Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Bør kvinner med slappe/ingen bryster operere seg, eller la være? Jeg vil så gjerne. Har pengene klart og alt. Jeg drømmer om å ha en kløft, få på seg en singlet der puppene viser. I dag bruker jeg aa-cup og har ikke former en plass. Hva ville dere gjort? Er silikon på vei ut siden kjendisene opererer dem ut?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Spiller det noen rolle hva kjendisene gjør? Vil du basere din avgjørelse på det? Jeg har er en liten A-cup og har aldri vurdert å forstørre. Jeg er storfornøyd med mine små! 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Små er finest. Silikon, nei, nei, nei. Nei! 3
Gjest MrsTux Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Det er vel opp til hver enkelt å avgjøre om man har gode nok grunner til å gjøre det. Jeg vil ikke.
pink83 Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 de fleste vil si naturlig er best. dette er veldig presonlig og hva som er "ut" hva har det med saken å gjøre. det er ikke alle som får kløft uansett silikon eller ikke, kommer ann på hvordan brystene ser ut fra naturens side, hvor brede og hvor stort mellomrom osv
Gjest Mynona83 Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Bør kvinner med slappe/ingen bryster operere seg, eller la være? Nei jeg synes absolutt ikke kvinner bør operere seg, men om de vil det kan de gjerne det... 1
Gjest strykebrett Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Jeg liker ikke silikon, hverken i pupper, lepper eller andre plasser. Men det er jo ikke meg det gjelder. Jeg tror ikke det er så lurt å gjøre noen som helst inngrep så usikker som du virker. Ikke se på forum eller på hva kjendiser gjør. Hvis du skal høre med noen så konsulter heller en lege som har peiling, og tenk nøye igjennom hva DU vil. Det spiller vel ingen rolle hva ukjente folk bak PC-skjemer syns vel?
Henkie Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Nei. Ekte saker takk - uansett størrelse og fasong 2
Knitcat Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Selvfølgelig skal du ikke la deg operere! Lær deg hellere å bli glad i kroppen din som den er 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes at de som vil fikse på seg selv skal få liv til det uavhengig av hvor perfekt de måtte være fra før av uten at folk skal begynne å veive med pekefingeren sin. Og jeg synes folk som ikke vil skal få låv til å slippe også.
wichelle Skrevet 21. februar 2011 #11 Skrevet 21. februar 2011 ikke gjør det fordi du føler du MÅ... gjør det kunn for deg selv og din egen selvfølelse.. viktig å tenke mye over det først selvfølgelig.... nå er det jo ikke alle som gjør det for å få STORE pupper men for å få en fasong de er fornøyd med... jeg er heller for det .. ikke noe pent med store ballonger som tar over kroppen=)
Gjest camilla Skrevet 21. februar 2011 #12 Skrevet 21. februar 2011 Hei ,syns du skal gjøre det hvis det får deg til å føle deg bedre. Jeg har selv tatt silikon og er kjempeførnøyd. Hvis du lurer på noe om dette bør du gå inn på cee cee`s hemmelige verden her på kg. Utrolig mye bra info der fra andre som har tatt, skal ta osv. Det er kun du som burde bestemme dette ikke følg hva andre mener eller gjør, det er din kropp og du som skal gå med puppene, med ellet uten silikon.
Gjest Valiant Skrevet 21. februar 2011 #13 Skrevet 21. februar 2011 Personlig så ser jeg på kvinner med silikon som plastikk jeg synes at man skal være naturlig. Så jeg sier nei til silikon
Gjest SnakeOil Skrevet 21. februar 2011 #14 Skrevet 21. februar 2011 I tilfelle små/ingen pupper, eller pupper som sliter skikkelig pga barnefødsler osv, om hun vil, så ja. Om det bare er for å få digre ballongpupper, så er min personlige mening nei, men kvinner må få gjøre det de vil med kroppen sin...
Lillemeg25 Skrevet 21. februar 2011 #15 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har ingen grunn til ta silikon (jeg har store pupper fra naturens side) men hvis folk vil ta silikon, så får de bare gjøre det Har en venninne som fikk vrengte baklommer etter å ha ammet 3 barn. Så da kan jeg godt skjønne hvorfor noen velger å ta silikon. Men som sagt folk får gjøre som de vil. Jeg bryr meg ikke hva andre velger å gjøre med sine kropper så lenge de er myndige.
fink Skrevet 21. februar 2011 #16 Skrevet 21. februar 2011 Jeg synes små pupper er kjempefint. Dersom jeg hadde hatt veldig ( les: VELDIG ) slappe hengebryster kunne jeg vurdert brystløft, men jeg ville ikke stappet noe fremmed inn.
Dobbeltseng Skrevet 21. februar 2011 #17 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har tenkt en del på det selv. Har litt lyst, men samtidig vet jeg ikke. Føler puppene mine ikke er "gode" nok. Har 75A. Kjæresten er heldigvis fornøyd, men det hadde han nok vært om de var 75B også..
Gjest HunterLady Skrevet 22. februar 2011 #18 Skrevet 22. februar 2011 Gjør det DU vil gjøre! Hva alle andre mener spiller ingen rolle! Jeg er for plastisk kirurgi og imot dømmende motstandere.
Gjest mann Skrevet 22. februar 2011 #19 Skrevet 22. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor man skal være så i mot silikon! Ja, FØR kjentes det ut som plastikk, og selvfølgelig vil det gjøre det om man går fra liten til stor størrelse, a lá Aylar.. Mange jenter velger silikon som siste utvei for å få et bedre selvbilde. Med medias propaganda om at man skal være slank med store pupper er det ikke lett for dagens kvinne å føle seg tilpass. Og om man tar seg en tur på nærmeste treningssenter vil man kunne finne en eller annen ungdom som stapper i seg anabole steroider for å få musklene som han har sett overalt i reklame. Dagens foreldregenerasjon er for dårlig til å fortelle barna/ungdommen sin hva som er normalt og ikke! (Ble du provosert kan du ta hetsen en annen plass, og heller føre enaklig diskusjon her!)
Gjest MikeWaters Skrevet 22. februar 2011 #20 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hva alle andre mener spiller ingen rolle! Her ligger vel hele essensen i "problemet", det er vrient å løsrive seg fra samfunnets holdninger og idealer, men ofte er desverre ikke verden slik vi innbiller oss at den er Så jeg sier nei. For å sjarmere, kurtiserer eller fascinere meg er størrelsen på kløften av null betydning. Endret 22. februar 2011 av MikeWaters 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå