 #15 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har ikke merket noe med produktene jeg har bestilt derfra. Men nå bestiller jeg direkte fra leverandører, mye billigere : -)) Kjekt å gå frisørlinja!
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 23. februar 2011 #16 Skrevet 23. februar 2011 Har vært innom blivakker.no tidligere men har alltid endt opp med å ikke bestille rett og slett fordi frakten har vært for høy. Da bestiller jeg heller på feelunique. Har fulgt litt med i debatten kring blivakker og deres seriøsitet. Jeg har ingen formening om de har gamle produkter eller elendig service da jeg ikke har bestillt der før. Men det jeg reagerer på er hvordan blivakker opptrer i denne saken. Det jeg har sett av deres skriftlige tilbakemelding gjør at jeg ikke vil bestille noe fra blivakker.no. Selv om det stilles spørsmål ved deres seriøsitet på denne måten kan det på ingen måte gi klarsignal på en slik respons de har kommet med. Usakelig og barnslig og ikke profesjonellt i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #17 Skrevet 19. mai 2011 Har vært innom blivakker.no tidligere men har alltid endt opp med å ikke bestille rett og slett fordi frakten har vært for høy. Da bestiller jeg heller på feelunique. Har fulgt litt med i debatten kring blivakker og deres seriøsitet. Jeg har ingen formening om de har gamle produkter eller elendig service da jeg ikke har bestillt der før. Men det jeg reagerer på er hvordan blivakker opptrer i denne saken. Det jeg har sett av deres skriftlige tilbakemelding gjør at jeg ikke vil bestille noe fra blivakker.no. Selv om det stilles spørsmål ved deres seriøsitet på denne måten kan det på ingen måte gi klarsignal på en slik respons de har kommet med. Usakelig og barnslig og ikke profesjonellt i det hele tatt. Signerer dette. Noen som vet hva som skjedde i saken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå