Stefan Skrevet 22. februar 2011 #41 Skrevet 22. februar 2011 Mener du at trangen til oppmerksomhet fra gutter ikke er hovedårsaken til at jenter opererer inn silikon? Isåfall et sterkt misforstått rop om oppmerksomhet fra gutta. De aller fleste gutter blåser en lang pinne i dette og vil heller at kvinnen er naturlig, og hvem vil vel egentlig ha de gutta som måler kvinner ut i fra puppa....? 2
Gjest MikeWaters Skrevet 22. februar 2011 #42 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Er du imot all form eller bare puppe"forbedringer"? Jeg er for nyanser så 100% imot er jeg jo ikke, det finnes situasjoner hvor kirurgiske inngrep kan forsvares, men ikke i den grad og hyppighet det utføres i dagens vestlige samfunn. Det skulle vært en ekstremt klok og veltalende kvinne som klarte å overbevise meg om at det var hensiktsmessig å fylle på fremmedelementer i brystene sine i all den tid det ikke hadde spillt noen rolle for min libido og/eller forkjærlighet for henne Men som sagt det finnes nyanser, og det er i bunn og grunn eieren av kroppen som bestemmer. Endret 22. februar 2011 av MikeWaters 1
¤Pernille¤ Skrevet 22. februar 2011 #43 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Ja til at folk skal kunne bestemme over sin egen kropp, uten å måtte møte fordommer av den grunn! Personlig ville jeg ikke satt inn silikon, jeg er født med proporsjoner som passer meg, som jeg trives med. Prisen og selve operasjonen er også en grunn til at jeg ikke ville gjort det selv. Det er min mening om min egen kropp. Ikke la andre bestemme hva du selv ønsker å gjøre med din kropp. Snakk heller med en som kan noe om temaet, en kirurg eller en som har silikon selv, om du skulle være i tvil! Edit: Dårlig setning Endret 22. februar 2011 av ¤Pernille¤
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2011 #44 Skrevet 22. februar 2011 Eks 1 kalte puppene mine stygge, eks 2 sa de ville bli flotte med silikon. Jeg har hatt komplekser med puppene mine siden tenårene. De ble aldri store, kun flate liksom. Ikke rart eksene klaget på dem. Har ikke hatt andre typer, så jeg blir evig singel om jeg ikke får operert dem. Ja det høres barnslig ut, men jeg eier ikke selvtilitt pga puppene mine.
Gjest Cerridwen Skrevet 22. februar 2011 #45 Skrevet 22. februar 2011 Kvifor spør du folk om kva du skal gjere, med din kropp? Om du vil ha silikon, ta silikon! Og gje ein god faen i kva andre kjem til å tykkje om dei framtidige ballongpuppane dine. Sjølv ville eg aldri ha gjort det. Er ikkje så godt utstyrt frå naturen si side, men er veldig glad i puppane mine fordiom! Tykkjer du burde bruke litt tid på å bli tryggare på kroppen din, og like den slik den er. Istadenfor å bruke 30.000(?) på falske puppar.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2011 #46 Skrevet 22. februar 2011 Eks 1 kalte puppene mine stygge, eks 2 sa de ville bli flotte med silikon. Jeg har hatt komplekser med puppene mine siden tenårene. De ble aldri store, kun flate liksom. Ikke rart eksene klaget på dem. Har ikke hatt andre typer, så jeg blir evig singel om jeg ikke får operert dem. Ja det høres barnslig ut, men jeg eier ikke selvtilitt pga puppene mine. Mitt tips er å jobbe med selvtilliten og kanskje være mer kritisk til valg av partner framfor kosmetisk kirurgi. Vil du virkelig være sammen med noen som ikke hadde vært sammen med deg hadde det ikke vært for silikonpuppene dine? 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #48 Skrevet 22. februar 2011 silikonpupper = hardt!!! Jævlig bra en sånn gluping som deg svarer da.....tulling....
Gjest HunterLady Skrevet 23. februar 2011 #49 Skrevet 23. februar 2011 silikonpupper = hardt!!! Det forundrer meg til stadighet at mennesker generelt er så forbanna lite opplyst. Med mindre man har kapseldannede bryst, så er brystet mykt og godt å ta på. Under 10 % av silikonbryster danner kapsel, mao de fleste silikonpatter er flotte å ta på. Prøv å ha deg med noen silikonpupper du, før du uttaler deg om ting du ikke har sett andre plasser enn på tv.
Gjest Linda sofie Skrevet 23. februar 2011 #50 Skrevet 23. februar 2011 Det forundrer meg til stadighet at mennesker generelt er så forbanna lite opplyst. Med mindre man har kapseldannede bryst, så er brystet mykt og godt å ta på. Under 10 % av silikonbryster danner kapsel, mao de fleste silikonpatter er flotte å ta på. Prøv å ha deg med noen silikonpupper du, før du uttaler deg om ting du ikke har sett andre plasser enn på tv. Enig! Er så lei av folk som skal uttale seg om ting de ikke har peiling på! Tydlig at AB ikke har kjent på en silikonpupp
Stefan Skrevet 23. februar 2011 #52 Skrevet 23. februar 2011 Enig i at silikonpupper i dag ikke er harde å ta på, men det er ikke å komme bort i fra at man fremdeles fint kan kjenne forskjell.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. februar 2011 #53 Skrevet 23. februar 2011 Eks 1 kalte puppene mine stygge, eks 2 sa de ville bli flotte med silikon. Jeg har hatt komplekser med puppene mine siden tenårene. De ble aldri store, kun flate liksom. Ikke rart eksene klaget på dem. Har ikke hatt andre typer, så jeg blir evig singel om jeg ikke får operert dem. Ja det høres barnslig ut, men jeg eier ikke selvtilitt pga puppene mine. Problemet her er eksene dine, ikke brystene dine. Slutt å heng med så overfladiske tosker og finn deg heller en fyr som liker deg som du er.
Gjest HunterLady Skrevet 23. februar 2011 #54 Skrevet 23. februar 2011 Enig i at silikonpupper i dag ikke er harde å ta på, men det er ikke å komme bort i fra at man fremdeles fint kan kjenne forskjell. Agree. Men hva så egentlig? Det er jo ikke mindre pupper selv om det er silikon. Puppene er jo der!
Stefan Skrevet 23. februar 2011 #55 Skrevet 23. februar 2011 Problemet her er eksene dine, ikke brystene dine. Slutt å heng med så overfladiske tosker og finn deg heller en fyr som liker deg som du er. Helt enig. Makan til overfladiske idioter. Personer som henger seg opp i slike ting som størrelser, er ikke verdt den usikkerheten som skapes.
Gjest KateW Skrevet 23. februar 2011 #56 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Mener du at trangen til oppmerksomhet fra gutter ikke er hovedårsaken til at jenter opererer inn silikon? Jeg mener bestemt at kvinner gjør det meste de gjør av skjønnhetsrelaterte ting for og tekkes andre kvinner. Menn bryr seg sjelden, om de sakene vi kvinner TROR menn bryr seg med. Å gjøre det for "seg selv" er synonymt med at kvinner egentlig er usikre, fordi andre kvinner gjør dem det. Selv har jeg store bryster, og jeg kan ikke forstå at det er noe å slå rumpa i veggen etter. Alle menn jeg kjenner sier at de liker pupper de har tilgang til, det er kvinner som sier at de skulle ønske de hadde store pupper, fordi de har HØRT at menn liker det. Leser du tråder her inne, sier nesten samtlige mannlige brukere at de har lyst på en dame med små pupper, en håndfull.... SÅ egentlig er det vi med store, som burde ha dårlig selvtillit og klippe av oss halve brystet fordi det er det MENN liker. Endret 23. februar 2011 av KateW 1
Stefan Skrevet 23. februar 2011 #57 Skrevet 23. februar 2011 Agree. Men hva så egentlig? Det er jo ikke mindre pupper selv om det er silikon. Puppene er jo der! Nei, men dersom det ikke er en veldig god historie bak det at vedkommende går til det skrittet, vil jeg dessverre se på den personen som en som kutter svinger og velger letteste vei, uten å ta tak i det egentlige problemet. Nå er jeg nok farget av historier i min omgangskrets, men der hvor det har vært usikkerhet, har det bare skrapt overflaten å skaffe seg nye pupper. Problemene ligger fremdeles i bånn.
Gjest HunterLady Skrevet 23. februar 2011 #58 Skrevet 23. februar 2011 Nei, men dersom det ikke er en veldig god historie bak det at vedkommende går til det skrittet, vil jeg dessverre se på den personen som en som kutter svinger og velger letteste vei, uten å ta tak i det egentlige problemet. Nå er jeg nok farget av historier i min omgangskrets, men der hvor det har vært usikkerhet, har det bare skrapt overflaten å skaffe seg nye pupper. Problemene ligger fremdeles i bånn. Ok. Dette stemmer nok i en del tilfeller, men jeg synes det er trist at mange tenker slik som deg angående dette, da det overhodet ikke trenger å bunne i noen dype, psykologiske problemer. Jeg er f.eks ikke den som tar lette veier her i livet. Alt har vært beinhardt for meg og jeg har alltid jobbet hardt, både når det gjelder utdanning, sosiale arenaer, økonomi og kropp. Jeg trener mye, noe alle vet er drittøft. Men puppene mine kunne jeg dessverre ikke endre med noe som helst annet enn plastisk kirurgi. Og joda, jeg var glad i puppene mine, gikk ikke rundt å hata de og hadde dårlig selvbilde, men jeg ville gjerne forbedre de pga estetiske årsaker. Jeg synes store pupper er finest og jeg visste at jeg ville kle større. Derfor gjorde jeg det. Jeg hadde råd, jeg hadde mulighet, og så ingen grunner til å la vær å gjøre noe jeg hadde lyst til.
Stefan Skrevet 23. februar 2011 #59 Skrevet 23. februar 2011 Ok. Dette stemmer nok i en del tilfeller, men jeg synes det er trist at mange tenker slik som deg angående dette, da det overhodet ikke trenger å bunne i noen dype, psykologiske problemer. Jeg er f.eks ikke den som tar lette veier her i livet. Alt har vært beinhardt for meg og jeg har alltid jobbet hardt, både når det gjelder utdanning, sosiale arenaer, økonomi og kropp. Jeg trener mye, noe alle vet er drittøft. Men puppene mine kunne jeg dessverre ikke endre med noe som helst annet enn plastisk kirurgi. Og joda, jeg var glad i puppene mine, gikk ikke rundt å hata de og hadde dårlig selvbilde, men jeg ville gjerne forbedre de pga estetiske årsaker. Jeg synes store pupper er finest og jeg visste at jeg ville kle større. Derfor gjorde jeg det. Jeg hadde råd, jeg hadde mulighet, og så ingen grunner til å la vær å gjøre noe jeg hadde lyst til. Det er din kropp, men om man går til det skrittet, må man også regne med reaksjoner på det. Jeg liker ikke dette plastikksamfunnet i det hele tatt, der man til stadig presser nye grenser. Når er nok nok? Jeg har langt mer respekt for de som går for det naturlige, og heller finner andre måter å jobbe med selvbildet sitt på.
Gjest HunterLady Skrevet 23. februar 2011 #60 Skrevet 23. februar 2011 Det er din kropp, men om man går til det skrittet, må man også regne med reaksjoner på det. Jeg liker ikke dette plastikksamfunnet i det hele tatt, der man til stadig presser nye grenser. Når er nok nok? Jeg har langt mer respekt for de som går for det naturlige, og heller finner andre måter å jobbe med selvbildet sitt på. Jeg er heller ikke fan av at det er blitt så ekstremt, der kirurger lager monsterimplantater på attenåringer f.eks. Men om alle kirurgene hadde vært seriøse og flinke, så hadde verden vært en litt bedre plass. Uansett, jeg forstår meningen din og er delvis enig, men jeg synes plastikk industrien er en flott løsning for noen. Bare så synd at det ikke alltid baseres på skjønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå