Gå til innhold

Ja eller nei til silikonpupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

dette er jo et valg du må ta selv... ingen av oss andre kan fortelle deg hvordan du skal føle deg.

Du må velge helt selv uten å bry deg om andre sier at silikon er ut eller inn... Hvis dette skal være for din egen selvfølelse så ikke hør på hva andre sier. Sett deg ned og tenk gjennom saken på egenhånd, det er kun du som skal leve med avgjørelsen.

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør kvinner med slappe/ingen bryster operere seg, eller la være?

Jeg vil så gjerne. Har pengene klart og alt. Jeg drømmer om å ha en kløft, få på seg en singlet der puppene viser. I dag bruker jeg aa-cup og har ikke former en plass. Hva ville dere gjort? Er silikon på vei ut siden kjendisene opererer dem ut?

Hei! Jente/dame (whatever) på 26 her. Jeg har lest en del debatter om silikon på nettet her nå, og fy f.... så mye negativitet det er rundt dette emnet :kjefte: Hva kjendisene gjør og ikke gjør skal du gi deg en god bæng i. Du skal gjøre det for din egen selvfølelse.

Jeg fikk lagt inn brystproteser tidligere i mai og det er den beste investeringen jeg har gjort til dags dato. Om folk bare hadde visst om kompleksene jeg har slitt med ang. brystene mine. At de var små var jo èn ting, jeg kunne godt brukt pengene på noe annet og levd et liv med små naturlige bryster om FORMEN på de var fin. De så rett og slett ikke ut som bryst. Dette var det eneste riktige for meg å gjøre. Jeg klarte heller aldri å slå meg helt løs i halmen fordi jeg skammet meg over brystene mine. Jeg ville heller synke i jorden enn å vise brystene til en mann. Hvorfor i all verden skal man ha det sånn når man kan gjøre noe med det. Jeg prøvde hardt å slå meg til ro med det Gud hadde gitt meg, men til ingen nytte.

Så heretter skal jeg og kjæresten min kose oss glugg ihjel med "jentene" :sengekos: ...og hva andre måtte mene om mine silikonpupper er meg revnende likegyldig. VI liker de. Nei vent, ELSKER. Jeg ventet heller ikke med inngrepet til etter barn...og min erfaring er jo at folk skal mene noe om dette også. Blir de vrengte lommer etter endt amming, noe jeg tviler på nå, så trøster jeg meg med at det kan neppe bli noe verre enn det var :sjenert:

Så jeg sier :rope: TAKKE FANDEN for at det fins silikon! Glory Glory Hallelujah... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...